מתקין תמי 4

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

במידה ורכשתם את מתקן המים הביתי הנמכר בישראל, תאלצו להזמין מתקין תמי 4 אשר יתקין את המכשיר כראוי.

בעולמנו קיים מגוון רחב של בעלי מקצוע. בכל תחום ישנם בעלי מקצוע חובבנים וישנם מקצועיים ומוסמכים.

באנר כרטיס ביקור המרכז לברי מים

בבואנו לשכור את שירותיו של המתקין עלינו לוודא מספר נקודות:

  1. אמינות- לקוחות שונים ברחבי הארץ מדווחים על מגוון מתקיני תמי 4 אשר אינם עושים את עבודתם נאמנה. הם משתמשים בחלקים שאינם מקוריים ועולים להם פחות וכך גורמים נזק למכשיר. מכשיר התמי 4 בנוי לעבוד כראוי רק עם חלקים מקוריים. היו מקרים בהם פעולות אלה גרמו לנזק כספי רב לברי המים. הוצאות שנשאו בהן המשפחות.
  2. מקצועיות- בעודנו בוחרים מתקין תמי 4 שוחחו עימו והבינו לרגע מי הוא בעל המקצוע. האם אתם סומכים עליו? האם ישנם לקוחות מרוצים אשר יכולים לשוחח עימנו ולספר לנו על חווית השירות הנעימה שעברו יחד אתו.
    במידה ואנו לא סומכים על אותו מתקין חשבו שוב וכך תמנעו מנזקים עתידיים במכשירכם.
  3. ניסיון- לרוב, מתקין בעל ניסיון נתקל בהמון תקלות בחייו ולכן יודע את דרכי ההתמודדות עימן. מתקין תמי 4 בעל ניסיון ידע לפתור כמעט כל תקלה ביעילות רבה.
  4. הבדל בין המתקין לחברה- קיים הבדל כאשר אנו בוחרים מתקין באופן פרטי לבין סיטואציה בה אנו כורתים חוזה עם חברת תמי 4 ואז היא זו שדואגת להביא לנו מתקינים שונים ולנו לא ניתנת אופציית בחירה בנושא. היא מחליטה איזה מתקין לשלוח ולאן.

מטבח מעוצב עם בר מים

ההבדל בין מתקין תמי 4 פרטי לבין מתקין מחברה לטיהור מים הוא שמתקין פרטי אשר עוסק בתחום זהו העסק שלו וממנו הוא מתפרנס. חשוב לו מאוד שלקוחותיו יהיו מרוצים בעקבות השירות שלו בכדי שימשיכו לשכור את שירותיו וכך הוא יוכל להמשיך להתפרס. להבדיל, טכנאי מחברה לטיהור מים גם יעשה את עבודתו כראוי אך יחסי האנושי וההרגשה הפרטנית תורגש פחות.
הבדל נוסף, כאשר אנו מקבלים טכנאי מחברה לטיהור מים אנו לא משלמים לו ישירות אלא זה חלק מהשירות אשר מעניקה לנו החברה. כאשר אנו מתקשרים עם מתקין פרטי כל ביקור שלו עולה לנו כסף.

מתקין תמי 4 עובר קורס מיוחד בו הוא לומד את יסודות המקצוע:

  • תקלות נפוצות כגון החלפת סנן, נורות, איפוס המכשיר ועוד.
  • יחסי אנוש.
  • נוהלי בטיחות.
  • נושאים שונים המשתנים מחברה לחברה.

למתקין תמי 4 כמה תפקידים עיקריים; תחילה עליו לדעת לתקן ולהיות בקיא בתקלות השונות אשר מופיעות במכשיר. עליו לדעת להחליף חלקים ולתת את השירות הטכני ברמה הכי גבוהה שיש.
תפקיד נוסף וחשוב הוא כי על מתקין לתת הסבר מפורט וברור כיצד להשתמש ולנהוג במכשיר. לקוחות אשר המכשיר חדש עבורם, לא ידעו כיצד לנהוג בו ומה הן הפעולות הדרושות לשמירה ותחזוקת המכשיר.

כמו כן, המתקין ידע לייעץ לנו על מגוון מתקני המים הביתיים הקיימים בשוק וידע לכוון אותנו לסוג המכשיר המתאים עבורנו לאחר שיבין מהם צרכנו המדויקים.

יתרון נוסף ומשמעותי במתקין פרטי להבדיל ממתקין מחברה לטיהור מים, הוא שמתקין פרטי זמין עבורנו ויגיע אלינו במהירות רבה יותר מאשר מתקין של החברה אשר עימו צריך לתאם שעת הגעה מסודרת. לפעמים לוקחים מספר ימים עד שמופיע בביתנו המתקין המיוחל בזמן שמכשיר התמי 4 מושבת. לכן, בעודכם בוחרים מתקין, חשבו היטב על כל הפרמטרים השונים שהזכרנו במאמר זה.

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!