הדס מתקני מים

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

הדס מתקני מיםכיום כמעט כל בית פרטי וכל מוסד עסקי או משרד מתהדרים במתקן לסינון מים לצריכה אישית או על מנת להציע ללקוחות שלנו ולבאי המשרד או המוסד מים צוננים ומסוננים לשתייה. לחברת הדס מתקני מים מגוון רב של פתרונות שחלקם מתאימים למגזר הפרטי וחלקם מתאימים למגזר העסקי. לאותם מתקנים יש מגוון רב של תתי דגמים ומגוון רב של עיצובים שונים ופונקציות שונות כך שניתן להתאים בר מים לכל קהל יעד ולכל צרכן. במאמר הבא נציג בפניכם מספר פתרונות שתוכלו לרכוש עבור הבית או העסק שלכם כדי שגם אתם או הלקוחות שלכם תוכלו לצרוך מים איכותיים בצורה פשוטה ונוחה.

 

בר מים דיגיטלי פרימיום של הדס מתקני מים

בר המים פרימיום של חברת הדס מתאים ללקוחות פרטיים ומוסדיים כאחד, כאשר הוא מתאים לכל שולחן וכל משטח עבודה במטבחים גדולים וקטנים לאור הגודל הקומפקטי שלו. בר המים פרימיום מסנן את המים בצורה איכותית תודות למסנן הפנימי שלו שעומד בתקנים הישראליים והתקנים הבינלאומיים כאחד וביכולתו לספק לצרכנים מים צוננים ורותחים כאחד. המכשיר מעניק מענה מלא למגוון רחב של צרכים ונחשב לאחד מברי המים המובילים בישראל מעבר לפונקציונליות שלו והיותו בר מים איכותי הוא גם יתאים למטבח של כל בית וכל משרד תודות לגמישות העיצובית הרבה שלו שכן הפרימיום זמין במגוון רב של צבעים ועיצובים וביכולתנו להתאים את הבר מים לכל סגנון עיצוב שהוא ואף להתאים אותו לצבעים השולטים במטבח של מכשירי חשמל אחרים או של הארונות. הפרימיום מאושר לשימוש במים הקרים שלו בשבתות וחגים עם ידי רבני צומת. המחירים של הבר מים פרימיום נעים בין טווח מחירים של 800 ש״ח ועד 900 ש״ח.

מיני בר אלגנט של הדס מתקני מים

בר מים אלגנט בדומה לבר המים פרימיום מתאים ללקוחות פרטיים ומוסדיים כאחד אך בשונה לו הוא מסוגל לספק כמויות גדולות יותר של מים צוננים או רותחים. העובדה שהוא מקנה לנו יכולת למלא מיכלים גדולים יותר כמו קנקנים למשל מאפשר לנו עבודה נעימה ונוחה יותר בעיקר כאשר אנחנו מארחים אורחים למשל. בהיבט העיצובי האלגנט קיים במספר גוונים כאשר העיצוב הכללי שלו יותר אלגנטי מבר הפרימיום ומכאן נגזר שמו. המחירים של בר האלנגט נעים בין 950 ש״ח ל- 1000 ש״ח.

בר מים ספיריט טאץ׳ של הדס מתקני מים

אחד המוצרים היותר נמכרים של הדס מתקני מים הוא בר מים ספיריט טאץ׳ היוקרתי שמביא עימו לכל מטבח מראה מרהיב בעזרת עיצוב איכותי ורמת גימור גבוהה. גם בר המים ספיריט טאץ׳ קיים מגוון רב של צבעים מה שמקנה לנו גמישות עיצובית בהתאמה שלו למטבח שלנו. הספיריט מסוגל לספק לנו מים צוננים. מים רותחים ויש לו עוד מגוון רב של פונקציות כולל פונקציות בטיחותיות שתפקידן להגן על ילדיכם ממזיגה בטעות של מים רותחים שעלולה לגרום לכוויה. המחירים של בר מים ספיריט טאץ׳ נעים בין טווח מחירים של 1500 ש״ח ועד 1600 ש״ח.

קולרים ומתקני מים של הדס מתקני מים

להדס מתקני מים ישנם גם מגוון רב של פתרונות מים מסוננים ומצוננים לדוק המוסדי שזקוק לפתרונות כאלה במטבחונים של העובדים שלו כמו גם בחדרי המתנה של מוסדות שמקבלים קהל רב. חברת הדס מחזיקה מגוון רב של מוצרים שנותנת פתרונות רבים לסוגים שונים של מוסדות כמו למשל קולר שמספק מים קרים בלבד שמתאים לאולמות ספורט ובתי ספר, קולר שמספק מים קרים וחמים כאחד ומתאים בעיקר לחדרי מורים, מטבחונים וכדומה, קולר דלפק שמאפשר לשלושה אנשים לשתות בו זמנית שמתאים לבתי ספר, אולמות ספורט, בריכות שחייה ועוד ומתקן פיטנס שמתאים לחדרי כושר ואולמות ספורט שמאפשר לנו למלא מימיות מים.

המחירים של המוצרים הללו משתנים בהתאם לסוג המוצר, כמות הפונקציות שהוא מאפשר לנו, סגנון העיצוב שלנו והחומרים מהם הוא עשוי כמו גם מסנן המים שלו. לעיתים אותם מוצרים יצוידו במסנן פחם שנחשב לאיכותי ומספק מים איכותיים לשתייה לאחר ניקוי אבנית ורעלים אחרים. המחירים של הקולרים של חברת הדס נעים בין טווח מחירים של החל מ- 2000 ש״ח ועד מחירים של 3500 ש״ח למתקנים היוקרתיים יותר.

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!