רכישת מיני בר מחיר ומה חשוב לבחון

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

רכישת מיני בר מחיר ומה חשוב לבחון

כל רכישה שלנו היא עולם ומלואו. בין אם זה בגדים, מכשירי חשמל, ציוד ספורט ובעצם הכל, אחנו משקיעים זמן רב בלמצוא דילים איכותיים ומחירי מבצע משתלמים. גם כאשר אנחנו מתעניינים ברכישת מיני בר מחיר מהווה שיקול מרכזי.

חשוב לנו כמובן שהמיני בר יהיה איכותי וכי המים שיצאו ממנו יהיו מסוננים ברמה גבוהה והכי בריאים לשתייה אבל תמיד נפזול גם לנושא המחיר. חלילה לנו להיכנס לכיס שלכם ושכל אחד יבחר את הנכון מבחינתו, גם בסוגיית המחיר. באתר שלנו, גם תמצאו מבחר עצום של מיני ברי מים מסוננים ופתרונות מים אחרים, במחירים משתנים ולכל תקציב. 

אך יחד עם זאת, חשוב לזכור כי אנו לרוב מוצאים, כי לא בהכרח המחיר הנמוך ביותר הוא הטוב ביותר. בוודאי, כאשר אתם רוצים להעניק למשפחה שלכם את הטוב ביותר. גם אם בעקבות הצורך להתקדם לטכנולוגיית הסינון החדישה ביותר, יתכן ונצטרך לשלם בעדה סכום פעוט נוסף, זה כדאי וכך נידע כי אנו דואגים למשפחתנו באופן הטוב והשלם ביותר.

מיני בר מחיר

מיני בר מחיר כפונקציה של חדשנות

בשוק ברי המים יש כאמור מבחר עצום של ברי מים. דרך אחת לחלק אותם ל-2 סוגים מרכזיים היא חלוקה על פי ברי מים דיגיטליים אל מול ברי מים אנלוגיים. ברי מים אנלוגיים מבוססים על ברזים ידניים, מהם נובעים המים ומופעלים באמצעות לחיצה על כפתור הרתחה. המכשירים המתקדמים והדיגיטליים לעומתם, מצוידים בטכנולוגיה מתקדמת, המופעלת באמצעות כפתורים דיגיטליים ואפילו מסכי מגע. מסכי המגע אינם מיועדים רק לפקודות המזיגה אלא גם ניתן באמצעותם לווסת את טמפרטורת המים באופן אישי עבור כל משתמש, לקבוע את גובה המזיגה ובמיני ברים מתקדמים גם פיצ'רים נוספים כמו רמות גיזוז של המים ועוד.

לאחרונה, ברי מים רבים מצוידים בחידושים נוספים ומופעלים בעזרת מסך מגע וכוללים, בין היתר, מערכת בקרה לוויסות חום המים בטמפרטורה הרצויה. אין עוררין על כך שההבדלים בין שתי הטכנולוגיות הללו יכולים להעניק לנו תמונת מצב בהירה יותר בנוגע לקריטריונים המשפיעים על המחיר. כמובן, שבסופו של דבר, ההבדלים בין השיטות מבוססות על נוחות ואתם צריכים לשאול עצמכם האם ברכישת מיני בר מחיר גבוה יותר, שווה את נוחות זו.

מיני בר מחיר על פי רמות ואיכות הסינון של המים

אם הסעיף הקודם עסק בעניינים של נוחות ושל "מותרות", הרי שבכל הנוגע לאיכות הסינון- ממש לא מומלץ להתפשר. הרי כל הרכישה שלנו מבוססת על כך, שאנו רוצים לסייע למשפחה שלנו להפסיק ולשתות מי ברז רגילים, המכילים מתכות כבדות, חנקות, חול, חלודה, אורגניזמים מתים ועוד דברים שלא כדאי שיהיו בכוס המים שלנו. ומן הראוי, שנהיה בטוחים ככל הניתן, שאנחנו באמת מרחיקים את הדברים האלו מאיתנו.

עוד לפני בחינה של טכנולוגיות הסינון, ראוי לבדוק האם מיני בר זה עומד בתקינה המחייבת לטיהור וסינון מי שתייה ביתיים מטעם מכון התקנים. לאחר מכן נוכל לעבור לבדיקת רמת ואיכות הסינון של המים. כמובן שיש שיטות רבות של סינון אך כל עוד יש לכם ברירה על תתפשרו על הסינון המשולב בין סנני פחם פעיל, הסופחים אליהם את כל טעמי הלוואי והחומרים הזרים ובין נורת ה-UV אשר תפקידה לקטול מזיקים חיים. שילוב זה יבטיח עבורכם ועבור בני משפחתכם מים שיהיו גם צלולים וטעימים יותר אבל גם נקיים ובריאים יותר.

מיני בר מחיר ושירות

סעיף חשוב נוסף כדאי לשים לב אליו נוגע לשאלה האם אתה רוכש את הבר במלואו, משכיר את בר המים, כמו לדוגמא בליסנג בעולם הרכבים או שאתה משלם תשלום חודשי קבוע על השירות. בכל מסלול יוצג לך מחיר שונה אבל כדאי לערוך תחשיב, ששם בשורה אחת את כל הברים ומשווה את הנתונים על פי מדד אחד. בכל שיטה שתבחרו ודאו כי החברה מציעה שירות תקופתי של סננים ונורות ה-UV, שאם לא כן, המכשיר יפסיק להיות יעיל בשלב כלשהו. שירות זה יכול לעלות כסף (וגם הסננים והנורות עצמן) אך הוא כדאי, שכן רובנו, במהלך הדוחק והלחץ של היום-יום, שוכחים לבצע את ההחלפה.

מבצעים

ככלל, שווה גם לעקוב אחרי מבצעים ברשת האינטרנט. מיני בר איכותי יכול לפעמים להיות במחיר מבצע ועדיין להציג יכולות סינון גבוהות. זה קורה לרוב כאשר מוצג דגם חדש או עיצוב חדש ואז יש הנחות על דגמים קודמים מוצלחים לא פחות. 

'המרכז לברי מים' מציע לכם מבחר עצום של ברי מים מכל הסוגים, הגדלים, השיטות והסגנונות. אנו מעניקים לכם את הברים האלו במחירים מיוחדים מציעים מגוון מסלולים משתנים. אתם מוזמנים לבחור את הטוב והמותאם ביותר למשפחתכם.

מיני בר מחיר

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!