בר מים מחירים

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

בר מים מחיריםשתייה מרובה של מים היא חשובה מאוד לגוף האדם שכן המים הם מרכיב חיוני ומשאב שהגוף צריך כמעט ללא הפסקה כאשר אדם בוגר צריך לשתות כמות של כשני ליטר מים על מנת לקבל את כמות המים שהגוף צריך. הניסיון מראה כי כאשר יש לנו מים זמינים אנו שותים אותם ולא משנה המקור של המים אלא העובדה שיש אותם בנמצא. לכן, חברות רבות החליטו לפתח מוצרים לסינון מים שיקלו על הצרכנים את החיים בעיקר בהיבט שהם לא יצטרכו יותר לסחוב שישיות של מים אלא המים יגיעו אליהם הביתה או שפשוט הם ישתמשו בפלטפורמה של צנרת המים הביתית לטובת סינון המים. וכך חברות רבות יצאו עם מגוון רב של מוצרים בתחום סינון המים שעבורנו הצרכנים, עושה את החיים הרבה יותר קלים. כתוצאה מכך כיום ניתן לרכוש בר מים במחירים זולים יחסית במגוון רב של תוכניות רכישה או השכרה ועל כך נספר לכם במאמר הבא.

 

גלונים ובר מים מחירים

אחג הפתרונות היותר ראשוניים בתחום סינון המים וברי המים היו דווקא ברי המים של חברות המים. בדרך כלל היו אלו ברי מים עומדים שלתוכן היינו מרכיבים גלון גדול של מים מינרליים ומוזגים באמצעות כפתור. עם השנים השתכללו ברי המים של החברות וכיום ניתן למצוא מגוון מוצרים כמו ברי מים עומדים עם פונקציות של מים חמים ומים קרים, ברי מים שולחניים שאליהם מתחברים גלונים קטנים יותר שמתאימים לעמוד על שיש ועוד מגוון רב של פונקציות.

ברי המים הללו מתאימים הן לשוק המוסדי ולשוק הפרטי כאחד וכאשר אנו רואים שנגמרים לנו המים אנו יכולים לצלצל לחברה ומשם נזמין גלוני מים חדשים. החברות הגדולות בדרך כלל ישכירו לכם את בר המים בעלות חודשית שכוללת גם כמות של בין 50 ל- 60 ליטר מים כאשר העלויות של עסקאות כאלה נדרך כלל בין 150 ש״ח לחודש ועד 200 ש״ח לחודש, תלוי כמובן בכמות המים אותה אתם עתידים לצרוך שכן הכמות גלוני מים מינרלים שמשרד צריך תהיה גדולה יותר משל בית פרטי ומכאן גם שהעלות תהיה מעט יקרה יותר.

בר מים מחירים – בר מים שולחני

ההתפתחות של אותם ברי מים עומדים הייתה ברי המים השולחניים שהפכה את אותם מוצרים שלא תמיד היו מתאימים לסביבת המטבח הביתי, למוצרים שכייף ונעים להכניס למטבח, לא רק בהיבט הפונקציונלי שלהם אלא גם בהיבט העיצובי שכן ניתן כיום להשיג בר מים במחירים שווים לכל נפש שנראה טוב מאוד, במגוון צבעים, שמתאים לכל סגנון של עיצוב המטבח.

אותם ברי מים גם הביאו איתם חדשנות רבה בהיבט הפונקציונלי שכן לא רק ניתן היה להיעזר בהם להכנת משקאות חמים באמצעות מכשיר הרתחת מים פנימי שקיים בבר אלא גם פונקציות של מילוי כוסות בצורה מדויקת על פי כמות שנקבעת מראש, מילוי קנקנים על פי כמות מוגדרת, דברים שעשו את החיים של הצרכנים קלים יותר. מעבר לכך גם בשורה בהיבט הבטיחותי הייתה לאותם ברי מים שכן חלק מההמצאות היו נעילת מים רותחים על מנת שילדים לא יקבלו כוויות על ידי מזיגה בטעות של מים רותחים.

פונקציות נוספות שפותחו בברי מים מתקדמים יותר היא פונקציה של שעון שבת שעוזרת בעיקר לקהל הצרכנים שומרי השבת והמסורת. ברי מים אלו מקנים להם הרתחה של מים חמים מבלי להפעיל כלל את הבר בשבת וחג וכל זאת באמצעות שעון שבת שתוכנת מבעוד מועד ממש בדומה למכשירי חשמל אחרים. הדבר מאפשר קבלת מים חמים לקפה או תה בבוקר וכמובן למגוון רב של צרכים נוספים. המחירים של ברי המים השונים תלויים במגוון משתנים כמו למשל הפונקציות שמאפשר הבר, החדשנות שלנו וכמובן גם תלוי בעיצוב שלו. ברי מים כאלה מתאימים הן ללקוחות פרטיים שיכולים למקם אותם על השיש במבטח וכן ללקוחות מוסדיים למטבחונים משותפים במשרדים. המחירים של ברי המים הללו נעים בין סדרי גודל של 600 ש״ח לבר קטן עם פונקציות בסיסיות ועד למחיר של 2000 ש״ח ואף יותר במקרים מסויימים לברים מתקדמים יותר עם פונקציות רבות ועיצוב יוקרתי.

איך מחליפים מסנן מים

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!