תיקון תמי 4

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

תמי 4 הינו בר המים הביתי הנמכר ביותר בישראל. תיקון תמי 4 נפוץ יותר בעונת הקיץ בה השימוש בתמי 4 גובר ועקב כך מתרחשות יותר תקלות עקב העומס על המכשיר.

בכדי לתקן מתקן תמי 4 יש להיות בקיא בתכונות המכשיר ולכן רצוי שרק מתקן מורשה יתקן את המכשיר במידה ויש לכם בעיה מסוימת בו.

באנר כרטיס ביקור המרכז לברי מים

תיקון תמי 4 לרוב מסתיים בהחלפת סנן מים אך יחד עם זאת למתקן קיימות תקלות מסוגים שונים. כעת נציין בקצרה את התקלות הנפוצות ביותר במתקנים אשר דורשות תיקון תמי 4:

  1. בעיה בהוצאת מים חמים- כאשר המכשיר איננו מסוגל להוציא מים חמים ורתוחים.
  2. קושי בהוצאת מים קרים.
  3. ביצוע איפוס למיני בר.
  4. בעיה בחיישנים או בגז.
  5. נורות אשר חדלו מלעבוד או שהנורה דולקת בעוצמה חלשה מאוד.
  6. צורך בהחלפת גוף חימום.
  7. נזילות מים שונות מהמכשיר גם ללא שימוש במתקן.
  8. בעיה בספק הכוח של המתקן הגורם לכך שהמכשיר לא יפעל כראוי.
  9. המכשיר אינו מוציא מים.

ישנם בעלי מקצוע חובבנים אשר לא עברו הכשרות בתחום ברי המים ובפרט בתיקון תמי 4 ולכן קיימים לקוחות הטוענים כי גם לאחר תיקון של בעל מקצוע מסוג זה התקלה אינה נפטרה והמשיכה כסדרה. אצלנו תוכלו למצוא טכנאים מוכשרים, אשר עברו הכשרות מקצועיות ועדכניות בכדי שיוכלו לטפל באותן תקלות באופן מהיר ומקצועי ביותר.

לקוחות מסוימים אשר רוצים לחסוך בעלויות טכנאי, מנסים לפעמים לבצע לבד תיקון תמי 4. בסופו של דבר התיקון העצמי גורם לעלויות רבות יותר אילולא היה מגיע טכנאי מוסמך ומקצועי.

במידה והנכם מעוניינים בכך, באפשרותכם לרכוש מחברת תמי 4 שירות של טכנאי קבוע ואחריות על המכשיר. כאשר תהיה לכם בעיה במתקן תמי 4 הדורשת תיקון, עליכם יהיה להתקשר לחברה ולקבוע מועד להגעת טכנאי. כאשר בעל המקצוע יגיע עד לפתח ביתכם עם כל הציוד הנדרש והמקצועי על מנת לבצע את התיקון. במידה ויגיע טכנאי מורשה מחברת תמי 4, תהיו זכאים בנוסף לתקופת אחריות על התיקון. ככה שאם התקלה לא נפטרה/ סודרה, החברה תלווה אתכם עד לסיום המקרה.

פרט חשוב שעליכם לבדוק ולשים לב אליו הוא שכאשר מגיע טכנאי, יש לוודא כי הוא משתמש ונעזר בכלים מקוריים של תמי 4 ולא בחלפים אחרים אשר יכולים לגרום לנזק במכשיר עצמו. לעיתם טכנאים משתמשים בחלקים לא מקוריים וללקוחות נגרם כספי עצום בעקבות פעולה זו.

 

כיום, לעסוק בתיקון ברי מים נהיה מקצוע מבוקש עקב העובדה שכמעט בכל בית בישראל קיים מתקן מים. לקוחות אשר רגילים להשתמש בתמי 4 באופן יום יומי מרגישים נורא כאשר המכשיר איננו ראוי לשימוש. כאשר מתרגלים למתקן מים נגיש אשר מספק לנו בכל שעות היממה מים קרים וצוננים יחד עם מים חמים ורותחים לשתייה חמה, זהו הרגל מפנק ממנו קשה להיגמל ליום או למספר שעות!

לכן כאשר הנם רוכשים תמי 4 בדקו מה קורה במידה וקיימת תקלה במכשיר. מי מגיע לתקן אותו, האם טכנאי מורשה? האם הטכנאי ישתמש בחלקים מקוריים מהחברה?. כמו כן וודאו שקיימת אחריות והאם התיקונים דורשים עלות כספית מצידנו. בעת התתקנה וודאו שהבנתם כיצד לתפעל את המכשיר כשורה. מהן הפעולות היום יומיות אשר אנו צריכים לבצע בכדי למנוע תקלות עתידיות במכשיר.

אצלנו תמצאו טכנאים מורשים לתיקון תמי 4 אשר ייתנו לכם את השירות המהיר והמקצועי ביותר בכל עת!

מטבח עם מתקן תמי 4 תקין

תקציר המאמר על תיקון תמי 4

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!