נועם בר מים

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

נועם בר מיםאם גם אתם מתלבטים לגבי איזה מתקן בר מים לרכוש לביתכם או לבית העסק שלכם, הגעתם בדיוק למקום הנכון! במדריך הבא נציג בפניכם את אחד מברי המים המובילים בישראל. מתקן המשלב בתוכו את כל התכונות וכל היתרונות שיש במתקן מים. למעשה, נועם בר מים הוא מתקן אשר עוצב, פותח ויוצר בהתאמה מושלמת לצרכים של הקהל הישראלי. שילוב בין חיסכון מירבי בחשמל ואנרגיה, מנגנון בטיחות לילדים, מגוון מצבי מזיגה, תווי תקן ועוד שלל אפשרויות שיאפשרו לכם להנות ממים טריים, טובים, איכותיים ונקיים לאורך כל השנה.

 

שלושה מצב מזיגה

עם שלושת מצבי השתיה של נועם בר מים תוכלו להכין מגוון רחב של משקאות ולדאוג שהם יהיו בדיוק בטמפרטורה שאתם רוצים. עם נועם בר מים אפשר להכין מים לשתיה קרה, מים בטמפרטורת החדר, משקאות חמים כמו תה, קפה או שוקו. אפילו תוכלו להכין את התמצית חלב עבור התינוק בפחות מדקה וכולנו יודעים איך זה מרגיש ונשמע שתינוק רעב:)

חסכוני בחשמל

מתקן בר מים הוא מכשיר שכל הזמן מחובר לחשמל. זה לא כמו שאנחנו מדליקים את הטלוויזיה ומכבים אותה בכל פעם שאנחנו לא משתמשים בה. לכן, אנחנו חייבים לרכוש מתקן בר מים שמצויד במנגנון חיסכון בחשמל. מנגנון שמסוגל ”לנתק“ את המכשיר ולחבר אותו רק שאנו משתמשים בו וזה בדיוק מה שנועם בר מים מסוגל לעשות. בנוסף, גם אם אתם מוזגים קנקן אחר קנקן שאתם מארחים, עדיין המנגנון פועל ולכן אתם חוסכים בחשמל. בנוסף, בנוכם בר מים תמיד תמיד יש מים חמים ולא צריך בכל פעם ללחוץ על כפתור ההרתחה.

יש לכם ילדים? אל דאגה נועם בר מים בטיחותי לשימוש

הדבר שהורים הכי חוששים ממנו כאשר הם מתכננים לרכוש מתקן בר מים הוא כל נושא הבטיחות. בקלות יכול ילד בן שנתיים לטפס על כסא וללחוץ על כפתור המים הרותחים. לכן, בנועם בר מים פיתחו מנגנון נעילה בטיחותי שמונע גישה לילדים למים הרותחים.

מפתח עצמאות

מנגד, ניתן ללמד ילדים למזוג לעצמם כוס מים קרים ולפתח את העצמאות שלהם. המתקן נוח, נגיש וקל לשימוש.

כשר, מתאים לשומרים שבת

כידוע, חל איסור להרתיח מים בשבת. במתקן הזה יהיה לכם מים רותחים לכל השבת וכל מה שאתם צריכים הוא פשוט ללחוץ על הכפתור המתאים. מספק לבני הבית מים קרים ומים רותחים לאורך כל השבת וימי החג. בנוסף, אתם כבר ממש לא צריכים לעשות שימוש במיחם המסורבל. נועם בר מים הוא הפתרון המושלם עבורכם.

יותר מים יותר בריאות

כידוע מים חשובים מאוד לבריאות שלנו. אדם מבוגר אמור לשתות בממוצע בין 7-8 כוסות מים. מנתונים עולה כי משפחות הרוכשות מתקן מים שותות יותר מים. עם נוער בר מים השתייה הופכת נגישה וקלה יותר מתמיד.

חיסכון במקום

אם עד עכשיו הייתם רוכשים בקבוקי מים מינרלים שהיו תופסים לכם מקום בכל הארונות, זה הזמן לעבור למתקן מים חסכוני שבקושי תופס מקום על משטח ההכנה. בנוסף, המתקן מקל על תהליך הבישול.

אסתטי, פרקטי ומגיע במגוון של צבעים

אחת הבעיות עם מתקני המים הוא היותם גדולים ותופסים מקום רב במטבח. לכן, אחד השיקולים הפופולאריים של ישראלים אשר מעוניינים לרכוש בר מים הוא בהיבט של הפרקטיות וגודל המכשיר. עם נוער בר מים אתם מקבלים מתקן מים מהמם, מעוצב ונוח מאוד לשימוש שגם לא תופס מקום רב על השיש. כך אתם מצד אחד שומרים על המראה העיצובי של המטבח שלכם ומצד שני בוחרים את הצבע שאתם הכי אוהבים והכי מתאים לסגנון העיצובי של המטבח.

מים טריים, מים מסוננים, מים ללא כימיקלים, מתכות ואבנית

כולנו רוכשים מתקן מים משום שאנחנו רוצים להנות ממים טריים ואיכותיים. עם נועם בר מים המצויד במערכת סינון מתקדמת, אתם מקבלים מים טריים ואיכותיים משום שהמערכת הזו מסננת את כל החלקיקים, האבק, הלכלוך והמתכות שיש במי הברז.

 

נועם בר מים כמה זה עולה?

המחיר למתקן נועם בר מים משתנה ותלוי מאיפה אתם מזמינים את המתקן. המחיר נע בין 700-1,500 שקלים תלוי כמובן גם בדגם. לפרטים נוספים אודות מתקן צרו איתנו קשר ונשמח לעזור לכם בכל שאלה.

קניית בר מים ב{HEBREW}

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!