למה הג׳וקים נמשכים לבר מים?

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

למי מאיתנו לא קפץ הלב בטירוף, כאשר נתקלנו בגוק באמצע הלילה במטבח, או בכל מקום אחר ברחבי הבית. גם לאלו מאיתנו שפחות מפחדים מהמקק עצמו, מפגש עם גוק נותן תחושה לא נעימה של מקום לא סטירלי ולא נעים וסימפטי. לאחרונה, מקרים נוספים שקורים בתדירות גבוהה, הם מפגש של גוקים בקרב בר המים כמו תמי 4, שטראוס, או כל בר מים כזה או אחר. על אף שמיכל המים עצמו אטום לחרקים, דבר המבטיח שהחרקים לא יכנסו למים, המכשיר כולו לא אטום לגמרי, כך שבאזור המים לעתים מצטברים חרקים או גוקים קטנים, דבר לא סימפטי בכלל. במדריך הבא נפרט על מספר צעדים אשר יוכלו למנוע את הגעתם של הגוקים בקרבת בר המים, ונפרט מה אפשר לעשות במידה ולא הצלחתם למנוע את הגעתם ואתם זקןקים להדברה.

 

ביצוע הדברה ירוקה ומתקדמת

הדברה ירוקה, היא דבר שחשוב לבצע, טרם התקנת בר המים, ובאופן כללי. סוג הדברה זה יבטיח מניעה של מזיקים בכמעט 100 אחוז (כי הדבר הבטוח היחיד בחיים האלו הוא שכולנו נמות.) אז מה זה בכלל הדברה ירוקה? רבים נוטים לחשוב שמדובר בהדברה אורגנית שטובה לסביבה, אך זו היא טעות חמורה. כל הדברה באשר היא, בשביל לראות תוצאות, כוללת חומר כימי רעיל. עם זאת, בעת הדברה ירוקה, תיאלצו לצאת מהבית רק לאורך שעה. בנוסף לכך, בסוג הדברה זה, הרעילות בחומרים היא נמוכה מאוד ומשפיעה רק על המזיקים, ולא על בני אדם או חיות מחמד.

 

הדגשת העניין מול המדביר

כאשר אתם מזמינים לבית חדש מדביר, בקשו מהמדביר הדברה ירוקה ובעיקר באזור בר המים.

 

כבר מאוחר מידי

אם כבר מאוחר מידי, וגיליתם מספר גוקים בקרבת בר המים, מה שתיאלצו לעשות הוא דבר ראשון ליידע את חברת המים ולראות מה הפרוצדורה האפשרית והעזרה שתוכלו לקבל מהחברה על פי התקנון. לאחר מכן הזמינו מדביר אמין, שיבצע הדברה כנד הגוקים לצמיתות. כמובן שכדאי לשמור על סטריליות באזור המטבח, ועל אחת כמה וכמה בבתים שנמצאים בקומת קרקע, וחשופים להגעה גדולה יותר של מזיקים.

 

לסיכום, אם נתקלתם לפתע בביתכם או במשרד בגוקים בלתי פוסקים, או כל מזיק כזה או אחר, הפיתרון בשבילכם הוא מיכאל ובוריס. מיכאל ובוריס הדברות היא חברה אשר מספקת מגוון שירותים, כמובן שבינהם שירותי הדברה של גוקים על כל סוגיהם. בין אם מדובר על גוקים בקרבת בר המים, או חלילה בכל אזור אחר בבית או בחלל, אנחנו כאן לבצע מגוון סוגים של הדברות.

אם מעניין אתכם לשמוע עוד עלינו, היכנסו לאתר לתקןןןזארפסט לפרטים נוספים, השאירו את הפרטים האישיים שלכם – טלפון נייד ושם מלא, ואנחנו נדאג לחזור אליכם עם הצעת המחיר המשתלמת ביותר.

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!