אלקטרה בר מים – ליהנות ממים נקיים וטעימים

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

אלקטרה בר מיםלא הגיע הזמן שגם אתם וגם משפחתכם תתחילו ליהנות ממים מסוננים, נקיים וטעימים הרבה יותר? לא הגיע הזמן שתדאגו למשפחה שלכם, בכך שהם ישתו מים בריאים יותר? לא הגיע הזמן שתצרכו את המים הבריאים האלו בלי הגבלה ובלי חשבון, חמים או קרים לבחירתכם? המרכז לברי מים, המשווקת את אלקטרה בר מים ופתרונות מים בריאים נוספים, מבקשת להסב את תשומת ליבכם, לכמה נקודות חשובות.

מים חיים ואיכות חיים

המים שאתם שותים מתוך הברז בבית שלכם, אינם הדבר הנקי ביותר, בלשון המעטה. בתוך המים, כתוצאה מטיפול לא נכון, הזנחה של התשתיות או צינורות ישנים, יש כל כך הרבה חומרים ונגיפים שלא צריכים להיות שם. מתכות, חלודה, חול, בקטריות ומיקרו אורגניזמים אחרים, כלור וחומרים כימיים בעייתיים אחרים.

למעשה, אתם לא צריכים איש מכירות שיבוא אליכם הביתה עם ציוד מדעי מתאים, שיוכיח לכם שהמים שלכם מלאים בזיהומים ובחומרים אחרים שלא צריכים להיות שם. אתם בעצמכם יכולים לעשות את הבדיקה. פרקו חלק קטן מהצנרת שלכם ותראו בדיוק, דרך מה  עוברים המים שלכם. קשה לכם לעשות גם את זה, גשו בבקשה לחבר שלכם אצלו מותקן בר מים מסוננים ותבחינו לבד בצלילות המים ובטעם הלוואי שנעלם. ואלו הם עוד הדברים שניתן לבחון בחוש. יש עוד הרבה חומרים מזיקים מיקרוסקופיים, שנמצאים אצלכם בכוס אבל לא בכוס של החברים.

למה לבחור בין 2 חלופות רעות?

התוצאה של שתית מים מהברז, כרגע לפחות בישראל, מובילה ל-2 דברים לא טובים. הראשונה היא העובדה הפשוטה שיתכן והבריאות שלנו ושל משפחתנו נפגעת, באופן לא מודע. אבל הבעיה השנייה הנגזרת ממנה, גם היא לא פשוטה כלל, ונעוצה בעובדה שאנשים מפסיקים לשתות מים ועוברים לצרוך יותר ויותר משקאות.

אין בעיה בלשתות פעם ב… משקה ממותק או מוגז בשביל הפינוק או החוויה. אבל כמו כל דבר בחיים- זה צריך להיות במידה. הבעיה מתחילה, כאשר אנו חורגים מן המידה בשל העובדה שאנחנו לא שותים מים ומשתמשים במשקאות כתחליף. וזהו תחליף שעל פי כל הדעות- איננו בריא כשהוא נצרך במידה יתרה. במיוחד כאשר מדובר בילדים, שם להשפעות הבריאותיות של שתיה ממותקת- תוצאות הרסניות ביותר על הבריאות העתידית ועל השמנת יתר. חושבים שאנחנו מגזימים? הנה הנתון: הילדים הישראלים במקום הראשון בעולם בצריכת שתיה ממותקת.

אז מה לעשות?

שאלה טובה מאוד. הרי לפנינו כאמור 2 חלופות רעות: מים לא נקיים ולא טעימים או מים טעימים אבל לא בריאים. התשובה היא: לצרוך מים שהם גם נקיים, גם טעימים וגם בריאים. ואת כל הטוב הזה ניתן למצוא באלקטרה בר מים או בהרבה מברי המים האחרים.

למעשה, לא רק שאתה ומשפחתך תתחילו לשתות עכשיו מים בריאים, אשר מסננים את כל אותם החומרים המזיקים, שהזכרנו לעיל, אלא גם שאיכות החיים שלכם תלך ותשתפר. אתם תצרכו כעת מים נקיים, אתם תצרכו כעת יותר מים, שמסייעים לבריאות הגוף, אתם תיהנו ממים עם טעם משופר וללא ריח לוואי ואתם תוכלו ליהנות ממים חמים וקרים -ללא הגבלה.

קצת פינוק והרבה בשביל הילדים

הנה עוד 2 דברים שאלקטרה בר מים יכול לשפר בחייכם: הזמינות של מים חמים או קרים ומרווים עולה. לא צריך לדאוג לבקבוקי פלסטיק שחובה למלא ולהכניס למקרר מראש (ואגב, צוברים על עצמם גם חיידקים), לא צריך כל פעם שמתחשק קפה, להמתין 5 דקות לרתיחת מים. אלקטרה בר מים וברי מים אחרים, מבטיחים לכם מים חמים וקרים ללא הגבלה ובאופן מידי. וכן, גם בכל טמפרטורה שתבחרו.

גם הילדים יהינו מאלקטרה בר מים. זוכרים שדיברנו על ההשמנה והבעיות הבריאותיות של שתיה ממותקת. ובכן, הסיבה שילדים או שמא נאמר, במיוחד ילדים, נמנעים משתית מים מהברז ופונים לחלופות הבעייתיות, היא עניין הטעם. הם פשוט יותר נכונים וישירים לציין – "המים לא טעימים לנו". אלא שמחקרים הראו, כי ברגע שניתנת להם חלופת מים קרה וטעימה, הם מגדילים את היחס של המים בצריכה היומית ולאט לאט נוטשים את השתייה הממותקת. זהו רווח בריאותי- מבחינתכם ההורים וכן, גם רווח כלכלי (בכל אופן, שתיה ממותקת היא לא דבר זול במיוחד).

רוצים לשמוע עוד? רוצים להיחשף ליתרונות נוספים של אלקטרה בר מים או למגוון פתרונות מים בריאים אחרים. אנחנו ב"המרכז לברי מים", נשמח לעמוד לשירותכם ולהתאים לכם את פתרון המים הטוב והבריא ביותר עבורכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!