נקודת מים לתמי 4 – מה צריך לדעת?

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

בין אם אתם בתהליכי בניית בית, או שמא אתם בתהליכי שיפוץ ועיצוב הדירה מחדש, כנראה שתרצו גם לרכוש בר מים. וכשרוכשים בר מים, בדרך כלל צריך לבצע גם התקנת נקודת מים לתמי 4. יש כבר נקודת מים קיימת ופנויה? מעולה, חסכתם התקנה.

אמנם אפשר לנצח להמשיך ולרכוש שישיות של מינרליים במכולת, אבל אפשר גם להיות יותר חכמים, חסכוניים ויעילים עם התקנת נקודת מים לתמי 4. אם אתם מתכננים לרכוש בר מים בקרוב ולשדרג את איכות החיים שלכם, קודם כל – מעולה. שנית, כדאי לדעת שאתם תהיו חייבים למקם את בר המים בקרבה לברז מים קיים. אם אין ברז מים קיים במיקום שבו תרצו למקם את בר המים, תצטרכו לבצע התקנת נקודת מים. בואו נבין במה מדובר, במה כרוך התהליך וכמה הוא עולה.

 

במה כרוכה התקנת נקודת מים לתמי 4?

קודם כל, יהיה כדאי לקבל הצעת מחיר של אינסטלטור להתקנת נקודת חיבור לתמי 4. אינסטלטורים בדרך כלל מתקינים את נקודות המים, אלא אם מדובר בהתקנה שמחייבת את הסיוע של קבלן ביוב. אם כך, בדרך כלל אינסטלטורים יעבדו במקביל לקבלן הביוב בכדי להתקין את הנקודה.

לאחר שמקבלים הצעת מחיר של שרברב עבור חיבור לתמי 4, אפשר לקבל ממנו תוכנית עבודה מסודרת אשר תפרט את מה שההתקנה כרוכה בו. בואו נגלה ביחד כמה עולה חיבור לתמי 4, עלויות התקנת נקודת מים וכדומה.

 

כמה עולה התקנת חיבור לתמי 4?

נקודת מים לתמי 4 תעלה לכם בהתאם למצב של התשתיות במבנה. חיבור תמי 4 לנקודת מים שצריך לעבור דרך הריצוף במבנה, כמובן יעלה יותר מאשר חיבור תמי 4 שלא מצריך הרמת ריצוף. באופן כללי ומבלי לקבוע כלל אצבע, אפשר לציין כי מחיר התקנת נקודת מים לתמי 4 ינוע בין 750 ₪ ל-1,550 ₪ בממוצע.

אם תצטרכו לבצע התקנת נקודת מים חיצונית (מחוץ לקיר), המחיר בדרך כלל יהיה זול יותר מאשר התקנת נקודה בתוך הקיר. כמו כן, מחיר ההתקנה משתנה גם בהתאם לסוג הקיר, סוג הרצפה ועוד. אם הקיר עשוי בטון יצוק, כמובן שההתקנה תהיה יקרה יותר.

 

להוזיל מחירים של התקנת נקודות מים לתמי 4

אם אתם מחפשים אחר אנשי מקצוע עבור חיבור לתמי 4, אנחנו ממליצים לכם לערוך מחקר שוק ולקבל מספר הצעות מחיר שונות. תערכו השוואת מחירים בין מתקינים של תמי 4, תבררו את העלויות הממוצעות בשוק ותבחרו נכון.

אם תערכו את מחקר השוק שלכם כמו שצריך, תוכלו לחוסך לא מעט כסף על ההתקנה, לעיתים גם מאות שקלים. בסופו של דבר, השוק כיום שייך לצרכן החכם, אז תפעלו נכון מבחינה צרכנית ותחסכו כסף על חיבור תמי 4 לנקודת מים בבית.

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!