בר מים מעיינות או בר אחר? כך תבחרו

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

 

שתית מים היא צורך בסיסי. המים מסייעים לנו בבניית תאי הגוף, תפקודו והתפתחותו וכן מסייעים להתפתחות הקוגניטיבית שלנו. מכאן גם עולה הצורך שהמים שאנו שותים יהיו נקיים ובריאים ולא ש"נבוא לברך ונצא מקללים"- נבוא לשתות מים שיסיעו לנו ונקלקל את בריאותינו במים שאינם נקיים מספיק. לצערנו, מצב המים בישראל אינו שפיר, בלשון המעטה ולכן עולה ופורח שוק ברי המים.

ישנם סוגים רבים של ברי מים מחברות שונות. חלקם יצרניות וחלקם משווקות של מותגים אחרים. יש את בר המים תמי 4 ויש את פתרונות המים של צלול. יש את בר מים מעיינות, אלקטרה בר ועוד פתרונות מים וברים נוספים. אין יהיה זה נכון, להגיד שבר מים אחד, יותר טוב מהאחר, שכן לחברות רבות יש כמה וכמה סוגי ברים בכמה רמות.

באנר כרטיס ביקור המרכז לברי מים

 

בר מים מעיינות ואחרים – איך להבדיל ואיך לבחור?

אם החלטתם שכדאי שגם משפחתכם תשתה הרבה יותר בריא, אתם צריכים לשים דגש על בר מים שיש לו מערכת סינון באיכות גבוהה. מה מבדיל בין מערכות הסינון? קודם כל הסוג, כמובן. 2 מערכות הסינון הנחשבות לטובות ביותר כיום, הם מערכות האוסמוזה ההפוכה וסנני הפחם הפעיל. האוסמוזה ההפוכה כמעט ואינה בשימוש, שכן היא גורמת לבזבוז מים משווע, כאשר על מנת להפיק ליטר אחד של מים נקיים, צריך להשתמש בכ-4 ליטרים מים, ש-3 מתוכם ילכו לאבדון ולביוב.

לכן, מרבית החברות משתמשות בסנני פחם פעיל. תפקידם להסיר ולסנן מתכות, רעלים, מזהמים, חומרים כימים, חול, אבנית וכד', מתוך המים. כמובן, שגם בסנני הפחם יש פערי איכות וכן הם נמדדים על פי רמת צפיפות המסננת שלהם. בין 2-10 מקרון, נחשבים לטווח המקובל, כאשר כמובן, ככל שהמספר קטן יותר, הצפיפות עולה ואיתה גם איכות הסנן

ברוב ברי המים, אין מסתפקים בסנני הפחם אלא משדכים להם מנורת UV אשר באמצעות גלי אור אולטרה סגול, משמידה ומונעת התפתחות של חיידקים ובעלי חיים זעירים, אשר נמצאים במים או נכנסים אליהם, במהלך זרימתם ממאגר המים. כך, שאין זה משנה אם אתם בוחרים בר מים מעיינות או בר מחברה אחרת, עליכם לבדוק ולברר על איכות הסנן וכן האם הוא עומד בתו התקן הישראלי.

 

 

תכונות בר מי מעיינות

בר מים מעיינות, בר מים אלקטרה או ברים אחרים, נבדלים ביניהם גם בפונקציות השונות שבהן מתהדר המכשיר. לעיתים הם יכילו פיצ'רים דומים, כאשר יש שוני קטן ביניהם ולעיתים דגם אחר, יציג פיצ'רים אחרים. בראש ובראשונה יש לברר עם עצמכם, לגבי הדבר המהותי: אילו מים אתם רוצים שיצאו מהמכשיר. מים קרים וחמים זה ברור, אבל האם ידעת שיש מכשירים בהם אתה יכול לקבוע לאילו טמפרטורות יגיעו המים הרותחים ואפילו לתכנת טמפרטורות "אישיות" לכל אחד מבני הבית? בנוסף, חלק מן הברים יכול להוציא גם סודה, בכמה רמות גיזוז.

חלק אחר, נוגע לצג דיגיטלי של המכשיר. יש ברים עם צג גדול ובולט. חלקם אפילו מגדילים ומציעים צג מגע. אצל אחרים, הצג הדיגיטלי מוסתר מאחורי מכסה קטן ואחרים מתבססים רק על ברזים מכניים. אגב, יש להקפיד כי קיימים מנגנוני בטיחות בכל הקשור למים הרותחים ולילדים, כדי להימנע מאסון חס ושלום.

בר מים מעיינות – צבע וצורה

זה אולי ישמע שטחי, אבל יש משמעות רבה גם לצורת המכשיר, העיצוב שלו וכן צבעו. אתם לא קונים רק בר מים שמנפיק מים מסוננים ונקיים אלא אתם גם קונים תכשיט למטבח. חלק מן החברות מבינות, שבר המים לא יכול לעמוד במטבח בגודל לא פרופורציוני או בעיצוב שבולט בכיעורו ולכן משקיעות רבות בעיצוב המוצר, במזעורו ובהקניית עיצוב שובה עיין, במגוון צבעים.

כל זאת מוביל לכך, שניתן כיום לבחור בר מים שמתכתב ומשתלב עם האלמנטים השונים במטבח ונותן מראה אחיד או מנגד דווקא בולט ביופיו. גם הגדלים הפכו קומפקטיים וכעת המכשיר אינו תופס כמעט שטח על השיש.

מטבח מעוצב עם בר מים

שירות ואחריות

את המסננים יש צורך להחליף אחת לחצי שנה ואת מנורות ה-UV אחת לשנה. אם לא כן, הם יצברו חיידקים בעצמם ויעילותם תופסק. החלפת המסננים והמנורות היא חלק מהשירות שחברות מציעות, בחלק מן המסלולים ומומלץ לבחור בהם, כדי שדבר זה יוסר מדאגותיכם וכן, בשל העובדה שמי שיבצע את החלפת המסננים והמנורות, יהיה טכנאי מוסמך ולא אתם בעצמכם על פי הדרכת סרט ביוטיוב… כך, שכשאתם רוכשים בר מים מעיינות או כל בר מים אחר, אתם רוכשים לא רק מכשיר חשמלי אלא גם קשר עם חברה שתפקידה לשרת אתכם. לכן גם חשוב, שהחברה תהיה גדולה, מבוססת, אמינה ומומלצת.

'המרכז לברי מים', הינה חברה מובילה המשווקת ברי מים ממותגים שונים ואיכותיים. מתלבט באיזה בר מים לבחור ואיזה בר הכי מתאים בשבליך? צוות המומחים שלנו ישמח להדריך אותך ולסייע לך לבחור בחבילה המושלמת עבור משפחתך.

 

ישנם סוגים רבים של ברי מים מחברות שונות. חלקם יצרניות וחלקם משווקות של מותגים אחרים. יש את בר המים תמי 4 ויש את פתרונות המים של צלול. יש את בר מים מעיינות, אלקטרה בר ועוד פתרונות מים וברים נוספים.

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!