איך להיפטר מג'וקים בתמי 4? שיטות טיפול שעובדות

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

 

ג'וקים הם פגישה לא מתוכננת ולא נעימה באף סיטואציה, ובמיוחד לא אם היא מתרחשת באמצע הלילה – כאשר כל מה שביקשתם בסך הכל זה לשתות קצת מים ולחזור לישון. מיכלי מים כגון תמי 4 עשויים להיות מוקד המושך ג'וקים, למרות שהמיכל עצמו המכיל את המים שאנו שותים אינו חדיר לג'וקים. מה כדאי לעשות?

 

למה הג'וקים באים לתמי 4?

ג'וקים בתמי 4 הם לא תופעה נדירה, כמו בכל בר מים אחר. הג'וקים מחבבים במיוחד את האזור שכן לעיתים נזילה קטנה או הצטברות של מים עומדים, עשויים להיות מקור נהדר לג'וקים להגיע ולשהות שם.

 

לא כדאי לדאוג יותר מדי, שכן הג'וקים לא יזיקו למים שאתם שותים, גם אם מצאתם המון נמלים מסביב לתמי 4, ג'וקים קטנים או גדולים. מיכל המים ממנו אנו שותים וכן המסננים והצינורות הם אטומים לחלוטין ולכן אין כל חשש שהג'וקים יחדרו פנימה למים ויזהמו אותם.

 

עם זאת, כדאי לדעת – מה עושים אם זיהיתם ג'וקים או נמלים בתמי 4? למרות שהם אינם מהווים סכנה מידית, זה עדיין מגעיל ולא אסטטי שיש ג'וקים וחרקים במטבח. אך אל חשש, מיד תבינו איך להיפטר מג'וקים בתמי 4 באמצעות הדברת תמי 4.

 

הדברת תמי 4 וברי מים אחרים

הבעיה כאמור לא ייחודית לבר המים תמי 4 ועשויה להתרחש בכל בר מים באשר הוא. כדי להיפטר מהמטרד, איש המקצוע שאתם צריכים לפנות אליו בהקדם האפשרי הוא מדביר ג'וקים, שכן הוא מומחה בהדברת ג'וקים, בטיפול נגד תיקנים בתמי 4 ואף בטיפול בנמלים וחרקים אחרים אשר מתקבצים בסביבת התמי 4 ומטרידים את מנוחתנו.

 

בחירת המדביר הנכון

בטרם תקבעו הדברה עם מדביר מקצועי ומוסמך, כדאי לברר כמה דברים.

  1. האם למדביר ישנה הסמכה ותעודה.
  2. האם המדביר מתמחה בהדברת מזיקים מהסוג שאתם רוצים להיפטר ממנו.
  3. באילו חומרים משתמש המדביר.
  4. מתי יהיה ניתן לשוב ולהשתמש במטבח לאחר ההדברה.
  5. מתי המדביר פנוי לביצוע ההדברה, כך שתוכלו לקבוע לזמן שנוח עבורכם.
  6. בקשו לקבל הצעת מחיר, אפילו אם היא בטווח של מחירים ולא ספציפית וסופית, על מנת לקבל הערכת סדר גודל למחיר העבודה.

 

הדברה ירוקה

את ההדברה אפשר לבצע בטרם התקנת התמי 4 או לאחר התקנתו, וכמובן חובה לבצע אותה כאשר מופיעים מזיקים בפועל. לפני שאתם בוחרים מדביר שאלו אותו מהם חומרי ההדברה בהם הוא משתמש מבין שני הסוגים הנפוצים:

  1. הדברה כימית.
  2. הדברה ירוקה.

לרוב, כדאי לבצע הדברה ירוקה אשר לא מזיקה לבריאות בני האדם וניתן לחזור להשתמש בבית או בחלל שעבר הדברה בהקדם האפשרי, אפילו לאחר שעה. במידה ותבחרו בהדברה שאינה ירוקה, יתכן שתאלצו להתפנות לאורך כמה ימים מחשש מנזקי ההדברה הרגילה לבריאות בני הבית, שכן הדברה שאינה ירוקה מכילה חומרים מזיקים ורעילים לבני אדם ולחיות מחמד.

 

אם נסכם, ג'וקים, בין אם בקרבת תמי 4 או במקום אחר בבית, הם מטרד גדול. כדאי ככלל למנוע את הופעתם מראש, ולבצע הדברה של אזורים מועדים לפורענות כגון מטבח או מקום בו ימצא בר מים. במידה והם כבר הופיעו, התקשרו במהירות למדביר על מנת להיפטר מהם בהקדם ולחזור לניקיון ולשקט שלכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!