חשיבות החלפת מסנן אלקטרה בר

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

איכות המים אשר אנו שותים חשובה לנו מאוד. אנחנו רוצים מים נקיים, זכים, צלולים ומסוננים מכל הדברים הלא טובים שקיימים במי הברז בישראל, טרום הסינון. לכן אנו גם משקיעים במערכות סינון מים ביתיות מסוגים שונים או במיני בר המוציא מים שכאלו.

אלא שראוי שכולנו נדע, כי מערכות הסינון שבתוך האביזרים או המכשירים השונים, דורשות תחזוקה ובמיוחד יש חשיבות רבה בכל תהליך החלפת מסנן אלקטרה בר או ברים ביתיים אחרים. מהן הסיבות? כיצד מבצעים את ההחלפה? האם היא חלק מן השירות? על שאלות אלו ועוד, בשורות הבאות.

באנר כרטיס ביקור המרכז לברי מים

 

על פילטרים ומסננים באלקטרה בר

כמעט בכל מערכת סינון או טיהור של מים, בין אם היא מוצבת מחוץ לבית, מתחת לכיור, בקולר ביתי או בתוך מכשיר מיני בר, ישנם סוגים שונים של פילטרים ומסננים שונים. יש כמה רמות בכל עולם הפילטרים והסננים. מפילטרים רק כנגד האבנית במים ועד סנני פחם פעיל, המסלקים חלקיקים מיקרוניים של מתכות ורעלנים במים וסופחים טעמי וריחות לוואי.

המשותף לכל הפילטרים או הסננים, היא העובדה שקיים צורך  לוודא כי הפילטר, נשאר תקין ונקי. למען האמת, אי אפשר לנקות פילטר כזה, בוודאי לא באופן יומיומי ולכן נקבע מעין תקן, המתכתב עם הנחיות היצרן של כל פילטר ופילטר, לפיו יש להחליף את הפילטר פעם בכל תקופה. לבי סננים, ההמלצה אם כן, היא החלפה כל חצי שנה או כאשר עברו דרך הסנן כ-2000 ליטר (שזה לוקח בבית ממוצע כחצי שנה). כאשר, התפוקה של הסננים היא גבוהה במיוחד (למשל בר מים שיושב במפעל עם הרבה משתמשים), ההמלצה היא על החלפה תכופה יותר.

 

 

חשיבות החלפת המסנן באלקטרה בר

מדוע קיימת חשיבות לתהליך החלפת מסנן אלקטרה בר או כל מסנן אחר? ובכן, קיימים 3 סיבות עיקריות. הראשונה, נוגעת לאיכות המים שלנו. תפקיד הסנן הוא לסנן את המים ולהוציא אותם נקיים ובריאים יותר. משכך, הוא סופח וסופח ובעצם נשחק ויעילותו הולכת ופוחתת. הוא יבצע את תפקידו פחות טוב וזה משהו שאיננו רוצים.

הסיבה השנייה נעוצה בדברים הלא טובים שהסנן מסנן. עם הזמן, מצטברים גם עליו מרבצי חיידקים ובקטריות, שאותם הוא עוזר לסנן מהמים. לכן, איננו רוצים שהם יבואו במגע בשנית עם המים שלנו ולכן נדרשת החלפת הסנן בחדש.

הסיבה השלישית נעוצה בדאגה למכשיר המים עצמו ותקינותו. אם לא נחליף פילטר, עלולה להצטבר עליו ובתוך המכשיר אבנית שתפגע בו וכן יכולה להיווצר חלודה ואף יכולים להיגרם נזילות מן המכשיר. מכל 3 הסיבות הנ"ל, חשוב להבין עד כמה יש לשמור על תחזוקת המכשיר על ידי ביצוע החלפת סנן תקופתית.

איך מחליפים מסנן באלקטרה בר?

עוד בטרם שנגיע לשאלת ה'איך', נזכיר כי קיים צורך להחליף גם את נורת ה-UV הנמצאת בתוך המכשיר כחלק ממערכת הסינון המשולבת. תפקידה של הנורה, באמצעות אור אולטרה סגולי, היא להעניק טיפול מיקרוביאלי למים ובכך להשמיד ולמנוע התפתחות של חיידקים ואורגניזמים אחרים החיים בתוך מי הברז. גם כאן, באם לא נחליף, על פי ההמלצות, פעם בשנה את נורת ה-UV, איכות המים שלנו תפגע.

לגבי שאלת דרך החלפת הסנן, הרי שהדרכים חלוקות בין החברות השונות המשווקות מערכות סינון וברי מים. ישנם חברות אשר מטילות על הלקוח את האחריות לכך, כאשר הם מספקים לדרישתו סננים והוא מחליף בעצמו (על פי סרטוני וחוברות הדרכה). מנגד, החברות הגדולות והאמינות, אינן רואות בלקוח טכנאי שלהם וככזה שצריך לעבוד ולהזיע ולכן מספקות לו טכנאי מקצועי, שיבצע את ההחלפה. בכך למעשה, הן גם שומרות על כל נושא האחריות ותנאיה.

יתרה מזו, החברות גם מפעילות שירות לקוחות, אשר דואג להזכיר לבעלי הסננים, כי עומד לפוג תוקף הסנן ויש לבצע החלפה (ביננו, מי זוכר לעשות את זה לבד בסערת היום יום) ומתאמות מולו את תאריך ושעת ההחלפה בביתו.

אנחנו ב'המרכז לברי מים' רואים בלקוח שלנו שותף. לא עובד. ולכן, אנחנו מספקים לו מערכת תמיכה ושירות איכותית ומקצועית לכל אורך חיי המוצר ולא שוכחים ממנו לאחר הרכישה. לצד אחריות ושירות תיקונים, אנו מציעים כחלק מן מסלול הרכישה שנבחר, שירות תקופתי של החלפת סננים כמו החלפת מסנן אלקטרה בר וכן של מנורות UV, באמצעות טכנאים מקצועיים בביתכם ובצורה מהירה. הכל כדי שאתם תוכלו לשתות מים מסוננים ובריאים.

איכות המים אשר אנו שותים חשובה לנו מאוד. אנחנו רוצים מים נקיים, זכים, צלולים ומסוננים מכל הדברים הלא טובים שקיימים במי הברז בישראל, טרום הסינון. לכן אנו גם משקיעים במערכות סינון מים ביתיות מסוגים שונים או במיני בר המוציא מים שכאלו.

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!