צלול בר מים

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

אין ספק שלא צריך להסביר את הצורך בשתייה מרובה של מים שנחשב לנוזל החיים וחיוני מאוד לגוף האדם. אדם בוגר צריך לשתות כשני ליטר כאשר הצורך עולה בעיקר בחודשי הקיץ החמים אותם אנו חווים במדינת ישראל. על מנת לשתות מים איכותיים, מסוננים ומצוננים מציעה חברת צלול בר מים המתאים לכל לקוח כאשר מעבר לברי מים יש לחברה עוד מגוון רב של מוצרים בתחום המים המסוננים שמתאימים לכל לקוח בהתאם לצרכים שלו.

באנר כרטיס ביקור המרכז לברי מים

מיני ברים

אין ספק שאחד הפתרונות היותר מבוקשים בשוק המוצרים לסינון מים הוא בר המים שאנו רואים אותו יותר ויותר במקומות רבים כמו בתים פרטיים, משרדים, מוסדות ועוד. לכן מציעה חברת צלול בר מים לכל לקוח בהתאם לצרכים שלו כאשר ישנם לקוחות פרטיים שיסתפקו בבר מים קטן יותר בעוד לקוחות מוסדיים או משרדים ירצו מצלול בר מים גדול יותר עם שני ברזים למשל, כדי ששני עובדים יוכלו לשתות במקביל במידה ומדובר במשרד גדול. בנוסף ישנם לצלול בר מים עם פונקציות שונות ומתקדמות מעבר לבר שמציע רק מים קרים כמו למשל בר שמציע גם מים רותחים במידה ואנו מעוניינים להכין תה, קפה או בקבוק חלב לתינוק או בר מים שמותאם לקהל שומרי המסורת שיכול לתפקד בתור בר מים בשבת ולהציע לנו מים צוננים או רותחים בעזרת שעון שבת שמכוון מבעוד מועד.

ברי מים ריצפתיים

מעבר לברי מים שולחניים מציעה צלול ברי מים ריצפתיים כאשר זהו מוצר שנותן לנו מענה בעיקר למשרדים ומוסדות שצריכים פתרון למקומות בהם אין שולחן שעליו ניתן למקם את בר המים. בנוסף בר מים ריצפתי בא לתת לנו מענה על מיקום בר מים בחדרי המתנה ללקוחות או מקומות בהם מקבלים קהל ואין בהם מטבחון, אלא רק חדר המתנה ללא שולחן או מטבחון ואנו רוצים להציע ללקוחות שלנו מים צוננים. ישנם ברים ריצפתיים שהחלק התחתון שלהם הוא מקרר בו ניתן לאכסן בקבוקי שתייה קלה אחרים למשל ואת אותם ברים כן נרצה למקם במטבחון והם יכולים לתת לנו פתרון למטבחון פנים קטנים בהם אין לנו מקום להכניס מקרר.

קולרים

מעבר למוצרים של בר מים שאכן נחשבים לפתרון מים אולטימטיבי אך לא תמיד ככזה שמתאים לכל מקום מציעה חברת צלול גם מגוון רב של מוצרים בדמותם של קולרים. הקולרים מוכרים לכולנו בעיקר מימי בית הספר שלנו ואולי מפורקים וגנים ציבוריים. אך הקולרים אותם מציעה חברת צלול מתאימים יותר למוסדות ציבוריים, משרדים גדולים, בתי ספר וכדומה. מדובר במתקן נירוסטה גדולה שתפקידו לצנן מים ולהציע לעוברים ושבים מים מסוננים ומצוננים על מנת שיוכלו לשתות במקום או למלא בקבוק ולקחת איתם לדרך. ישנם קולרים המציעים עמדת שתייה אחת וישנם גם קולרים שמציעים מספר עמדות שתיה כך ששניים או שלושה אנשים יוכלו לשתות במקביל וכך לחסוך זמן. זהו מוצר שמעבר ליעילות שלו גם נראה טוב וניתן למקם אותו במגוון מקומות שונים מבלי לחשוש לפגיעה באסתטיות של המקום שכן הקולר עצמו נראה יוקרתי ומרהיב.

ברז שיש

חברת צלול מציעה ללקוחותיה גם ברזי שיש אותם אנו לעיתים פוגשים לצד הכיורים. זהו מוצר שמתאים לשוק הפרטי והמוסדי כאחד ובכלל לכל מקום בו יש כיור, שכן תפקידו של הברז הוא לסנן מים שיהיו ראויים לשתייה. הברז אינו מצנן את המים אלא מתפקד בדיוק כמו ברז רגיל רק שהוא מסנן את המים מאבנית, מתכות רעילות, חול וחומרים אחרים שאינם ראויים לצריכה על ידי בני אדם.

צלול בר מים מחירים

המחירים של ברי המים והמוצרים האחרים שמציעה חברת צלול בתחום סינון המים משתנים בהתאם למוצר עצמו ולפונקציות שאותו מוצר מקנה לנו. לחברה מגוון רב של מוצרים בקשת מחירים רחבה מאוד על מנת לתת מענה גם ללקוחות עם תקציב גבוה וגם ללקוחות עם תקציב נמוך. מעבר לכך לצלול ישנן מספר דרכים של רכישה או השכרת מוצר שכן במידה ואתם לא מעוניינים לרכוש את המוצר אותו אתם רוצים למשרד שלכם, תוכלו להשכיר אותו באופן של תשלום חודשי כאשר במסגרת העסקה גם תקבלו שירות עבור אותו מכשיר.

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!