בר מים מעוצב

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

בר מים מעוצב בר מים מעוצב

האם אתם מגדירים את עצמכם כמי שאוהבים או מעדיפים ליהנות מכל העולמות? מצד אחד, מתקן בר מים המספק מים טריים, צלולים, טהורים ואיכותיים. ומהצד השני, בר מים מעוצב, יפהפיה ואסתטי. כזה המתאים לכל חלל, בהתאם לטעם האישי שלכם, ומשמש כרהיט לכל דבר ועיקר? אנו סמוכים ובטוחים שככל הנראה, התשובה היא כן. 

בר מים מעוצב לפי רצוננו וטעמנו

לכל אחד מאיתנו, חשובה לצד איכות המוצר, גם האסתטיקה לא פחות. וכיום, ההנאה מן שתי האופציות הללו כמקשה אחת היא איננה משום בעיה או אתגר, היא אפשרית. ולמעשה, בקלות ממשית. כיום, אפשרויות העיצוב של ברי מים הן כה נרחבות ומגוונות, עד אשר הן  יכולות להתאים ביתר קלות ובידיוק מופתי עבור כל בית, דירה או חלל. 

כמובן, שהעיצוב הוא שילוב של הטעם האישי שלנו לצד הצרכים והמטרות שאנו מבקשים או צריכים מבר המים שלנו. וכך, בהתאם לצרכים, צבעים וכל פרמטר אחר, שחשוב עבורנו במיוחד, נעצב או נבחר את מתקן בר המים המדויק לנו. 

אין זה משנה האם מדובר במטבח הבית, בסלון, בחדר ההורים, חדר הילדים או חדר האורחים- כיום למתקני בר מים מעוצב ישנן אופציות התאמה עבור כל בית או דירה, כל משרד או קליניקה וכל סוג של חדר או חלל. וביתר דיוק, עבור כל צבע, כל גוון, וכל אשר חשקה נפשכם בו.

מברירת מחדל לכדי עיצובי על

לאור התפתחות הטכנולוגיה והתפתחות ענף ברי המים,  התרחב מגוון אפשרויות העיצוב. בעבר, היה זה עיצוב אחד סטנדרטי של מתקני בר מים. אפשרות הבחירה היחידה הייתה בין הצבע האדום, השחור או הצהוב וזאת רק מבחינת צבע הפלסטיק המוטבע על המתקן. הבחירה הייתה מאד סטנדרטית,  רגילה מאד ואיננה התאימה אסתטית לחללים או חדרים אשר היו מעוצבים לתפארת. למעשה, ברירת המחדל נטולת הצבע הייתה לחלוטין עדיפה מאשר צבעי הבסיס בגוונם החזק מדי והלא מסוגנן.

ואילו כיום, מצב זה הוא כשלג דאשתקד. למעשה, מצב עיצוב מתקני ברי המים הוא ב-180 מעלות שונה מאשר המצב דאז. מגוון הרעיונות, מרחב האפשרויות ומנעד רמות העיצוב הוא ברמה כה גבוהה ואסתטית, שלמעשה, מקשה ממש על בחירה אחת מתוך כל כך המון. וכאן, הטעם האישי שלכם מבקש להתפקד, ולבצע את הבחירה בעצמו.

מתקני מיני בר מעוצבים היום באסתטיקה ובעיצוב מהפנטים, שלא רק אשר לא יגרעו מן עיצוב הבית, אלא בהכרח יוסיפו ליופיו, ויעניקו לעיצוב נופח נוסף. יוצא מכך דבר מדהים, שמתקן המיני בר מעוצב שלכם, הוא גם מתקן מים המספק מים צלולים ואיכותיים ואחד המוצרים השימושיים ביותר שלכם בבית, וכעת גם חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית.

עקב צמיחת ענף החברות המייצרות מתקני בר מים מעוצבים, אלו האחרונות דואגות לעצב את מתקן המיני בר מעוצב בשלל צורות, דוגמאות והדפסים. ספור ברירת המחדל נגוז כבר מזמן ואיננו עוד. לצד עיצוב בלתי מנוצח, אשר מתאים את עצמו עבור כל חדר או כל חלל- אנו מקבלים חווית שימוש שאין כדוגמתה, ואיכות חיים גבוהה.

ולגבי המחיר? הסירו דאגה מעל ליבכם. אמנם בעבר, מחיריהם של מתקני בר מים מעוצב היו יקרים למדי, בייחוד כאשר מדובר בעיצובים אישיים או מותאמים אישית, אשר היו מאד נדירים אם בכלל היו קיימים. ואילו היום, אין זהו המקרה כלל ועיקר. כיום ניתן למצוא מתקני בר מים מעוצב במחירים סבירים לכל כיס, גם אלו המעוצבים ומותאמים אישית. וזאת ללא כל צורך כלל לרדת באיכות, או להתפשר בכל עניין אחר. 

בר מים מעוצב

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!