כך תדעו שאתם צריכים אצלכם בר מים אלקטרה

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

כך תדעו שאתם צריכים אצלכם בר מים אלקטרה

בכל מקום אליו תכנסו, בין אם זה בית פרטי או עסק המשרת אנשים או מקום עבודה, תגלו במהרה כי אחד מן האביזרים המרכזיים בו הוא בר מים אלקטרה או בר מים מחברה אחרת. בר המים, הפך כבר ממזמן לפריט חובה עבור כל מי שרוצה להעניק לסביבה שלו, מים זמינים, טעמים ובעיקר בריאים.

תהיה הסיבה אשר תהיה בשלה בחרו מקומות אלו לשנות את אופן צריכת המים שלהם, הרי שהם מצטיידים בבר מים איכותי. יתכן וזה נבע מהרצון לאפשר להרבה מאוד אנשים, כמו בבתי עסק גדולים, לשתות מים חמים וקרים בלי הגבלה. יתכן וזה נבע מהרצון להפחית בשתייה ממותקת, הנחשבת ללא בריאה ולעודד שתית מים . ויתכן, במיוחד בבתים פרטיים, שזה הרצון להעניק למשפחה מים בריאים באמת, המסוננים מכל מיני חומרים מזיקים הנמצאים במי הברז.

בר מים אלקטרה

כיצד תדעו שגם אתם צריכים?

אז כיצד תדעו שגם עליכם לשקול רכישה של בר מים אלקטרה או בר מים של חברה אחרת? ישנם כמה מבחנים פשוטים והם תלויים לרוב בסביבה שלכם והצרכים שלכם לגביהם. בקיצור, זה שונה בין אם אתה מיעד את בר מים אלקטרה למשרד או מקום העבודה לבין אם אתה מייעד אותו לביתך הפרטי.

במקום העבודה, עיקר הרצון שלנו הוא לספק מים ללא הגבלה. בין אם זה מים צוננים ומרווים ובין אם זה מים רותחים, מעולים לקפה – נרצה שהם לעולם לא יפסקו ושנביעתם לא תהיה מושפעת ולא תדרוש תכנון מוקדם ובזבוז זמן (כמו למשל בהרתחת מים בקומקום חשמלי). נרצה גם שבר המים יהיה מסוגל להעניק את המים האלו לכמויות גבוהות של אנשים וצריכה. כמובן, שגם לאנשים במשרד או בית העסק שלנו נרצה להעניק מים בריאים ומסוננים – וזה אכן בונוס שמקבלים, אבל העיקר שהם יהיו זמינים תמיד. לכן, אם יש במקום העבודה שלכם תנועה אנושית רבה- בר מים אלקטרה יהיה פתרון מצוין עבורכם.

בבית הפרטי, נרצה גם כן זמינות מלאה אבל שם, מול המשפחה הפרטית והיקרה שלנו, נרצה קודם כל לדאוג לבריאותם. אם תבחינו כי למים בברז המטבח שלכם יש טעם מוזר או גוון עכור או שטים בהם חלקים קטנים ולא מזוהים. אם אתם מבחינים באבנית רבה או חול – סימן שהמים שלכם לא נקיים. יתרה מזו, גם אם לא תבחינו בכלום בעין שלכם, מי הברז שלכם כנראה אינם נקיים. יש בהם ריכוז גבוה של כימיקלים, רעלנים, אורגניזמים וחומרים אחרים שלא אמורים להיות שם ומזיקים לבריאותנו. הם אינם נראים אבל הם שם כל הזמן. 

בנוסף, תרצו שגם הרגלי השתיה של המשפחה שלכם יהיו בריאים יותר. שתית מים תורמת להתפתחות תקינה יותר, ערנות, ריכוז חילוף חומרים טוב ועוד. אך היא בעיקר תופסת את מקומה של הרעה החולה של שתיה מתוקה, הגורמת למחלות שונות ולהשמנה. מחקרים כבר מוכיחים, כי הצבת בר מים בבית- מעלה את צריכת המים ומפחיתה דרמטית את צריכת השתיה הממותקת המזיקה.

כמה פשוט לעשות שינוי

בר מים אלקטרה, מאפשר לכם לעשות את השינוי המבורך הזה בקלות. להתחיל ליהנות ממים צלולים, נקיים, בריאים וטעימים הרבה יותר, ללא הגבלה ועם שינוי הטמפרטורה לבחירתכם, מקרים ועד רותחים. את כל זה תוכלו לקבל בלחיצת כפתור פשוטה, שגם ילדים יכולים לעשות (אבל אל תתפשרו על מנגנון בטיחות ילדים במכשיר שלכם).

בר המים עצמו קומפקטי ומעוצב, כך שהוא אינו תופס מקום על השיש ויתרה מזו, הוא מהווה פריט עיצובי מעניין ומודרני בחלל המטבח. תוכלו גם לבחור בר מים אלקטרה עם אופציות מתוחכמות יותר כמו גיזוז ברמות שונות (סודה), מסכי מגע ועוד תכונות מתקדמות אחרות.

מחיר ומסלולים

בר מים אלקטרה או ברי מים אחרים גם נחשבים זולים יחסית אל מול החלופות האחרות של מים נקיים, כמו רכישת בקבוקי מים מינרלים או ברי מים עם כדי מים מינרליים. ישנה כמובן עלות רכישת המכשיר וישנו כמובן הצורך להחליף בתקופות קצובות את הסננים ומנורת ה-UV הלוקחים את החלק המרכזי בטיהור וניקוי המים, אבל באופן כללי, אלו הוצאות קטנות לעומת התמורה הגדולה (מה עוד שתחסכו הרבה כסף בהפסקת רכישת שתיה ממותקת).

לשמחתנו ולצערנו, עקב הביקוש הרב יש גם הרבה היצע של מכשירים וברי מים שונים. לא חייבים כמובן לקנות בר מים אלקטרה ואפשר למצוא גם ברים אחרים אבל ראוי לערוך לגביהם בדיקה ותחקיר מעמיקים. באתרי אינטרנט של חברות מתחרות, גם תוכלו למצוא מחירים מיוחדים ונוחים יותר וכן מסלולים שונים (כמו מסלול ליסינג), היכולים לסייע לכם.

אז אם החלטתם שגם לבית הוא לעסק שלכם מגיע בר מים אלקטרה – פנו אלינו ב'המרכז לברי מים' ונעניק לכם את הטוב ביותר, בצורה מקצועית, המותאמת במיוחד בשבילכם.

בר מים אלקטרה

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!