מה עושים כאשר תמי 4 לא מוציא מים ?

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

לא עלינו, זה יכול לקרות. בר המים שאנחנו כל כך אוהבים פתאום מתקלקל. מאוד בא לנו קפה והמים החמים לא יוצאים, אנחנו רוצים סודה קרה ומרעננת והגיזוז לא עובד או שמסביב למכשיר נוצרת שלולית שמחשידה בנזילה או שזה יכול להיות תמי 4 לא מוציא מים בכלל או תקלה בכל מיני בר של חברות אחרות.

בסה"כ אנחנו חייבם להבין שמדובר במכשיר משוכלל מאוד אך גם מורכב מאוד. וכמו כל מכשיר אלקטרוני מורכב, גם בו קורות תקלות. התקלות אינן דבר של ביום ביומו אלא די נדירות ועדיין, כאשר הן קורות, אנחנו זקוקים לפתרון מהיר ויעיל.

באנר כרטיס ביקור המרכז לברי מים

מכשיר מורכב פתרונות פשוטים

כאמור, בר המים הביתי הוא מורכב. ולא לחינם הוא כל כך משוכלל ועמוס בטכנולוגיות. מוטל עליו לערוך מגוון פעילויות כימיות, ומיקרוביאליות מדויקות, שבתחילתן, מוזרמים אליו מי ברז שמכילים חומרים לא טובים ובסופם, יוצאים מים צלולים, מסוננים ונקיים.

עיקר המערכת שנמצאת בתוך המכשיר היא מערכת טכנולוגית מתקדמת של מכלול סינון וטיהור המים. היא מורכבת ממסנני פחם פעיל, אשר תפקידם לנקות את המים מחומרים צפים גדולים, מחול, חלודה, חומרים כימיים שונים ומתכות. בנוסף, הם גם מנטרלים את ריחות וטעמי הלוואי של המים שנוצרו בגלל אותם חומרים. לצד המסננים, ניצבת נורת ה-UV אשר בעזרת אור אולטרה סגול מחטאת את המים מחיידקים ובקטריות, במסגרת טיפול מיקרוביאלי.


אחריות ותיקונים

כאשר אנו מדברים על טיפולים שצריכים לערוך לצורך תחזוק המכשיר אנו מתכוונים לשני מישורים. הראשון נוגע למערכות הסינון. את סנני הפחם צריכים להחליף אחרי חצי שנה ואת נורת ה-UV יש להחליף פעם בשנה. הסיבה לכך, היא שבחלוף זמן זה, גם שומרי הסף האלו יכולים להתמלא בבקטריות וחיידקים ואם לא יוחלפו בחדשים – הם לא יבצעו ב-100% את תפקידם.

החלפת מערכות הסינון הינה תהליך קבוע וחברות רציניות המשווקות ברים, עומדות בקשר רציף עם הלקוחות ומסדירים איתם את ההחלפה. למרות, שבאמצעות סרטונים והדרכות, ניתן להחליף את המערכת גם בצורה עצמית, רוב ההמלצות מצביעות על כך, שכדאי לבצע זאת על ידי טכנאי מומחה, גם מטעמי אחריות. לצד אלו, קיימים הטיפולים השוטפים ותיקון תקלות, כמו כאשר תמי 4 לא מוציא מים. גם במקרים מעין אלו, טכנאים של החברות מהווים קו הגנה ראשון ויעיל ומתקנים במהירות כאשר הדבר נדרש.


בחר את החברה

אם תמי 4 לא מוציא מים או כל בר אחר מציב בפנינו תקלה אחרת, אנו מצפים מהחברה המשווקת לפתרון איכותי ומהיר. לצערנו, כמו בכל שוק, יש חברות שאצלם הכל "בערך". זה לא שירותי, לא משדר אמינות ובעיקר מוציא שם רע לענף ולחברות האמינות שבו. מכאן גם צומחת החשיבות של התקשרות עם חברה אמינה ומוכחת שמציגה גם מערך טכנאים ושירות מתקדם.

איך לברר?  בררו הן על המכשירים עצמם, עד כמה הם מוכחים? עד כמה הם נוטים להתקלקל? וכאשר קורית תקלה, עד כמה מערך השירותיות של החברה עובד כיאות? שאלו חברים שכבר משתמשים בבר מים (ויש הרבה כאלו בישראל) ובררו על רמת השירות שהם חווים.


מסלולים שונים

בעת הצטרפות לנהנים משירותי בר מים אתם יכולים לבחור מסלול. יש כאלו המעדיפים לרכוש את בר המים ושהוא יעבור לרשותם ויש כאלו המעדיפים שיטה הדומה לליסינג, כאשר בטווח זמן קבוע, הם משלמים מחיר קבוע, המהווה את עלות השכרת המכשיר וכן שירות תיקונים, במקרים בהם בר המים לא מתפקד כצפוי, כמו למשל כאשר תמי 4 לא מוציא מים וכן שירות החלפת סנן ומנורת UV לפי התקופה הנדרשת.

כאשר מסלול הרכישה, שאורכו לרוב כ-3 שנים מסתיים, יוציאו לכם החברות שירות אחריות גם מעבר לתקופה זו. גם במקרה זה, עליכם לברר מה בדיוק כוללת האחריות? לאילו תקלות היא מתייחסת? ועל ידי מי מתבצע התיקון? ככל שתהיו חכמים מראש, תבטיחו שירות טוב יותר והנאה רציפה יותר מבר המים.

'המרכז לברי מים' הינה אחת מהחברות המובילות בישראל בכל הנוגע לשיווק ברי מים מסוננים. החברה גם מפעילה מערך טכנאים מקצועיים ומנוסים, אשר מגיעים לבית הלקוח ומעניקים לו שירות יעיל ואפקטיבי. אנחנו מאמינים כי הלקוחות הטובים ביותר הם הלקוחות המרוצים ביותר ולכן שואפים שכל לקוחותינו ירגישו כך. נשמח לסייע גם לך בבחירת בר המים המתאים ביותר עבורך ובמתן שירות מכל הלב.

מטבח מעוצב עם בר מים

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!