מיני בר לחדר

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

אין זה משנה האם מדובר בסלון הבית, בחדר הילדים, חדר האורחים או בכלל בחדר ההורים- אין ספק כי עם איכות החיים המשתפרת שלנו, השתפרו גם הצרכים. והימצאותו של מתקן מים מיני בר בחדרינו יכולה להיטיב עמנו מאד את איכות החיים. מקומו של מיני בר לחדר אינו יותר נחלתו המרכזית והיחידה של המטבח, זה האחרון פלש זה מכבר לכל חדרי הבית, וטוב שכך. אט אט, יותר ויותר משפחות מחליטות להוסיף מתקן מיני בר לכל חדר וחדר בבית. וכך, ליהנות בהישג יד, ומבלי להתרוצץ המטבחה, ממים קרים טריים או חמים לקפה או תה בכל רגע בו הם חפצים.מיני בר לחדר

מתחשבים באיכות הסביבה 

כאשר אנו משתמשים במתקן מיני בר ביתי, מעבר לנוחות וליופי, אנו מדברים במיוחד גם לאיכות הסביבה. אנו למעשה, חוסכים בקניית בקבוקי מים מינרלים, ואי לכך משתמשים בתדירות נמוכה בהרבה ואפילו עד מהותית ומשמעותית מפחיתים את צריכת הפלסטיק. 

בנוסף לכך, צריכת החשמל של מתקני המים היא נמוכה למדי, כך שבהתאמה נמוכה גם צריכת החשמל. כישורי הקירור של מתקני מים מיני בר לחדר הם נהדרים ולחלוטין מגיעים גם לרמת הטעם והאיכות של מים מינרלים רגילים מבקבוקים. כל שצריך הוא רק לדעת לבחור את החברה, ואת מתקן המיני בר לחדר באופן הנכון ביותר.

כמובן, שמאחר שצריכת החשמל נמוכה, אנו חוסכים במשאבים חשובים ביותר- בכסף ובזמן ההגעה לסופר. למעשה, התוצאה היא WIN-WIN, שהרי אנו מקבלים במכשיר אחד גם עיצוב מדהים, גם מים טריים ואיכותיים וגם חסכון רב במשאבים.

ואם בעלויות עסקינן

בעבר, היה מחיריהם של מתקני מים מיני בר לחדר יקרים מאד. ואמנם, כיום, אין זה המקרה כלל וכלל. כיום, ניתן למצוא מתקני מיני בר לחדר, וכאלו אשר הם איכותיים וטובים, במחירים השווים לכל כיס, לכל תקציב ולכל נפש. 

ולא נשכח את גזרת העיצוב 

אם הנכם מודאגים ברמת העיצוב והאסתטיקה מהימצאותו של מיני בחדרכם, הסירו דאגה מליבכם. השנים האחרונות, הטכנולוגיה והתפתחות הענף עשו את שלהן גם בגזרה זו בתחום ברי המים. לצד עוצמת קירור חזקה, חשובה לא פחות בעיני החברות המייצרות את מתקני המיני בר באסתטיקה ובעיצוב מהפנטים, שלא רק שלא תגרע מעיצוב הבית, אלא בהכרח תוסיף ליופיו. וכך יצא שמתקן מים מיני בר לחדר הוא אחד המוצרים השימושיים ביותר שלנו, וכעת גם חלק בלתי נפרד מהעיצוב.

בשנים האחרונות, החברות המייצרות מתקני מיני בר  דואגות לעצבו בשלל צורות, דוגמאות והדפסים. ואין ברירת מחדל עיצובית אחת או שתיים בלבד. לצד עיצוב בלתי מנוצח, אשר גם קטן וקומקפטי ומתאים לחלוטין עבור כל חלל וכל חדר, מדובר בשילוב מנצח המעניק לנו חווית שימוש נהדרת, ואיכות חיים גבוהה.

סוגי עיצוב עבור מתקני מיני בר לחדר הם לדוגמה עיצוב מודרני ועכשווי, בצבע אחד או בשילוב של מספר צבעים, או עיצוב מתקן מיני בר באופן מוקפד יותר או אפילו בעל קריצה לעיצובים בגזרות הרטרו או הפופ. זה האחרון ללא ספק ימשוך תשומת לבם של אורחים, ויעניקו לעיצוב החדר טוויסט וטאץ' מיוחדים מאד.

דוגמה נוספת היא שימוש בחומרים שונים לעיצוב מתקני המיני בר. פעם הייתה זו גזרתם של המתכות גרידא, אך היום ישנו שימוש גם בחומרים כגון זכוכית ופלסטיק, לצד מתכות גם כן או אפילו עץ. שימוש בחומר זכוכית למשל, יוצר מראה של קו נקי יותר, אשר אידיאלי עבור דירות, בתים וחדרים שדוגלים במראה שפחות מושך תשומת לב מחד, ומרשים מאד מהצד השני. 

מיני בר לחדר

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!