בר מים מחיר – שווה כל שקל

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

בר מים מחיריותר ויותר בתים בישראל מציבים כיום על השיש שלהם בר מים מסוננים. לכאורה תמוה: לצריכת מים באמצעות בר מים מחיר כספי שיש לשלם וכי למה שנתחיל לשלם על מה שקיבלנו עד כה בחינם דרך הברז הרגיל.

אלא שיותר ויותר אנשים חושבים שנכון ורצוי לשלם מחיר זה בעבור צריכת מים מסוננים והאמת, אפשר להבין אותם לגמרי. מי לא היה מוכן לשלם עוד קצת כדי לשפר את איכות החיים שלו ולשמור על בריאות בני משפחתו, שלא לדבר על להשיג את 2 המטרות הללו, בבת אחת.


מה יש לנו במים?

בעין אנושית רגילה כמעט ולא נחוש בהבדל. אולי נחוש במעט טעם לוואי (שיתכן וכבר התרגלנו אליו) אולי בריח לא סימפטי ואולי אם נתרכז, נראה גם כל מיני חלקיקים צפים. זה המעט שאנחנו נצליח לקלוט. בפועל, במים שלנו מסתובבים עוד הרבה דברים לא סימפטיים. חלקם קטנים כל כך שניתן לזהותם רק במיקרוסקופ אבל כמה שהם קטנים, הם בהחלט מזיקים. הנה מדגם מייצג: מתכות, חומרים רעילים, מזהמים, גופות וחלקי חרקים ורמשים, חול, חלודה, שאריות אבק, חומרים כימיים מזיקים וחומרים כימים שבמינון גבוה אינם טובים ואנו לא אמורים לצרוך וכן חיידקים ובקטריות קטנטנות.

רוצים לראות את כל זה? למעשה, אפילו לא צריך מיקרוסקופ. לכו ופרקו חלק מצינור מים המגיע לדירתכם. הסתכלו לתוכו ותזדעזעו. אפשרות אחרת: לכו לחבר והסתכלו על כל מה שהסנן שלו קולט. כל זה, היה אמור להיות בכוס המים שלו.

אז איך נפטרים מכל זה?

כפי שראינו, קיים צורך בסינון מסיבי של המים מהברז ואת התפקיד הזה עושה היטב בר המים המסוננים. בתוך בר המים נמצאים טכנולוגיות סינון מתקדמות, שלרוב מעניקות טיפול משולב: סנני פחם פעיל, הסופחים אליהם חלקים גדולים של מתכות, גופים צפים, חול, חלודה ועוד ובעקבות כך גם נעלמים טעמי וריחות הלוואי. לאחר הסנן, נמצאת נורת ה-UV, אשר באמצעות אור אולטרה סגול, מעניקה טיפול מיקרוביאלי לשאר המזיקים והאורגניזמים במים, כך שהמים היוצאים בסופו של דבר נקיים, מחוטאים, צלולים וטהורים.

איך כל זה משפיע על המשפחה?

המשפחה שלך תתחיל לשתות מים בריאים ולמעשה תתחיל לשתות הרבה יותר מים. הסיבות לכך הן רבות: הטעם משופר, מזמין ומרווה והזמינות המיידית של מים חמים וקרים כאוות נפשך, גורמת לך לשתות בכל הזדמנות בלי להמתין ו"להתחמק". ביחד, זה שילוב מנצח שגורם לצריכת מים מוגברת ובתוך כך לנטישה של משקאות ממותקים שצרכתם עד כה ואין ספק כי קיימים בהם  חומרים לא טובים משל עצמם.

בר מים מחיר

אז מה המחיר או המסלול המשתלמים ביותר? ובכן, למען האמת אין תשובה יחידה או אחידה. יש לשקלל ולקחת בחשבון את רמת טכנולוגית הסינון המוטמעת בתוך בר המים וכן את הפונקציונליות שבו ואת גודלו והעיצוב שלו. כך, מחיר של בר מים מתקדם עם ברז המנפיק סודה, יהיה יקר יותר בהכרח מאשר בר מים המנפיק רק מים חמים או קרים.

זה גם תלוי במסלול שאתם בוחרים. יש מסלול בו אתם רוכשים למעשה את בר המים ויש מסלול בתצורת ליסינג בו אתם משלמים סכום חודשי, הכולל מלבד שכירת בר המים גם שירות תיקונים ושירות של החלפת סנן פחם כל חצי שנה והחלפת נורת UV כל שנה – שניהם מחוייבים בהחלפה לצורך שמירת יעילותם. ובכל מקרה, כדאי לנסות לחפש מעת לעת מחירי מבצע מיוחדים, שיכולים להוזיל במעט את העסקה כולה.

על מה עוד יש להקפיד?

בר מים מחיר יכול לנוע בין 1000 ₪ ל-3000 ₪, תלוי לפי משתנים רבים, כאלו שציינו ואחרים.  אלא שמחיר הוא לא חזות הכל. לצד המחיר צריך לבדוק את החברה שעומדת מאחורי המחיר. עד כמה היא אמינה ועד כמה השירות שהיא מעניקה איכותי ומקצועי, הן בתחזוק התקופתי של המכשיר והן כאשר חס ושלום נוצרת תקלה.

באותו ענין, חובה לברר כי בר המים עצמו נושא תו תקן המעיד על איכותו ובטיחותו וכן הוא מצויד במנגנוני ביטחון כנגד שימוש לא נבון במכשיר על ידי ילדים (ברז בטחון כנגד זרימת מים חמים באופן חופשי).

'המרכז לברי מים' הינה חברה מובילה המשווקת את מיטב ברי המים בישראל. נשמח להציע לכם בר מים מחיר משתלם על מגוון ברי המים ועל האביזרים המשלימים בעולמות פתרונות המים.

החלפת סנן בר מים ב{HEBREW}

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!