מטבע חוץ – איך ארנק מטח יכול לעזור עלינו?

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

במהלך השנים, השימוש במטבע חוץ בקרב ישראלים השתנה באופנים מסוימים. השינוי נובע הן מסיבות כלכליות והן בגלל שינויים טכנולוגיים.

לדוגמא, בעבר היה נהוג לרכוש דירות וכלי רכב באמצעות מטבע חוץ, בעיקר דולרים, בגלל שזה היה נחשב למטבע חזק ויציב לעומת השקל. היום לעומת זאת, נהוג לבצע עסקאות נדל"ן או רכב בשקלים. לעומת זאת, השימוש במטבע חוץ הפך להיות מאוד נפוץ בזכות האינטרנט וכמובן בזכות העובדה שאנחנו טסים הרבה יותר לחו"ל.

בכל פעם כשאנחנו רוכשים מוצר באתר אינטרנט בינלאומי, יש לנו אפשרות אם לבצע את הרכישה על פי הערך המוצג באתר, כלומר ערך של מטבע זר (דולר או יורו, לרוב) או על פי ערך ההמרה לשקלים. התשלום מתבצע באמצעות כרטיס אשראי. בכרטיס זה, נוכל לבצע רכישות גם בחו"ל, וכן נוכל להשתמש בו בשביל למשוך כסף מכספומט.

אחת האופציות שעומדות לרשותנו היא לפתוח ארנק מט"ח בכרטיס האשראי בו אנחנו משתמשים. ארנק זה יאפשר לנו לבצע פעולות במטבע חוץ בצורה הרבה יותר שקופה, אמינה ובטוחה. כך לא נפסיד כסף בפעולות המרה או פעולות אחרות, ונוכל להשתמש בכסף בכל עת שנרצה, בין אם זה באמצעות רכישה דרך הכרטיס ובין אם זה כשאנחנו מושכים כסף בכספומט.

 

מה זה ארנק מט"ח וכיצד אנחנו יכולים להשתמש?

ארנק מט"ח הוא כלי שפותח על ידי חברת MAX, והמטרה שלו היא לאפשר לנו לרכוש מטבע חוץ בשער המרה ידוע מראש ומשתלם ביחס לשער המטבע בשוק. הארנק נמצא למעשה בחשבון כרטיס האשראי שלנו בו אנחנו משתמשים לרכישות אונליין או לעסקאות בחו"ל.

בכל פעם כשנרצה לבצע עסקה או למשוך כסף מהכספומט, אזי שהדבר יתבצע ישירות מן הארנק. אנחנו יכולים לעקוב בכל עת אחרי היתרה שנותרה לנו, יש לנו אפשרות לשמור את הכסף לעסקאות וחופשות עתידיות, וכן יש לנו אפשרות לדעת בכל שלב כמה כסף עומד לרשותנו.

חשוב לציין, תהליך פתיחת ארנק מט"ח הוא מאוד פשוט וקל, הוא לא דורש הליך בירוקראטי מורכב, ולא מחייב תנאים מסוימים. לקוחות MAX יכולים לעשות זאת וליהנות מאופציה זו בכל מקום ובכל זמן.

 

למה משתלם להחזיק מט"ח זמין?

מאז ומתמיד, זה היה נכון ומשתלם להחזיק מטבע חוץ בבית או בעסק. אומנם השקל הוא היום מטבע חזק באופן יחסי אך עדיין, השימוש בו מוגבל לישראל. אם אנחנו רוצים לבצע עסקאות בחו"ל עלינו להשתמש בכסף מקומי או במטבעות אחרים הנחשבים סחירים, כמו למשל דולר אמריקאי, יורו או אפילו לירה שטרלינג בריטית.

השימוש במטבע חוץ הוא חשוב וחיוני, בין אם אנחנו נוסעים הרבה לחו"ל ולא מעוניינים לבצע המרה לפני כל נסיעה, וכן אם אנחנו אוהבים לקנות דברים באינטרנט ומעדיפים לעשות את זה בתנאים אטרקטיביים של שער המרה נמוך. כך אנחנו משלמים פחות עבור המוצר או השירות.

מטבעות

מטבעות

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!