בר מים מוגז

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

לכולנו ברור כי שתיה מרובה של מים היא בריאה מאוד וחיונית לבריאות התקינה של גוף האדם. על מנת לספק לנו את הפתרון של מי שתיה זמינים ואיכותיים שוק המים המסוננים מציע לנו מגוון רב של פתרונות לשתיית מים איכותיים והמלחמה בו על כל לקוח בהחלט נראית לעין על ידי מוצרים חדשים שממציאות היצרניות השונות כמו גם פיתוחים כאלה ואחרים על מנת למשוך כמה שיותר לקוחות חדשים לרכוש את המוצר שלהן. כיום הפתרון המתקדם ביותר הוא בר מים, שכן אנו רואים אותו יותר ויותר במטבחים של משפחות וכן במטבחים של משרדים. ברי המים נמצאים בכל מקום אפילו בקופות החולים, במרפאות פרטיות, בקליניקות, מתנס“ים ועוד. התחרות בקרב החברות שמוכרות את מתקני ברי המים גברה מאוד בשנים האחרונות והחברות הבינו שגם הן בתוך עצמן צריכות ליצור יתרון תחרותי על פני החברות האחרות על מנת שהצרכנים יבחרו בבר המים שלהן ולכן חלק מהחברות פיתחו מוצר שנותן להן יתרון תחרותי והוא בר מים מוגז.

באנר כרטיס ביקור המרכז לברי מים

כיצד פועל בר מים מוגז?

בר מים מוגז פועל על אותו עקרון בדיוק של בר מים רגיל כאשר למעשה הם כמעט זהים לחלוטין רק שבבר מים מוגז קיימת אופציה להכנת סודה ולכן המים עוברים עוד תהליך. קודם כל עוברים המים את הסינון הראשוני אותם עוברים המים כמו בכל מכשיר בר מים אחר רק שלאחר מכן עוברים המים תהליך נוסף של הגזה ובמסגרת התהליך הזה הופכים המים למים מוגזים.

מה היתרונות של בר מים מוגז?

למכשיר ישנם מגוון רק של יתרונות כאשר בראש ובראשונה הצורך מרכישת בקבוקי סודה יורד מן הפרק. אם עד עכשיו הבר מים היה חוסך לנו רכישה וסחיבת שישיות מים מינרליים כבדות הרי שעדיין היינו צריכים לרכוש שישיות של בקבוקי סודה על מנת לספק את חובבי הסודה שנמצאים במשרד או בבית שלנו. כאשר בר המים שלנו מספק גם סודה לצד מי שתיה הוא נותן לנו מענה לבעיה הזו ומונע את הרכישה של בקבוקי הסודה, שכן הבר מים שלנו מסוגל גם לייצר סודה לשתייה.

יתרון נוסף הוא החיסכון בפלסטיק והשמירה על הסביבה שלנו. רבים מחשיבים את הבר מים בתור מוצר ירוק שחוסך רבות ברכישת פלסטיק ולאט לאט מייתר את הייצור של בקבוקי פלסטיק שאינם מתכלים עבור סודה ולכן שומר המוצר על סביבה ירוקה יותר.

בקבוק מזכוכית עם מים מוגזים

מעבר לכך ברגע שיש לנו בר מים שמייצר סודה זה חוסך לנו מקום במקרר שכן לא צריך יותר לשמור במקרר בקבוקי סודה. הבר יודע לתת לנו סודה קרה ומוגזת בכל פעם אל מול בקבוק ששוכב במקרר זמן רב ומאבד מן הגזים שלו לאחר מספר ימים בניגוד לבר מים שתמיד נותן סודה מוגזת בצורה טובה ונכונה.

יחד עם זאת, בפאן הכלכלי רכישת של בר מים מוגז מוזילה עבורנו אך ההוצאות על שתייה בצורה משמעותית. במקום לרכוש כל פעם שישיות של מים וסודה אנחנו משלמים רק באופן חד פעמי עבור המכשיר ואחת למספר חודשים רוכשים מסנן חדש ובלון גז עבור הסודה. הדבר חוסך כסף וכאב ראש רב בעיקר למוסדות ציבוריים ומשרדים גדולים שצריכים לדאוג לשתייה עבור העובדים שלהם. עבורם, זה מעט פחות ריאלי לסחוב עשרות שישיות של מים וסודה למטבחון של המשרד כל יום ולכן בר מים מוגז הוא האופציה האידיאלית עבורם.

מה המחיר של בר מים מוגז?

המחיר של בר מים מוגז תלוי כמובן ביצרנית, סוג המודל בו אתם מעוניינים וכמות הפונקציות שיש לאותו מודל שכן ככל שהמודל של הבר מים יותר מתקדם ויותר חדשני כך המחיר שלו יהיה יקר יותר. המחירים נעים בדרך כלל בין כ-1500 ש״ח ועד כ-3000 ש״ח. מעבר לעלות של המתקן עצמו יש לקחת בחשבון עלות החלפת מסנן אחת למספר חודשים שנעה בין 100 ש״ח לכ- 200 ש״ח כאשר בבר מים מוגז יש לקחת בחשבון את ההחלפה של בלון הגזים של המכשיר. העלות של בלון הגז נעה בדרך כלל בין 30 ש״ח לכ- 50 ש״ח כאשר החלפתו תהיה בהתאם לצריכה האישית שלהם וכמות הסודה אותה אתם צורכים.

ראו גם: בר מים – השוואת מחירים.

מטבח מעוצב עם בר מים

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!