בר מים השוואת מחירים

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

ככל הנראה ההמצאה הפופולרית ביותר שקיימת כיום בשוק המים המסוננים היא בר המים. עד הופעתו של בר המים הפתרונות לסינון מים היו באמצעות ברז כיורי לסינון המים, פילטר המותקן על גבי הברז, קנקן לסינון מים או פתרונות אחרים. כל אותם פתרונות לא היוו פתרון מושלם או פתרון קל שכן אמצעי הסינון לא היו מיטבייים ולא סיננו את כל האבנית או המתכות הרעילות שקיימות במים או שפשוט היו פתרון מסורבל כמו מילוי מים בקנקן שולחני שלקח זמן והצריך מאיתנו לזכור למלא אותו כל פעם מחדש על מנת שיהיו לנו מים מסוננים זמינים לשתייה.

באנר כרטיס ביקור המרכז לברי מים

באמצעות בר המים יש לנו מים שגם עברו תהליך סינון וגם מים מצוננים אשר זמינים לנו בכל עת כמו גם מים רותחים במידה ואנו רוצים להכין משקאות חמים כמו קפה, תה או בקבוק תחליף חלב לתינוק. הקלות והנוחות של ברי המים הפכו את בר המים לאחד המוצרים הפופולריים שאנו רואים כמעט בכל בית אב במדינת ישראל אך הפופולריות של המוצר לא הפסיקה רק בשוק הפרטי אלא עברה גם לשוק המוסדי ולכן אנו רואים ברי מים על סוגיהם השונים במשרדים וארגונים רבים.

בר מים השוואת מחירים – בר מים שמספק מים צוננים רותחים

בר המים הרגיל שהיה נפוץ יותר בתחילת דרכם של ברי המים היה בר מים עם פונקציה אחת למים קרים עם כפתור אחד. לאט לאט המוצרים התפתחו ויצאו אל השוק ברי מים מתקדמים יותר שחלק מן הפונקציות שהם הציעו למשתמשים בהם הוא מילוי על פי כמות. אם בברי המים הישנים היינו צריכים ללחוץ כל הזמן על הכפתור על מנת שהבר ימזוג לנו מים צוננים, בדור החדש של המכשירים כל שעלינו לעשות הוא ללחוץ על כפתור אחד פעם אחת שמוזג לנו כמות ידועה מראש של מים צוננים. כך למשל נוכל לבחור אם למלא כוס שלמה או קנקן שלם של מים בלחיצת כפתור.

ברי המים האלו מעט יותר יקרים מבר המים הפשוט לאור הפונקציות המתקדמות שלו. בנוסף קיימים בשוק ברי מים שמסוגלים לספק לנו גם מים רותחים ואלו יהיו מעט יותר יקרים מן המוצרים הקודמים שציינו. בחלק מברי המים שמסוגלים לספק לנו מים רותחים ישנה גם הגנה עבור ילדים שמהווה אלמנט בטיחותי חשוב מאוד על מנת שילדים קטנים לא ילחצו בטעות על כפתור שמוזג מים רותחים ויקבלו כוויה חמורה. בר מים שכזה עם פונקציות הבטיחות שהזכרנו יעלה לנו יותר מבר מים פשוט שמספק מים רותחים.

בר מים השוואת מחירים – בר מים עומד

בשוק קיימים גם פתרונות של בר מים עומד שכן לא בכל מטבח ניתן למקם על השיש בר מים קטן מפאת חוסר במקום. בר מים עומד מאפשר לנו גמישות בעיקר במשרדים בהם ניתן יהיה למקם אותו בצמוד לאחד הקירות מבלי לאבד שטח במשטחי העבודה של המטבח.

בר מים מקנה לנו גמישות, שכן לאור העובדה שלא חייבים למקם אותם במטבח הם יכולים לשמש אותנו בחדרי המתנה של ארגונים גדולים שמקבלים קהל ובכך להציע ללקוחות שלנו מים. המחיר של הברים הללו יהיה מעט יקר יותר מבר מים רגיל בעוד שהמחיר של ברי מים עומדים שמציעים לנו פונקציות נוספות כמו מים רותחים או מיני מקרר בחלק התחתון של הבר לאחסון חלב ובקבוקי משקה יעלו לנו מעט יותר מבר מים עומד רגיל.

בר מים השוואת מחירים – בר מים לשבת

אחד הפיתוחים של ברי המים בשנים האחרונות היה עבור אוכלוסיות שומרי המסורת ושומרי השבת במדינת ישראל שמאפשר להם לקבל מים רותחים גם בשבת מבלי להפעיל את כל מכשיר חשמלי. הבר מים יודע לספק לנו מים רותחים על פי דרישה מוקדמת ופועל באמצעות שעון שבת כמו יתר מכשירי החשמל במרחב הביתי. המחיר של בר מים לשבת כזה יהיה מעט יקר יותר ביחס לבר מים שמספק רק מים מסוננים צוננים ואף יקר יותר מבר מים רגיל שיודע לספק מים רותחים שכן הפונקציה של שעון השבת והעובדה שמדובר במכשיר כשר שמאושר על ידי רבנים מייקרת אותו ביחס למוצרים אחרים מאותה קטגוריה.

המחירים של ברי המים השונים נעים בטווח של בין 800-4,000 שקלים, וכמו כן מומלץ לבדוק האם יש מבצע לברי מים לפני שרצים לרכוש.

מטבח מעוצב עם בר מים

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!