מתקן מים אלקטרה – הפתרון המושלם למשפחות עם ילדים

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

מתקן מים אלקטרה – הפתרון המושלם למשפחות עם ילדיםהשמנת יתר אצל ילדים היא אחת מהמגפות הנפוצות ביותר בשנים האחרונות. ההשפעה שלה היא הרסנית והפגיעה הבריאותית שלה, כמו גם הפגיעה באורח החיים, נמשכת גם כאשר מתבגרים. אחת מהסיבות למגפה זו, היא השתייה הממותקת. לא אחת כבר נכתב וסופר אודות חוסר הבריאות של השתייה הממותקת לסוגיה ועל כמויות הסוכר הבלתי נתפסות שבכל כוס בודדת של משקה ממותק. מחקרים אפילו מצאו, כי ילד ישראלי הוא במקום הראשון בעולם בצריכת משקאות ממותקים. איך עוצרים את זה? פשוט שותים יותר מים.

 

מתקן מים אלקטרה – החסמים

אז אם כולנו מבינים את תהליך ההרס העצמי שבשתיית משקאות ממותקים ואת חשיבות החלפתם בשתיית מים, מדוע אנחנו לא מבצעים זאת? ובכן, הסיבה הראשונה היא, כמו תמיד, ה"לא נעים". לא נעים לנו לגזול מהילדים את הממתקים למרות שברור שהם מזיקים לשניים ולא נעים לנו שלא לאפשר להם לשתות משקה מתוק, למרות שברור לנו שזה לא טוב. אם אמנע מהם- יחשבו שאני לא הורה טוב. ובכן-  זה לגמרי להפך.

הסיבה השנייה נעוצה בחוסר האטרקטיביות של המים, במיוחד בישראל. אודות לכל מיני חומרים הנמצאים בהם, כמו חלודה, חול, מלחים וחומרי טעם לוואי וריחות, המים אינם מזינים וגורמים לילדים לצרוך אותם. בנוסף, המים מכילים גם חומרים מזיקים כמו חיידקים, מתכות רעילות ועוד- שהופכים את כל העניין לבעיה בריאותית. אז מה עושים? מתקינים בבית מתקן מים אלקטרה או בר מים אחר ומעתה הילדים ייהנו ממים טעימים ובריאים.

 

מתקן מים אלקטרה – היתרונות בבר המים

מתקן מים של אלקטרה כמו כל בר מים איכותי אחר, מאפשר מים חמים וקרים ללא הגבלה ובצורה נוחה וחווייתית, יתרון גדול כשמדובר בילדים. בעצם הפיכת תהליך שתית המים לנגיש ולמהיר, הילדים חשופים כל הזמן למים איכותיים והם הולכים וצורכים אותם יותר ויותר. זו לא תחושה. זה נמצא גם במחקרים.

בנוסף, הסינון המתקדם שעוברים המים בבר המים, מסירים ממנו את כל החלקים המזיקים והלא שייכים שהיו במים, כך שגם מבחינה בריאותית נפתרת הבעיה והילדים שותים מים טהורים ונקיים. חשוב להדגיש, כי מסנני המים עושים עבודה מופלאה בהסרת חומרים מזיקים שבמים אבל הם גם מתוכנתים לשמור על חומרים ומינרלים חשובים, שאנו זקוקים להם, כמו אשלגן ומגנזיום.

אל הנגישות כעת של המים לילדים, נוספים היתרונות המיוחדים של המכשיר, כמו העובדה שניתן לצרוך מים קרים, הנחשבים לאטרקטיביים יותר ומזמינים יותר- באופן מידי ובכל רגע נתון וכן העובדה שבעקבות הסינון גם טעם המים משתפר פלאים. אגב, אם לילדים ממש קשה להיגמל מהבועות של המשקאות הממותקים והמוגזים, קיימים גם ברי מים המציעים מים מוגזים ללא הגבלה, ברמות גיזוז שונות. כך מתקבלים מים שהם גם טעימים, גם בריאים וגם מפתיעים.

 

היתרונות בשתיית יותר מים

אם כן כאמור, התקנת מתקן מים אלקטרה, יתבא לשתייה מוגברת של מים. אלו חדשות טובות מעצם העובדה ששתיית יותר מים מפחיתה באופן טבעי את צריכת המשקאות הממותקים. אך חשוב גם לדעת כי למים תפקיד עצום וחשוב בתהליך ההתפתחות של הילדים. המים מסייעים לתהליך הגדילה בגופם של הילדים ומסייעים בבניית התאים והרקמות ובתפקוד שלהם. המים מסייעים גם בהתפתחות המוח, הפחתת כאבי ראש, שיפור ביכולת הריכוז והערנות, החשובים כל כך בתהליך הלמידה וכן מסייעים כמובן בשמירה על בריאות השיניים.

כל אלו ועוד יתרונות בריאותיים רבים אחרים, הופכים את המים לסוג השתייה המועדפת, על מבוגרים אך ביחוד אצל ילדים. כעת נותר לנו רק לגרום להם לאהוב יותר את המים ולספק להם פלטפורמה שתאפשר להם לצרוך מים בריאים בקלות, בכל רגע נתון ובקלות יתרה.

בריאות ובטחון

הבריאות של הילדים שלנו חשובה מאוד. אבל חשוב לא פחות הוא גם ביטחונם. הנגישות והפשטות שבמזיגת מים, באמצעות בר המים, יכולה להפוך גם לבעייתית. ביחוד כאשר מדובר בילדים קטנים אשר מנסים למזוג לעצמם מים רותחים ויכולים להיכוות חס וחלילה.

הפתרון של ברי מים מתקדמים, כמו מתקן מים אלקטרה, הוא ביצירת מנגנוני בטיחות שונים, אשר ימנעו מילדים את הגישה למים החמים. המתקן מצויד בברזי ובהתקני בטיחות, אשר אינם מאפשרים לילדים מזיגה ללא הפעלה ע"י הורה, כך שהם יכולים ליהנות ממים קרים וטעימים אך לא ממים חמים באופן עצמאי.

'המרכז לברי מים' משווק את מתקן מים אלקטרה כמו עוד מבחר רחב של מתקני וברי מים. כל המתקנים מצוידים בהתקני בטיחות לילדים והצבתם אצלכם במטבח, תעודד את הילדים שלכם לשתות מים, שיהיו גם טעימים יותר וגם בריאים יותר.

שטראוס בר מים

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!