איך לבחור נכון מתקני מים לבית

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

כולנו מבינים את הצורך ההולך ועולה כיום, לוותר על שתיה ממותקת ולעבור לשתיית מים זכים וטהורים. היתרונות הבריאותיים רבים כמו גם החיסכון בעליות הכספיות. פתאום, כל המשפחה תשתה הרבה יותר מים והרבה יותר מים נקיים ובריאים. אך כדי להגיע למצב הזה, יש צורך לבחור נכון מתקני בר מים לבית, שיספקו לכם את כל היתרונות החשובים. מומחי 'המרכז לברי מים' מעניקים לכם כמה טיפים שיסיעו לכם להבדיל בין כל המצאי הרב בשוק ולבחור נכון.

 

איכות הסינון

אולי המשתנה החשוב ביותר והראשון במעלה בבואנו לבחור מתקני מים לבית. הרי בסופו של דבר אנחנו רוצים מים באיכות הגבוהה ביותר. חשוב להבין, לא כל המסננים המותקנים במכשירים זהים ברמתם ובפונקציונליות שלהם. ישנם פילטרים פשוטים ויש מערכות סינון מתקדמות ולעיתים בבר מים אחד, ישולבו כמה טכנולוגיות במקביל.

שיטת סינון אחת, היא באמצעות מסנן פחם מתקדם, אשר תפקידו הוא לסנן חומרים אורגניים ולספוח את הכלור שנמצא במים וכן ריחות וטעמי לוואי שבתוכו. ישנם גם מסננים מכניים, אשר מונעים מחלקים גדולים לעבור ובכך בעצם מזקקים את המים. שיטת סינון נוספת היא שיטת האוסמוזה ההפוכה. בשיטה זו המים עוברים בלחץ, ההופכי ללחץ האוסמוזי, דרך מסנן אשר מסנן בעובי מיקרוסקופי, המאפשר להעביר דרכו רק מים, היוצאים מצידו השני מטוהרים. עם זאת, לשיטת האוסמוזה ההפוכה חיסרון גדול, שכן היא מנצלת רק כרבע מכמות המים, בעוד שלושת הרבעים הנותרים, נפלטים בתהליך.

סינון מתקדם טכנולוגית נוסף, הוא באמצעות נורת UV. תפקיד הנורה הוא טיהור מיקרוביאלי, באמצעות אור אולטרה סגול, שבכוחו להשמיד חיידקים, מיקרואורגניזמים ובקטריות ונגיפים שונים, גם כאלו הנמצאים במים עצמם וגם כאלו הנמצאים בצנרת או בתוך המכשיר עצמו  ושתפסו טרמפ על גבי המים. חשוב אם כן לבדוק את איכות הסינון ולשקלל אותה בבואכם לבחור מתקני מים לבית.

איך לבחור נכון מתקני מים לבית

מהם הצרכים שלכם ושל משפחתכם

מעבר לרצון של כולם לשתות מים זכים ונקיים באמצעות מתקני מים לבית, הרי שלכל משפחה צרכים אחרים וייחודיים לה, המשפיעים גם על בחירת סוג מתקן המים. בראש ובראשונה יש להביא בחשבון את מספר האנשים שישתמשו במכשיר. מתוך כך, גם יגזרו הנתונים על תפוקת המים שהמכשיר יכול להפיק (כמות המים שיוצאת בבת אחת, לפני שמתמלא מחדש, למשל בעת מזיגת מים קרים). בררו אילו פונקציות חשובות לכם? האם תרצו גם מים מוגזים? והאם התפעול יהיה פשוט- ברזים מכנים בלבד או דווקא מכשיר מתקדם עם שלל פונקציות, מסכי מגע וצגים.

הצורך בסוג בר המים משתנה במיוחד כאשר יש לכם ילדים. אז מתחדדת גם שאלת הבטיחות ויש להקפיד על בר מים בעל מנגנון בטחון כנגד שימוש לא זהיר או מניעת שימוש באופן כולל ע"י ילדים באופן עצמאי. כמו כן, שאלת האפשרות לכיוון טמפרטורת המים החמים, יכולה להיות קריטית , במיוחד כאשר יש תינוק, שהכנת תחליף המזון שלו, דורשת טמפרטורת מים ספציפית ומדויקת ואנו נצטרך לתכנת את המכשיר שיוציא מים בהתאם.

עיצוב מתקני מים לבית

לכאורה משתנה שטחי ולא חשוב. אך למעשה, לא כך הם פני הדברים. בר המים צפוי לעמוד בגאון במרכז המטבח ואין סיבה שהוא לא יפאר אותו כפריט עיצובי מודרני ונאה. ואכן, מתקני מים לבית הופכים עם הזמן לפריט עיצובי מן המעלה הראשונה עם שלל צורות וצבעים, ההופכים את בר המים הפונקציונלי, גם לקישוט.

בחרו בר מים המשתלב עם הצבעים של המטבח שלכם. קיימים סוגי ברים שונים ובשלל צבעים וטקסטורות, התייחסו גם לגודל הבר ועד כמה תרצו שנפחו יהיה גדול ויבלוט. חלק מן המתקנים גם מגיעים עם מתקן כוסות. העיצוב חשוב אבל גם המיקום של הבר. מצד אחד, כזה שישתלב היטב במטבח ומצד שני, שיהיה פרקטי ונגיש.

שירות ואחריות

בסופו של דבר, מדובר במכשיר חשמלי ויתכן ויהיו בו תקלות. לכן לבחירת החברה שתספק לכם את הבר, חשיבות רבה. בררו אודותיה ואודות השירות שהיא מעניקה וכמובן, האם היא מעניקה אחריות למוצרים.  גם רמת השירות הקבוע- חשובה ביותר, שכן את המסננים יש להחליף כל חצי שנה ואת נורת ה-UV, פעם בשנה ואם הדברים לא יזרמו, בסופו של דבר- איכות המים שלכם תפגע.

'המרכז לברי מים', הינה מהחברות המובילות בישראל בעולמות השיווק והשירות של מתקני מים לבית של מגוון החברות המובילות. אנו נדאג לספק לכם בר מים, בדיוק ע"פ הצרכים שלכם ולהעניק לכם מחיר משתלם ושירות יוצר מן הכלל.

החלפת סנן בר מים ב{HEBREW}

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!