מתקן מים אלקטרה – בגלל העיצוב

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

מתקן מים אלקטרה"באומנות אין דבר כזה שאין דבר כזה" וגם בעיצוב זה כך. לכל אחד העיצוב המועדף עליו, הצבעים החביבים עליו והטעם האישי שלו. אחד המקומות המרכזיים בהם אנחנו מביאים את הטעם העיצובי שלנו לכדי מימוש הוא המטבח הביתי. אנחנו משקיעים זמן רב בבחירת הצבעים, הטקסטורות, הצורות, השילובים וכל זה רק בארונות העץ. אותו תהליך מתבצע גם לגבי השיש, חיפויי הקיר וכן לגבי מוצרי החשמל המשולבים במטבח ולאביזרים המשלימים כמו הברזים, הפירזול ועוד.

לכן אין זה פלא, שגם בכל נושא ברי המים שאנו מעוניינים להציב על השיש במטבח, אנו משקיעים מחשבה רבה גם בצד העיצובי, בלי לזנוח כמובן את הצד המהותי של קבלת מים נקיים ובריאים יותר. הרי לא נרצה שבר המים יעמוד בניגודיות מוחלטת לפריטים האחרים במטבח או שיגרום להפרעה בולטת בעין. לשמחתנו, בחברות המים המבקשות להעניק לנו ברי מים איכותיים- חושבים גם על נושא העיצוב וכך מתקן מים אלקטרה וברי מים אחרים, הם כיום פריטים מעוצבים כמו שהם פתרון למים איכותיים.

מתקן מים אלקטרה – פרקטיקה ונוי

כאשר אנו מדברים על עיצוב איננו מדברים רק על הצד החיצוני הויז'ואלי אלא גם על עיצוב פונקציונאלי, המשרת את הצד הפרקטי של מכשיר המים. הרי מה זה ייתן לנו אם יהיה לנו בר מים נאה מאוד, מודרני ובצבעים מדהימים, שיחד עם החן הרב שלו יהיה גם גדול מאוד ויתפוס לנו את כל השיש במטבח?

לצורך כך, קיימים אנשי מקצוע האחראים על עיצוב המוצר, הן ברמה העיצובית הרעיונית והן בבחינת עיצובים, שיאפשרו לבר המים לשרת בנוחות ביעילות ובפרקטיות את הצרכים של המשתמשים בו. כך לדוגמא, יש חשיבה רבה בתכנון מקום שיכול לאחסן את הכוסות לצד הבר מים או שאולי במקרים מסוימים כדאי להסירו כליל. יש חשיבה רבה על נושא מגש הניקוז וקיפולו או מגש המזיגה, כדי שנוכל למלא גם בקבוקים במים הצוננים.

מתקן מים אלקטרה – יופי וצבע

כאמור, גם לעיצוב הנוי של מתקן מים אלקטרה חשיבות רבה ומיטב המעצבים מעורבים בפיתוחים השונים שלו. ראשית נערכים סקרי דעת קהל ומחקרי עומק, כדי ללמוד על העדפות הצרכנים ובסוף הצוות נערך לממש אותם במתקן המים עצמו.

כך למשל, נבחרת פלטת צבעים מגוונת, כדי שהמשפחה תוכל לבחור את הצבע המתאים ביותר עבורה. לא תמיד הבחירה היא על פי הצבע היכול להשתלב בטבעיות ברקעי הצבעים שכבר קיימים במטבח. יש כאלו הבוחרים במכוון בצבעים מונוכרומטיים וכסופים יותר המשדרים טכנולוגיה וקידמה ויש המבקשים לבחור דווקא צבעים חמים ורכים יותר. אחרים מעדיפים דווקא לשים צבע בולט, המושך את העין ולכן, הצבע אדום הוא מהנמכרים ביותר.

מתקן מים אלקטרה

בכל מקרה, אין נכון או לא נכון וכל אחד יכול לבחור בצבע המתאים לו. למעשה, חלק מן יצרניות ברי המים, גם מאפשרים לפאנלים הצבעוניים להישלף, כך שניתן לשים במקומם פאנלים אחרים ולהלביש את בר המים בכל תקופה בתלבושת אחרת ולגרום להתחדשות תמידית במטבח.

מתקן מים אלקטרה – צורה ויצירתיות

לא רק צבע וטקסטורות המושכים את העין- נמצאים במתקן מים אלקטרה ובאחיו לתחום. החברות הבינו, שגם חזות וצורת בר המים בכללותו, היא בעלת השפעה על מראה המטבח כולו. ולכן קיימים סגנונות וצורות רבות של ברי מים. הבר עצמו יכול להיות עם קווים ישרים וחדים או בעל פינות מעוגלות ורכות. הוא יכול להיות גדול יחסית ועם נוכחות או שיכול להיות קטן וקומפקטי – אבל שנותן תפוקה בלתי נגמרת.

גם לצג הדיגיטלי שעל המכשיר ואשר נותן לנו חיווי או שבו אנו מתכנתים את הפרמטרים החשובים לנו (כמו טמפרטורת המים) חשיבות רבה בנושא העיצוב. יש ברים שבהם צג זה נמצא תחת דלת נסתרת ויש כאלו שבהם הפאנל האלקטרוני מוצג לראווה ובולט עם תאורה מיוחדת. יש מקרים בהם הצג הוא קטן ויש בהם הצג הוא גדול ובולט. שוב- הכל לפי הטעם.

עיצוב ובריאות

אז העיצוב הוא חשוב ומיטב המוחות והמעצבים עומלים כל הזמן על מנת לחדש ולהתחדש אבל צריך לזכור שהעיצוב הוא רק התיבול. יש לבחור את בר המים גם ובעיקר על פי המהות שהוא מעניק לנו- הפקת מים בריאים, טהורים וטעימים ללא הגבלה. חשוב שנבחר גם לפי הפונקציות שנותן לנו בר מים. למשל מתקן מים אלקטרה מעניק לנו סינון ברמה מאוד גבוהה, יכולת תפוקת מים גבוהה וטכנולוגיה מתקדמת ויש אחרים המציעים דברים דומים או אחרים.

'המרכז לברי מים' משווק את מתקן מים אלקטרה כמו פתרונות מים נוספים. נשמח לעמוד לרשותכם עם מגוון מתקני וברי המים שלנו, כדי שתוכלו לבחור בר מים איכותי עם עיצוב ייחודי לא פחות.

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!