מיני בר אלקטרה – מכל הסיבות

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

מיני בר אלקטרהיותר ויותר אנשים בישראל עוברים לצרוך את המים שלהם מתוך ברי מים מסוננים. למעשה, למעלה מ-75% מהישראלים צורכים ונהנים ממים מסוננים ובריאים יותר במקום העבודה שלהם או באתרים ובמשרדים אליהם הם מגיעים, כדי לקבל שירות או להתארח. אבל לא רק בחוץ, המגמה הזו קיימת. גם בתוך הבתים עצמם יותר ויותר בתי אב עוברים לצרוך מים באמצעות מיני בר אלקטרה או באמצעות ברי מים אחרים. הם בוחרים לעשות זאת בגלל כמה סיבות עיקריות וחשובות:

מיני בר אלקטרה – בגלל הבריאות

הבריאות שלנו חשובה לנו. אנחנו מנסים לשמור על הגוף שלנו ולא להכניס אליו או להתקרב לדברים המזיקים לו. אז למה דווקא בדבר שאנחנו צורכים כל כך הרבה נתחיל לזלזל? למה שדווקא בנושא המים, שאנחנו מכניסים לתוך הגוף שלנו, נכניס במודע מים בעייתיים? וכן, מי הברז בישראל בעייתיים. הם אומנם עוברים טיפול, שהדעות לגביו אולי חלוקות אבל אין ספק שהוא נעשה ומוזרמים לכיווננו, מים יחסית נקיים.

אלא שמרגע וממקום הטיפול ולאורך כל מסעם אלינו לברז, הם שוב סופחים אל עצמם דברים לא טובים ומזיקים אחרים. במי הברז שלנו יש מתכות, חומרים כימיים, מזהמים, חלקם רעילים, חיידקים ונגיפים ועוד ועוד חומרים שלא נכניס במודע לגופנו. לכן יש חשיבות רבה כל כך שנתחיל לשתות מים שעוברים סינון מוקפד ובאמצעות טכנולוגיה מתקדמת, מוסרים מהם כל הדברים הבעייתיים. מיני בר אלקטרה, מעניק לכם בדיוק את המים המסוננים והבריאים האלו.

מיני בר אלקטרה – בגלל הילדים

גם הילדים שלנו, כאשר הם נאלצים לשתות את המים האלו, מכניסים לעצמם את אותם חומרים לא בריאים. כלור בכמות גבוהה, חול, חלודה, מיקרואורגניזמים שלא צריכים להיות שם ועוד. זהו פרדוקס, שכן מים חשובים לכולם אבל לילדים הרבה יותר. המים מסייעים בתהליך התפתחותם וגדילתם, עוזרים בבניית התאים והרקמות, מסייעים בריכוז וערנות, החשובים כל כך לתהליך הלמידה ועוד יתרונות רבים שהם מעניקים. והנה, אנחנו בעצם נותנים להם מי ברז שבמקום לסייע אפילו מזיקים.

יתרה מזו, בשעה שאנחנו ההורים, רואים שהילדים לא שותים מים, אנו מעניקים להם תחליף טעים מבחינתם- משקה ממותג. טעות גדולה אפילו יותר והכנסת דברים לא בריאים נוספים לגוף. אנחנו מסייעים להם להכניס לעצמם את "המחלה של המאה ה-21". אבל שימו לב לזה: אם תתקינו בביתכם מיני בר אלקטרה או כל פתרון מים בריאים אחר, אתם תבחינו מיד שהילד שלכם שותה הרבה יותר מים, נהנה מהם הרבה יותר ונוטש את השתיה המתוקה.

מיני בר אלקטרה – בגלל הטעם

על טעם וריח אין מה להתווכח. אבל בוויכוח הזה כמעט אין 2 צדדים בכלל. מחקרים וסקרים שנערכו, מצביעים על כך שללא ספק קיים הבדל מורגש בטעם בין מים מסוננים לבין מים מהברז ושברוב המוחץ והמוחלט מציינים כי מים מסוננים הרבה יותר טעימים (טוב, איזה טעם טוב יכול להיות למים עם חלודה?). למעשה, הם נעדרים את טעם הלוואי החזק, המאפיין את המים מהברז. טעם הוא דבר נרכש ואם נצרוך ממנו הרבה, גם נתרגל לטעם של עגבנייה רקובה. אך למעשה, אין סיבה שנעשה זאת. אם התקנת מיני בר אלקטרה, נוכל לקבל מים נקיים וטעימים- בלחיצת כפתור.

החלק השני של המשוואה הוא "על הריח". כאן, העניין הוא פחות נחרץ ופחות ניתן לחוש בהבדל בולט מאוד אבל בהחלט יש הבדל (וזה גם תלוי אזורים בארץ). מי הברז "עשירים" בחומרים כימיים, שלעיתים מקנים להם ארומה חריפה וריח לוואי כימי דק. כמובן, שריח זה נעדר ממים מסוננים המופקים מבר המים.

מיני בר אלקטרה

מיני בר אלקטרה – בגלל הזמינות, התפוקה והפינוק

יתרון עצום של מיני בר אלקטרה ושל ברי המים האחרים, הם הזמינות הרבה שניתן לקבל מהם מים. ניתן להפיק מהם בין רגע וללא כל שהיה מים קרים מרווים או חמים או רותחים- בלחיצת כפתור פשוטה (ולעיתים גם בתהליך מילוי אוטומטי). המים המוזרמים מתחדשים כל הזמן, כך שאפילו אם התפוקה הנצרכת גבוהה (כמו במקומות עבודה) – המים אינם אוזלים וממשיכים לזרום צלולים, נקיים ומרעננים.

תחשבו על הפינוקים הקטנים: אין צורך להמתין כל כך הרבה זמן למים חמים להכנת המזון של התינוק באישון לילה. אין צורך לחכות שהמים ירתחו בקומקום כל פעם שאנחנו נרצה כוס קפה מהבילה ואין צורך לסחוב את המשקלים הכבדים של שישיות בקבוקי המים המינרליים ולדאוג להטעין בקבוקי מים במקרר. אפשר לקבל את כל הטוב – רק בלחיצת כפתור.

'המרכז לברי מים' הנו המשווק הבולט בישראל של מיני בר אלקטרה ושל פתרונות מים נוספים. צרו עימנו קשר על מנת ללמוד על יתרונות נוספים- שיעשו גם לכם ולמשפחתכם, הרבה יותר טוב.

החלפת סנן בר מים ב{HEBREW}

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!