סוגי מיני בר מסלולים ומחירים שיחסכו לך כסף רב

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

סוגי מיני בר מסלולים ומחירים שיחסכו לך כסף רב

ישראל הפכה למעצמה של ברי מים. אנו רואים מסביבנו כל היום ברי מים, בעבודה, במקומות ציבוריים וגם ביותר ויותר בתים פרטיים. את התואר מעצמה בתחום, קטפנו לצערנו בגלל הצורך ההולך וגובר בשתיית מים רק באמצעות ברי מים מסוננים. מי הברז בישראל מציגים מים מלוכלכים ולא נקיים עם "תוספות" מזיקות כמו כימיקלים, מתכות כבדות, חיידקים ועוד ועוד, שאף אחד לא רוצה להכניס אל גופו עם המים.

בתחילה, הפתרון היה מים מינרלים. עם הזמן, הובהר כי מים מינרלים אינם נותנים מענה אמיתי לשתי בעיות עיקריות: זמינות המים והעלות הרבה. כאשר אנו צורכים מים מינרלים אנו לרוב תלויים באספקה רציפה של כדי מים או בקבוקים ובהתעסקות רבה בהם. גם העלות היא כבדה מאוד. הן העלות הכספית והן העלות לסביבה. במיני בר מסלולים רבים, המהווים קרקע רחבה למחירים נוחים המתאימים לכל אחד והברים עצמם שופעים מים ללא הפסקה.

באנר כרטיס ביקור המרכז לברי מים

מיני בר מסלולים מחירים

כאמור, יש כמות גדולה של דגמי ברי מים כמו גם מחירים שונים ומסלולים מגוונים. אבל לפני שניגע בהם, ראוי לערוך הבדלה בין שיטות הסינון השונות. בגדול, סינון מים מתבצע באמצעות 3 טכנולוגיות עיקריות: הראשונה, הבעייתית והיקרה ביותר היא האוסמוזה ההפוכה. בגלל העלויות הגבוהות שלה- כמעט ולא משתמשים בה. השנייה היא שיטת הסינון. הסינון יעשה לרוב על ידי מסנני פחם המנקים את המים מכל החומרים הרעים והחלקים הצפים הגדולים. כמובן, שגם בטכנולוגית הסינון יש כמה רמות ומדרגים.

השיטה השלישית היא השיטה המשולבת. זה לצד זה, שוכנים בתוך המיני בר גם סנני פחם פעיל וגם מנורת UV המקרינה אור אולטרה סגול וקוטלת את כל החיידקים והיצורים החיים שבמים. השילוב בין 2 השיטות במכשיר אחד יוצר מים מסוננים, צלולים, בלי טעמי לוואי ובריאים לגמרי.

מספר שנים ותמורה

נחזור כעת למיני בר מסלולים ומחירים. יש אפשרות לרכוש את בר המים במלואו בפעם אחת (או בתשלומים). בר המים ברשותך לגמרי ולתמיד. זוהי שיטה פחות נפוצה ופחות משתלמת, שכן היא דורשת תשלום חד פעמי יקר על הבר עצמו עוד טרם החלטת להשתמש בו וכן היא מגבילה אותך מבחינת אורך תקופת ההתקשרות.

שיטה נפוצה הרבה יותר, שאולה מתחום הליסינג בעולם הרכב. בשיטה זו, אתה לא רוכש את בר המים אלא משלם סכום קבוע כנגדו מידי חודש וביחד עם סכום זה, אתה גם מקבל אחריות, שירות תיקונים ובמיוחד שירות החלפה על מנורת ה-UV והסננים, למשך תקופת השנים שבמסלול.

נתמקד רגע בנקודת ההחלפה. כל חצי שנה יש צורך להחליף את הסנן וכל שנה את מנורת ה-UV. החלפה זו היא הכרחית. במידה ולא נבצע אותה בזמן גם נאבד את האפקטיביות שלהם וגם יתחילו להצטבר סביבם מושבות של חומרים מזיקים וחיידקים. רובנו, בלחץ היום יום, לא נזכור להחליף. רובנו גם לא טכנאים מלידה ולא נדע להחליף בעצמנו את הסנן והמנורה. לכן נרצה שאנשים מקצועיים שזו העבודה והמיומנות שלהם, יעשה זאת עבורנו, בבית שלנו, בלי שנטרח.

אחריות ושרירותיות.

ככלל, מומלץ להתקשר עם חברה המשווקת ברי מים שהיא מוכרת ומקצועית בתחומה. ברי מים, כמו כל מכשיר חשמלי שעושים בו שימוש רב, יכולים להתקלקל. במקרה של ברי המים גם יכולים להיות נזילות. בשנים הראשונות של המסלול עוד תתכן אחריות כחלק מן העסקה אבל לאחר סיומה, יתכן ותדרשו לרכוש אחריות נוספת.

אחריות זה חשוב אבל כדאי שמאחורי המילים יעמוד גם צוות שירות איכותי ומנוסה וביחוד, חברה שלא מושכת זמן "בהלוך ושוב" אלא נותנת שירות מהיר ויעיל. 

לגבי המחירים, הרי שברי מים יכולים לנוע ממחיר כולל של אלפי שקלים ועד לתשלום נמוך יותר כשאתם רוכשים בר מסלולים בליסניג. זה כמובן גם תלוי ברמתו של הבר, בטכנולוגיה המוטמעת בו, בשכלולים והתחכום שהוא מציג (למשל מסך מגע) ובעוד פרמטרים. חשוב שלא לבחור במה שדוחפים לכם באתו הרגע. חברות רבות משווקות רק דגם אחד ולכן ידחפו דווקא אותו. חברות המשווקות מספר דגמים- יוכלו לתפור לכם חליפה מותאמת יותר עבורכם.

'המרכז לברי מים' וצוות המומחים של החברה, חושבים שהבריאות של בני המשפחה שלכם חשובה אבל שאין צורך שתשדדו בשל כך. אנו דוגלים בהגינות לצד הקפדה על איכות הברים ושירות ברמה אחרת. נשמח לסייע לך למצוא בר מים מושלם ומשתלם.

עשוי לעניין אותך: בר מים מוגז, השוואת מחירים – בר מים.

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!