בר מים למשרד

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

בר מים למשרד

עבור העצמאים מבינינו, המשרד הוא המקום בו אנו מבלים את מירב ומיטב זמננו. נתון ידוע הוא, כי למעשה אנו מבלים כשני שליש מחיינו במקום העבודה שלנו. אי לכך ובהתאם לזאת, חשוב לשמור כי מקום העבודה שלנו יהיה המקום הכי נוח, נגיש ומטיב בעבורנו, ויהווה קרקע פוריה לאיכות חיים טובה. שגם נהנה ממירב הזמן שאנו משקיעים בעבודה ובשהייה במשרד, וגם ימקסם את עבודתנו. 

בר מים למשרד- הרווחה שתביא את ההצלחה

בין אם מדובר במשרד של אדם אחד עצמאי, או במשרד של מספר שותפים, במשרד קטן או במשרד גדול, אין דבר חשוב יותר מאשר לדאוג לעצמנו, וכאשר אנו אומרים לעצמנו, אנו בעיקר מתכוונים לרווחה שלנו. הרווחה שלנו היא זו שבאמת תקבע את התקופה שלנו בעבודה, והיא זו שתביא למיקסום המוטיבציה או ההפך מכך. רווחה טובה היא איכות חיים טובה במהלך היום בעת עבודתנו במשרד.

האלמנט הבסיסי ביותר של הדאגה לרווחתנו, מתחיל מן הבסיס ועולה אל על אל פרמטרים גבוהים יותר- שהם כבר תלויי אדם או עסק. בסיסה של הרווחה הוא דאגה לתנאי שתייה ומזון איכותיים וטובים. בר מים למשרד הוא התשובה והפתרון המושלמים על מנת לפתור סוגיה זו.

במקום לכתת רגלינו את המכולת או הסופר מרקט, לבקש מהמזכירה לבצע רשימות מכולת, לבזבז זמן עבודה וכתוצאה מכך גם כסף. זהו הפתרון המושלם אשר יהווה סוף לכל אלו, ועוד רבים וטובים. ויחד עם חיסכון רב במשאבים כמו זמן וכסף, ימקסם עבור כל יושבי המשרד את בזבוז המשאבים הללו. וממש כמו גלגל- יחזור אלינו שוב בדמות הגדלת רווחינו ורווחתנו. הכל בזכות מתקן קטן של בר מים למשרד.

איכות שווה כמות

בר מים למשרד הוא מתקן עבור שתיית מים חמים וקרים. כאמור הוא מהווה את הבסיס לכל השאר, בגזרת המזון או השתייה, בכך שהוא מאפשר שתיית מים קרים איכותיים, צלולים וטהורים, ובנוסף קפה איכותי או תה רותח כשבא לנו להתפנק על כוס משקה חם. כך, נהנים יושבי המשרד לאורך שעות עבודתם ממים מסוננים, בעלי טעמים טובים, ויכולים ליהנות מהפסקות עבודה איכותיות. בכך, למעשה, איכות המים גורמת לכך שהעבודה תתבצע במהירות, ביעילות ובפרודוקטיביות יתרה.

כפי שציינו לעיל, ימי העבודה הם ארוכים למדי, בייחוד בעבור העצמאים מאיתנו. להבדיל מעובדים שכירים שעובדים כ-8-9 שעות בממוצע, עובדי משרדים יכולים בקלות להגיע לעבודה של 10-12 שעות ביום. שהרי, בעסק שהוא שלנו, אנו בהכרח משקיעים יותר זמן, עבודה וכוח. ובכך מעניקה עבורנו תפיסה של שתי ציפורים במכה אחת- היינו האחת, נוחות- בר מים למשרד נמצא ממש בהישג יד ובמרחק של לחיצת כפתור. והשניה, איכות- בר מים למשרד מספק מים צלולים, טריים וטובים אשר ירוו אותנו כמו שצריך. 

יתרונות משמעותיים של איכות, פרודוקטיביות ויעילות

חישבו איך היה נראה עולם עבודה במשרד ללא בר מים למשרד? במשרדים בעסקים בהם איננו מוצב בר מים, צריכת המים של העובדים או השותפים בו הופכת למעשה לפעולה המצריכה הפסקת העבודה, מבזבזת זמן ומעכבת. יש להפסיק את העבודה, לצאת מן המשרד ולדאוג למים. בייחוד הדבר מורגש כאשר מדובר במשקאות חמים, אשר מצריכה לכל הפחות פעולה של הרתחת מים שלוקחת דקות רבות או יציאה מן המשרד על מנת לרכוש משקה חם.

