למה כדאי לכם להשכיר מכונות שתיה בבית העסק שלכם?

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

ניתן לראות מגמה הולכת וגדלה בקרב בתי עסק שונים, לא רק בהייטק: ליצור סביבת עבודה נוחה ככל האפשר לעובדים. הדאגה לעובד עושה טוב גם מבחינת הפרודוקטיביות והתפוקה וגם עושה שם טוב לחברה וממתגת אותה כחברה שאכפת לה מעובדיה. שתיה, בין אם חמה ובין אם קרה, עם דגש על מים קרים, חמים ומוגזים היא צורך בסיסי שהפך למתבקש בכל בית עסק. השכרת מכונת קפה לעסק וגם בר מים היא דרך מצוינת לדאוג לעובדיכם לשתייה זמינה. השכרת המכונה במקום רכישתה, ממש בדומה למדפסות או מכונות צילום, הפכה לדרך מקובלת ונוחה להצטייד במכונות קפה או ברי מים.

איך לבחור מכונת קפה?

מספר מכונות קפה לעסק צריך להיקבע בהתאם לגודל המשרד וכמות האנשים. הן הופכות את שתיית הקפה לנוחה וקלה יותר. מכונת הקפה יוצרת גם אוירה ועניין. איך לבחור את מכונת הקפה המתאימה? מכונות הקפה נבדלות זו מזו בגודל המכונה ובהיותה אוטומטית, חצי אוטומטית או ידנית.  למשרד קטן ניתן להסתפק במכונה קטנה ולמשרד גדול יותר מומלץ לבחור במכונה גדולה שתעשה את העבודה מהר יותר וכך כל העובדים יוכלבו ליהנות ממנה בזמן קצר. כדאי לבחור גם לפי סוגי הקפה שהיא מציעה. כאשר אתם משכירים מכונת קפה ביזמקו, המציעה גם שירותי השכרת מכונות קפה וברי מים בנוסף לציוד משרדי, נציג החברה יעזור לכם לבחור בדיוק את מכונת הקפה המתאימה למשרד, סגנונו וצרכיו.

לבחור את בר המים הטוב ביותר

מעבר לקפה ועם כל הכבוד לחשיבותו לערנות העובדים וחדותם, השתיה החשובה ביותר היא מים. השכרת בר מים איכותי ייתן לכם ולעובדים את השקט שמים זמינים בקלות ובמהירות בכל הצורות, כמים חמים (לאוהבי התה, לא תקפחו אותם…), מים בחום חדר, מים קרים ומים מוגזים- כל אחד לפי מה שאהוב עליו. ברי מים היום אינם ברי המים המעיקים של פעם שנראו כחפץ מסורבל. ברי המים היום הם מעוצבים וניתן להתאים את מראה בר המים לצבעי המשרד ועיצובו כך שהוא מהווה גם אלמנט עיצובי ומכניס חמימות ואוירה נעימה. ניתן להשכיר בר מים שולחני אם אתם רוצים אותו קטן וקומפקטי או בר מים רצפתי. ניתן לבחור בר מים עם או ללא סודה- כל האפשרויות פתוחות.

למה בכלל להשכיר?

אמנם בר מים או מכונת קפה אינם דורשים משכנתא אם תרכשו אותם, אך אין ספק שהם מהווים הוצאה, במיוחד למשרד בתחילת דרכו אך לא רק. גם בחברה גדולה כל הוצאה היא משמעותית. הפתרון שאותו כמעט שלא תרגישו מבחינה כלכלית היא השכרת בר מים או מכונת קפה. ההוצאה על כך תהיה מינימלית ותוכלו לבחור מכונה או בר שלא בהכרח הייתם מרשים לעצמכם לקנות. מעבר לכך, בהשכרה מחברה איכותית וותיקה כמו יזמקו תקבלו את כל השירותים הנדרשים של תחזוקה ותיקונים אם נדרש.. אנשי שירות הלקוחות, עומדים לרשותכם בכל שאלה או בעיה. תקבלו גם את היעוץ לגבי המכונה המתאימה: אוטומטית, חצי אוטומטית, ידנית. עסקים רבים החלו להשכיר מכונות קפה לעסק וברי מים בנוסף לציוד משרדי כמו מדפסות או מכונות צילום דרכנו ונוכחו לדעת שעשו החלטה נכונה.

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!