בר מים לעסקים

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

בר מים לעסקים

מקום העבודה שלנו הוא המקום בו אנו מבלים את רוב שעות היום שלנו. למעשה, שני שליש מחיינו. על כן, חשוב מאד שמקום העבודה שלנו, בין אם אנו שכירים ע"י מעסיק שהעסק שייך לו או עצמאים אשר לנו יש המשרד שלנו והמשכן שלנו, יהיה נוח עבורנו, נעים ומאפשר שהייה מטיבה ופרודוקטיבית. 

בר מים לעסקים

בר מים בכל עסק ועבור כל עובד

בין אם מדובר בחברה גדולה, ארגון גדול, עסק במשרד קטן או עסק במשרד גדול, חשוב לדאוג לרווחתנו שלנו וכן וכמובן לרווחתם של עובדינו. זהו האלמנט הבסיסי ביותר על מנת לגרום לאלו האחרונים להרגיש בעבודה כמו בבית. ובעצם לדאוג לכך שמעצם הנוחות הזו, הם ירגישו מסופקים יותר, מרוצים יותר, מוערכים יותר וכך בהתאמה יבצעו גם את עבודתם על הדרך הטובה ביותר.

לכן, עלינו לאפשר לעצמינו ו/או לצוות עובדינו מטבחון, ובו מגוון אפשרויות להנעמת שהייתם בעבודה. בראש ובראשונה, המצאותו של בר מים, מתקן שתיית מים חמים וקרים. זהו למעשה הבסיס לכל השאר, בגזרת המזון או השתייה, שכן הוא מאפשר לעובדים שתיית מים איכותיים, מסוננים וטובים בגזרת הקר וכן הכנת קפה, תה, מנות חמות מקופסה, ושלל משקאות חמים בגזרת החם. כך, נהנים העובדים לאורך שעות עבודתם משתייה של מים קרים ומשקאות חמים, בחלל נעים ונוח עבור הפסקותיהם.

צוות העובדים בעסק, בין אם הוא כולל את עובדינו ובין אם הוא כולל אותנו,  בכל בית עסק ובכל משרד שוהה במקום העבודה 8 שעות בממוצע. למעשה, כאשר מדובר בעסק שלנו נתון שני השליש הופך לשבר גדול אף יותר. שהרי, בעסק שלנו אנו תמיד נמצאים יותר ומשקיעים המון שעות עבודה. כמובן, שבטווח שעות כה רב, הצורך הבסיסי ביותר מעבר לנוחות, הוא איכות. וכיצד שלא נסתכל על זה, שתיית מים קרים ואיכותיים היא חלק בלתי נפרד מכך. 

יתרונות משמעותיים של איכות, פרודוקטיביות ויעילות

שתיית מים איכותיים היא כל כך משמעותית גם עצם קיומה, וגם עקב השפעותיה על גופינו. שתיית מים קרים וטובים תסייע לנו לתפקד כראוי במקום העבודה, להפיק מעצמינו את המיטב. ולמעשה, הנתינה עבור עצמינו את הכי טוב שניתן, תטיב עמנו גם בגזרת המוטיבציה. שהרי, ככל שאנו מעניקים עבור עצמנו את הכי טוב, אנו מרגישים עם עצמינו יותר טוב, וכך בהתאמה עבודתנו טובה ופרודוקטיבית יותר ויותר. 

לכן, כל  עובד ועובד, מהזוטר ביותר ועד הבכיר ביותר, זקוק לשתיית מים על מנת לתפקד כראוי, ולסייע לצמיחת העסק ומימוש הפוטנציאל המלא שלו, וזאת מדוע הצבת מתקן מיני בר לעסק היא כה הכרחית וחשובה.

פרמטר נוסף וחשוב לא פחות, הוא משוואת העלות- תועלת. בעסקים בהם איננו מוצב מתקן מים בעסק, צריכת המים ע"י העובדים בעסק תהפוך למעשה לפעולה שאיננה עניין פשוט ומהיר. היא למעשה תהפוך לעניין טקסי של ממש, אשר תצריך מהם פעולות ארוכות וממושכות יותר על מנת להרוות עצמם במים קרים, או לספק את הצורך במשקאות חמים. 

למשל, יציאתם של העובדים מתחומי המשרד לקניית מים מינרלים או משקאות חמים לעיתים תכופות, או אפילו פעולת הרתחת הקומקום אשר אורכת דקות אחדות אל מול מתקן המים המהיר משמעותית. למעשה, אנו מבינים מכך בחישוב פשוט, כי פעולות אלו יקצרו את זמן העבודה במקרו, ותגזול זמן עבודה משמעותי במיקרו.

ואלמנט חשוב ונוסף, אין ספק כי מתקן מים לעסק אשר הוא רהיט בפני עצמו, יוסיף המון לעיצוב וריהוט העסק. כיום, כאשר מתקני המים מעוצבים בצורות מיוחדות מאד, יש בכוחם לתרום משמעותית לעיצוב ואסתטיקת מקום העבודה או העסק.

תיקון בר מים ב{HEBREW}

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!