לכן, בר מים למשרד הוא כה חשוב וחיוני. שהרי, במינימום מדובר ביצירת רווחה ואיכות חיים עבור יושבי המשרד. ובמקסימום, גם חסכון במשאבים רבים של זמן, כסף ועבודה.

בעולם הארגוני המהיר של היום, יצירת סביבת עבודה בריאה ופרודוקטיבית היא חיונית לרווחת העובדים ולמעורבותם. ככל שעסקים מתמקדים יותר ויותר ביוזמות בריאות, ברי מים הופיעו כמאפיין פופולרי בחללי משרדים. תחנות הידרציה ייעודיות אלו מציעות דרך מרעננת ונוחה לעובדים להישאר עם נוזלים לאורך כל היום. במדריך מקיף זה, נחקור את היתרונות של קיום בר מים במשרד, נדון בשיקולי עיצוב ופונקציונליות שונים, ונבחן את ההשפעה החיובית שיכולה להיות לו על הבריאות במקום העבודה.

קידום בריאות:

ברי מים מעודדים עובדים לתעדף את רמות ההידרציה שלהם על ידי מתן גישה נוחה למים נקיים ומסוננים. לשמירה על לחות נכונה לאורך היום יש יתרונות בריאותיים רבים, כולל שיפור בתפקוד קוגניטיבי, עלייה ברמות האנרגיה ורווחה כללית טובה יותר. על ידי הצעת מרחב ייעודי להידרציה, ברי מים מקדמים הרגל בריא שיכול להשפיע לטובה על תפוקת העובדים ולהפחית את הסיכון לבעיות בריאות הקשורות להתייבשות.

שביעות רצון של עובדים:

מתן לעובדים בר מים ייעודי ממחיש מחויבות לרווחתם ולנוחותם. זה יוצר תחושה של אכפתיות והערכה, מראה שהחברה מעריכה את כוח העבודה שלה. הצעת מגוון אפשרויות של מים בטעמים או אפילו מים מוגזים יכולים להוסיף נופך של יוקרה והתאמה אישית, להגביר עוד יותר את שביעות רצון העובדים ולחזק תרבות חברה חיובית.

שיתוף פעולה ומעורבות:

ברי מים יכולים לשמש כמרכז חברתי במשרד, לטפח שיתוף פעולה ומעורבות בין העובדים. האווירה המזדמנת והמזמינה מעודדת אינטראקציות לא פורמליות, מספקת הזדמנויות ליצירת קשרים ויצירת קשרים. אזורים אלה יכולים להפוך לאזורים לפגישות מאולתרות, מפגשי סיעור מוחות, או פשוט מקום לעובדים להירגע ולהיטען מחדש.

עיצוב נהדר:

כאשר מתכננים בר מים למשרד, חשוב לשקול את העיצוב והפריסה כדי למקסם את הפונקציונליות והמשיכה האסתטית שלו. ודאו שהבר ממוקם במרכז ונגיש בקלות לכל העובדים. שלבו פינות ישיבה או עמידה נוחות, יצירת מרחב מסביר פנים לעובדים להתאסף ולהירגע. שימו לב לאסתטיקה, תוך שימוש בצבעים מרגיעים, אלמנטים טבעיים ומאפיינים מסוגננים שמתיישרים עם נושא העיצוב הכללי של המשרד.

ידידותיות לסביבה:

ברי מים מספקים הזדמנות מצוינת לחברות לקדם קיימות. בחר מתקן מים המציע מערכות סינון כדי להפחית את הצורך בבקבוקי פלסטיק חד פעמיים. עודדו את העובדים להביא את בקבוקי המים הרב-פעמיים שלהם ולספק שילוט כדי להעלות את המודעות לגבי היתרונות הסביבתיים של השימוש בבר המים במקום בבקבוקים חד פעמיים.

בסופו של דבר, הכללת בר מים בסביבת המשרד יכולה להיות בעלת השפעה עמוקה על הבריאות במקום העבודה, שביעות רצון העובדים ושיתוף הפעולה. על ידי מתן מרחב ייעודי להידרציה, חברות מפגינות את מחויבותן לבריאות העובדים ולרווחתם, מה שמוביל לשיפור הפרודוקטיביות והמעורבות. יש לשקול היטב את העיצוב והפונקציונליות של בר המים, תוך הבטחת נגישות, נוחות וידידותיות לסביבה. על ידי תעדוף של הידרציה וקידום תרבות חברה חיובית, ארגונים יכולים לטפח כוח עבודה בריא, מאושר ופרודוקטיבי יותר. לעוד מידע כנסו לאתר של שירותי משרד.

בר מים למשרד

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!