התקנת בר מים ללא קידוח

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

אם אתם מעוניינים להתקין בר מים או תמי 4 בביתכם, כדאי לדעת שלא תמיד תהיה חובה לקדוח בקירות או להרים את המרצפות. התקנת בר מים ללא קידוח היא אפשרית בחלק מברי המים, אבל תלוי גם בסוג התשתיות של המים בבית. בואו נדבר על זה, הנה כל מה שכדאי לדעת לפני שקודחים בקירות או מרימים ריצוף בבית.

התקנת נקודת מים לתמי 4 עשויה להיות פשוטה וקצרה, אבל במקרים מסוימים זה לא יהיה המצב. לעיתים צריך להרים ריצוף בכדי להתקין נקודות מים, כמו גם לקדוח בקירות, להגיע למיקומים שונים מאחורי הכיור ועוד. בעוד שנקודת המים יכולה לשמש עבור תמי 4, אפשרי גם להתקין נקודת מים עבור מכונות כביסה, מדיחי כלים, אסלה ועוד. ומאחר שאנחנו חיים בעידן מתקדם מאוד מבחינה טכנולוגית ומעשית, כיום אפשר לבצע גם התקנת בר מים ללא קידוח בקירות וללא הרמת ריצוף.

באנר כרטיס ביקור המרכז לברי מים

התקנת בר מים ללא קדיחות וחורים בקירות

בפועל, התפקיד של נקודת המים הוא לחבר בין הברזים והמכשירים בבית לבין צנרת המים והתשתיות במבנה. אם תרצו למש להוסיף ברז רגיל בבית, תצטרכו לחבר אותו לנקודת המים הקיימת. אם מדובר בחדר מרוחק מנקודת מים קיימת, יהיה צורך לבצע התקנת נקודה חדשה.

במקרים אלו, בדרך כלל תצטרכו אינסטלטור עבור התקנת תמי 4 בביתכם. אבל אם בר המים אינו מצריך קידוח, אפשר גם להיעזר בשירות של הנדימן מקצועי. בכדי לאתר הנדימן שמסוגל לבצע התקנת בר מים ללא קידוח בקירות, תוכלו להשתמש בפורטל הנדימן פלוס. אבל שימו לב, לא כדאי להסתייע בכל אדם אשר מציג את עצמו בתור הנדימן להתקנת בר מים או תמי 4. כדאי לוודא שהוא מכיר את העבודה, שיצא לו בעבר להתקין ברי מים בבתים ובמקומות עבודה.

מטבח מעוצב עם בר מים

כיצד מתקינים בר מים ללא קידוח?

אם אתם מעוניינים לבצע התקנת בר מים או תמי 4, מבלי לבצע קידוח אתם בעצם צריכים לחבר את בר המים ישירות לצנרת המים. אם הבנייה בבית מאפשרת את זה, תוכלו למקם את בר המים על השיש שלכם ולמתוח צינור מים אשר מתחבר לברז עצמו במטבח.

אמנם סוג ההתקנה הזו אפשרית רק בחלק מהמקרים, אבל אם היא אפשרית היא בהחלט מומלצת. כדאי לדעת, התקנת תמי 4 ללא קידוח בדרך כלל תעלה לכם פחות כסף מאשר התקנת בר מים עם קידוח בקירות או הרמת ריצוף.

כמה עולה התקנת תמי 4 ללא קידוחים?

אם אתם שואלים את עצמכם כמה עולה התקנת בר מים ללא קידוח בקיר, המחירים על כך נעים בין טווחים של מאות שקלים בודדים. אם התקנת נקודת מים תעלה לכם כ-700 ₪ – 1,550 ₪, התקנת בר מים בלי קידוח תעלה לכם בערך 500 ₪ – 750 ₪. יש לציין, המחיר הזה עשוי להשתנות מהתקנה להתקנה, ככה שחשוב לקבל הצעת מחיר מראש מההנדימן שלכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!