מיני בר שבת

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

בעולם המפותח של ימנו, בו מוצאים פתרון לכל בקשה, מצאו את הדרך הטובה ביותר לאנשים מסורתיים המעוניינים לשתות מים חמים/ קרים במשך כל השבת. "מיני בר שבת"- זהו מיני בר ככל מתקן מים אחר. הייחודיות של מיני בר שבת שהוא כשר לשימוש ואינו מחלל שבת. באנר כרטיס ביקור המרכז לברי מים

כיצד עובד מיני בר שבת?

על פי ההלכה, אסור לשתות מים אשר התחממו לאחר כניסת שבת. מיני בר שבת עובד בצורה הבאה: המים אשר נכנסים לצינור עד לכניסת שבת נשארים במתקן ורק הם אלו שיכילו אותו במשך כל השבת. הצינור דואג לכך שמים חדשים לא יכנסו אליו במשך השבת. במכשיר קיימת כמות מים ממוצעת למשפחה אשר תספיק לה לכל השבת. כמו כן, ניתן לשנות בהגדרות את כמות הדיירים המתגוררת בבית שזקוקים לשתייה מהמתקן. מיני בר שבת נותן מענה מצוין לאוכלוסייה שידיה כבולות בשבת ואיננה יכולה להפעיל מוצרי חשמל. האוכלוסייה הדתית נוהגת להתפלל בבתי כנסת הנמצאים מחוץ לביתם אליהם הם מגיעים ברגל. מאמץ גופני זה מצריך מהם לשתות כמויות גדולות יותר של מים דווקא בשבת, יום בו לא ניתן לנסוע ברכב. קיימים בשוק מגוון מכשירי מיני בר שבת אשר יוכלו לתת לכם את המענה הרצוי. להלן מספר נקודות חשובות שעליכם לשים לב בבואכם לרכוש מיני בר שבת:
  1. האם נקבל אחריות ייצרן בעת רכישת המכשיר ולכמה זמן האחריות תקפה?
  2. באיזה צבע מגיע המתקן ? קיימים צבעים שונים של מתקני מים ולכן יש לבחור את הצבע המתאים לנו.
  3. במידה ואנו מתגוררים בביתנו עם ילדים קטנים, יש לבדוק שקיימת במתקן אופציה לנעילת ילדים ככה שהם לא יוכלו לעשות שימוש במכשיר ללא רשותכם.
  4. תקציב- קיימים סוגים שונים של מתקנים. לכל דגם עלות שונה ולכן יש לשים לב כי עלות המכשיר הנבחר עומדת בתקציב שלנו.
  5. גודל- בדקו את המיני בר שבת וראו כי הוא מתאים לכם במידותיו.
  6. החלפת מסנן– לכל מיני בר הוראות משלו. עליכם לבדוק ולשים לב כל כמה זמן עליכם להחליף סנן בכדי שתשתו מים נקיים שעברו חיטוי.
  7. תחזוקה- בדקו מהן הוראות התחזוקה היום יומיות שעליכם לבצע במכשיר. הבר הינו מכשיר הכשר לעבודה בשבת אך ניתן להשתמש עימו ביום יום ולא רק בשבת. משמע שהוא צריך תחזוקה שוטפת בכדי שנשמור עליו כראוי.
  8. מתנות נוספות בעת הרכישה- לעיתים בעת רכישת מיני בר שבת נקבל מתנות נוספות בעקבות קניית המכשיר. בדקו האם קיימות לכם הטבות שונות בעקבות הרכישה.
  9. מים נגישים בכל שעות היממה. המים נגישים, חמים באופן תמידי וצוננים בכל עת. כל שנותר לנו הוא לבחור את הטמפרטורה הרצויה לנו, להניח את הכוס וללגום מן המים.
מיני בר שבת אשר מקבל כשרות, מותר לשימוש ללא הגבלה גם בימי וערבי חג. זהו פרט חשוב עקב העובדה כי בחגים המשפחות מתארחות אחת אצל השנייה. דבר המצריך כמות שתייה מרובה יותר. במידה ולא תרכשו, תאלצו לקנות ולסחוב כמות גדולה של בקבוקי מים. במידה והנכם מרגישים מבולבלים ואינכם יודעים איזה מן הדגמים של מיני בר שבת יתאים לצרכים המדויקים שלכם, באפשרותכם לפנות אלינו – "המרכז לברי מים" ואנו נדע להתאים את המיני בר האולטימטיבי עבורכם. על פי דרישותיכם כגון מחיר, גודל וצבע. נדאג לפרוס בפניכם את כל המידע הדרוש לכם לשם רכישת מיני בר שבת בכדי שתצאו מאיתנו בהרגשה הטובה והמשתלמת ביותר.
מצאנו את הדרך הטובה ביותר לאנשים מסורתיים המעוניינים לשתות מים חמים/ קרים במשך כל השבת. "מיני בר שבת"- זהו מיני בר ככל מתקן מים אחר. הייחודיות של מיני בר שבת שהוא כשר לשימוש ואינו מחלל שבת.

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!