ליהנות מכל העולמות: מיני בר סודה ומים צלולים

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

מיני בר סודה ומים צלולים

מיני בר סודה ומים צלולים

מה הייתם אומרים, אם היינו אומרים לכם שכיום, לאוהבי הסודה יש פתרון מדהים למזיגת מי סודה טריים בלחיצת כפתור בלבד? ועוד נוסיף, שבאותו המכשיר בדיוק, קיימת גם אופציה למזיגת מים צלולים וטריים בעת ובעונה אחת. מיני בר סודה, לצד מיני בר המספק מים צלולים וטריים, הוא ללא ספק- החלום הרטוב כמים, של רבים מאיתנו.

התקנה בביתכם של בר מים צלולים יחד עם מיני בר סודה מספקת מענה כולל והופכת השתייה לחוויה טובה של טעמים. אם בעבר שימשו ברי המים לסינון מי השתייה בלבד, שהרי הדור החדש של מתקני המים גם כוללים מסנני מים מתקדמים יותר וגם מציעים סודה בלחיצת כפתור אחת.

המצאת ההמצאות

בר מיני בר סודה מציע לכם ליהנות מכל העולמות: גם מהטעם המדהים ומהריוויון שמעניקים מים צלולים וטריים, וגם ממי סודה טריים ומבעבעים ממש כאילו בזה הרגע פתחנו בקבוק חדש. בלחיצת כפתור בלבד- יש לנו מים צלולים הזמינים לנו במרחק נגיעה, בכל זמן או מקום שרק נחפוץ בכך. בין אם בחרנו להציב את מתקן המיני בר סודה שלנו בקליניקה, בבית או בדירה או בכל חלל אחר. 

ההכלאה המדהימה בין מים צלולים למי סודה היא המצאת ההמצאות, ופותחת בפנינו הגדרה חדשה של איכות חיים.

אין צורך יותר להגיע במיוחד אל הסופר מרקט, לרכוש שישיות שלמות של מים או שישיות של בקבוקי זכוכית של מי סודה, או שניהם יחדיו. לא עוד עול מחשבתי או כבד משקל. וכמובן- עזרתנו הרבה לאיכות הסביבה, שכמה שיותר בקבוקים שנרכוש- כך יותר ייטב עמה.

וגולת הכותרת היא, שעלותו של מתקן מיני בר סודה הוא איננה גבוהה כלל וכלל. יש באפשרותנו להתאים את עלות המכשיר עבור כל כיס וכל משפחה שחפצה בכך. מי שמעוניין ליהנות משני עולמות הטעם- מים וסודה, וגם לחסוך בכסף, שהרי רכישה שבועית של שני אלו לחלוטין תעלה על עלות חודשית של המכשיר- מקומו כאן איתנו. 

יתרונות הן במישרין והן בעקיפין ממכשיר מיני בר סודה

יתרונות רבים למכשיר הכולל בתוכו הן את האופציה של מזיגת מים טריים והן את האופציה של מזיגת מי סודה. באמצעות מתקן מיני בר סודה הכולל את שתי האופציות, תוכלו לעודד את בני משפחותיכם, בפרט ילדיכם, להרבות בשתייה של מים. גם אם הם מעדיפים משקאות מוגזים, כרוב הילדים, זהו הפתרון האולטימטיבי. 

שכן, שתיית מי סודה (גם אם מדובר בתוספת של תרכיז פטל) עדיפה ובריאה בהרבה מאשר שתיית משקאות מוגזים אחרים. בנוסף לכך, עצם המצאותה של האופציה למזיגת מים טריים באותו המכשיר- יכול ותעודד את ילדיכם לשתות מים טריים וצלולים.

ייצורם של מתקני מיני בר סודה עם מים מהווה עליית מדרגה של ממש בקרב פיתוחה של הטכנולוגיה במישור מתקני המים. המחשבה המדהימה שלחיצת כפתור קטנטנה מאפשרת לא רק את האופציה של שתיית מים צוננים או הכנת משקאות חמים כקפה או תה. אלא כיום אף מזיגה של כוס סודה ברמת גיזוז מותאמת אישית, אשר איננה מביישת גם את חברות הסודה הגדולות והמוכרות ביותר. 

במכשירים מתקדמים ממש, תוכלו למצוא אף אופציה של יצירת משקאות סודה מוגזים בתוספת תרכיז ממותק (כמו פטל, למשל), בלחיצה אחת. הטכנולוגיה, ללא ספק, מביאה עמה את אותותיה.

ק דבר קטן, מאחר שהמבחר כיום כה רחב. כאשר אתם בוחרים את מתקן בר מים סודה שלכם, דאגו כי מכשיר זה יהא בעל תו תקן ישראלי תקף, בעל טווח אחריות לזמן סביר, וכמובן, בעל פונקציית הגנת ילדים מפני מים חמים. 

מיני בר סודה ומים צלולים

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!