בר מים מינרלים ובר מים מסוננים למשרד

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

בר מים למשרדאת המהפכה שעוברת על אופן צריכת המים של הישראלים, מתקשרים בדרך כלל סביב הצריכה הביתית. זה אך הגיוני, שכן ההשפעות המיטיבות של צריכת מים מסוננים במקום מי ברז רגילים, מורגשות באופן מידי הן בפן הבריאותי בקרב כלל בני המשפחה, הן בפן ההתנהגותי עם צריכה מוגברת של מים איכותיים על פני משקאות ממותקים והן בפן הכלכלי.

אלא שבפועל, אותה מהפכה שאנו מתרגלים לראות בעיקר בבית, מתרחשת בפועל ביתר עוצמה במשרדים ובמקומות העבודה. אין זה משנה עם מדובר במשרד קטן בן 5 עובדים, בחנות, במרכז שירות גדול או במקום עבודה עצום בין מאות עובדים, תמיד תמצא פזורים בקרבו בר מים מינרלים לצד ברי מים מסוננים.

במיוחד במשרד, אין מה להתווכח עם מספרים

והמספרים מדברים בעד עצמם. למעלה מ-80 אחוז מהישראלים מציינים כי הם שותים מברי מים מסוננים או מבר מים מינרלים את המים שלהם. לא נעים להגיד- אבל יש להם סיבה טובה בהחלט. המים בברז של המשרדים מלוכלכים ומכילים את אותם חומרים בלתי טובים היוצאים מהברז הביתי. הצנרת היא אותה צנרת וגם היא מכילה חול, חלודה, אבנית, חיידקים וגופות חרקים, מתכות רעילות וחומרים כימיים שונים.

התוצאה, גם העובדים וגם המנהלים מעדיפים להציב במשרדים ברי מים ולשתות מים מסוננים ונקיים שהם הרבה יותר בריאים ובלי טעמי לוואי או ריחות. אלא שפה לא נגמרות הסיבות להתפשטות והתרחבות התופעה.

בר מים למשרד – כל כך הרבה רוצים לשתות

בית רגיל בישראל מכיל לרוב כ-5 נפשות. קל להתנהל בכמות כזו בכל הנוגע לצריכת מים מהברז. המים יהיו אותם מים, אלו שלא בדיוק מסוננים ובריאים. אבל בכל הנוגע לאופי הצריכה, אפשר להכניס כמה בקבוקי ליטר וחצי למקרר או להרתיח פעם ב… מים בקומקום החשמלי. אבל כל זה הופך ללא רלוונטי כאשר מדובר במשרדים. בחצי חיוך, ניתן לומר שהמטבחון הוא מרכז המשרד. כמויות שתית המים שם הם רבות מאוד. בטח ובטח כאשר מדובר במקום תעסוקה המכיל עשרות עובדים ואף יותר. איך מאפשרים לכל כך הרבה אנשים לשתות כל הזמן?

אם בעבר, היו שמים בר מים מינרלים במשרדים, היום הוא כבר זן נכחד. לאף אחד אין רצון אמיתי להרים, להוריד ולסחוב כל היום כדי מים כבדים ובמקרה שאתה רוצה לשתות מים- בדיוק נגמר הכד… היום המשרדים ומקומות התעסוקה מצטיידים  בברי מים קומפקטיים עם תפוקת מים עצומה. גם במשרדים גדולים מאוד, המים הקרים והחמים אינם מוגבלים. כולם יכולים לשתות עוד ועוד והמים המסוננים והנקיים כל הזמן מתחדשים.

בר מים במשרד לפינת הקפה

פינת הקפה, היא המרכז האמיתי של המשרד. גם אם השתיה עצמה מתבצעת כל אחד ואחד בתאו או בחדרו, את הקפה מכינים בפינת הקפה. עכשיו תדמיינו את העובדים עומדים למעלה מ-5 דקות בכל פעם שהם רוצים להכין קפה, רק בשביל שהמים ירתחו. דמיינו את הזמן שלקוח חשוב, ממתין עד שיגיע הקפה שהציעו לו. זה בזבוז זמן מיותר ומעצבן. בר מים המוצב במשרד, יכול להפיק מים חמים, רותחים או בטמפרטורה שאתם בוחרים, בלחיצת כפתור פשוטה ובכמות המדויקת שהגדרתם לו.

בשביל התדמית

בר מים מסוננים למשרדבר מים משמש כיום כפריט עיצובי לכל דבר, גם בבית וגם במשרד. המכשירים קומפקטיים ונושאים עיצוב מודרני ומעורר סקרנות. אם בעבר היו מחביאים את מכשירי המים, כיום חושפים אותם בגאווה. הם אפילו מסמלים כי מקום העבודה מכובד, רציני ודואג לעובדיו ולבאים בשעריו. לעיתים אפילו נמצא במשרד אחד כמה וכמה ברי מים ובר מים מינרלים הפזורים בין כתליו.

בר מים מסוננים למשרד – שירות ואחריות

כאמור, בית שאין בו בר מים או שקרתה תקלה בבר המים שלו -יכול לתפקד ולהסתדר איכשהו לזמן קצוב ומועט עד שהתקלה מסתדרת. במשרד הומה עם תנועה רבה- זה לא יכול לקרות. לכן חשוב לבחור בר מים שמאחוריו מצוי מערך שירות שירותי וטכני איכותי ומיומן, הנותן מענה, פה ועכשיו. במשרדים גדולים, בהם גם לעיתים נופלים דברים בין הכיסאות, חשוב שהחברה המשווקת את בר המים תהיה אחראית על החלפת הסננים ומנורות ה-UV באופן קבוע.

'המרכז לברי מים' משווק ומעניק שירות ברי מים מתקדמים לבתים פרטיים לצד אלפי משרדים, גדולים וקטנים. צוות מומחי המרכז, ישמחו לשבת גם אם האחראים במשרדך ולתפור לך את החבילה המשתלמת והאיכותית ביותר עבורך ועבור העובדים שלך.

אפיקים מים

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!