על שירות אלקטרה בר, אחריות ומקצועיות

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

אלקטרה בר שירות לקוחותיש כמה וכמה פרמטרים, על פיהם נוכל לבחור את בר המים העתידי שלנו ולבדוק את איכותו. בראש ובראשונה נמצאת כמובן יכולת הסינון של מכשיר המים ויכולתו להוציא מים מסוננים ונקיים ברמה הגבוהה ביותר ולהשאיר במסננים אפילו את החלקיקים הקטנטנים ביותר. לאחר מכן, יש את תחום העיצוב של המכשיר והשתלבותו במטבח וכן את הפונקציונאליות שלו כמו הוצאת מים חמים, רותחים, קרים, סודה וכד'.

אולם חלקים חשובים לא פחות קשורים גם לרגעים שלאחר הרכישה. שכן, הקשר לחברה המשווקת את בר המים אינו צריך להיות מנותק לאחר מכן. ולא, אנחנו לא מדברים רק על אחריות. כאשר אנו רוכשים מקרר למשל, החברה נותנת לנו אחריות אבל אם הוא לא מתקלקל, הרי שלא נראה ונפגוש כלל את חברת המקררים. בעולם ברי המים זה אחרת. אנחנו נצטרך להיפגש ולשוחח עם שירות אלקטרה בר או שירות של כל חברה אחרת, הרבה פעמים במהלך חיי בר המים

אלקטרה בר – שירות לקוחות שלום!

הפגישה התדירה שלנו עם שירות החברה המשווקת את ברי המים, אינו קורה חלילה בגלל שבר המים נוטה להתקלקל. למרות המערכות המשוכללות שבו, כאשר בר המים מבית טוב – הוא עמיד, חזק ויציב. אנו נדרשים להיפגש (טלפונית) עם החברה המשווקת בשל העובדה, כי יש צורך להחליף בתקופות קצובות וידועות את החלקים המרכזיים שבמערכת הסינון.

אלקטרה בר – מה מחליפים?

מערכת הסינון, ביחוד בברי המים המתקדמים מורכבת משתי מערכות משולבות: מסנן ומנורת UV. המסנן, לפחות בברי המים המתקדמים, הנו מסנן פחם פעיל, אשר תפקידו לספוח חלקים וגורמים הצפים במים המגיעים מהברז. חלקים אלו יכולים להיות חול וחלודה, מתכות כמו כספית ועופרת, מזהמים, רעלים, חומרים כימיים וכלור ועוד ועוד חומרים שאינם בדיוק טובים לבריאותנו. החומרים מסוננים החוצה על ידי הפחם, כך שהמים שיוצאים מצידו השני נקיים.

לצד הסינון, המסנן גם סופח אליו חומרים אשר מקנים למים טעמי וריחות לוואי והמים העוברים דרכו יוצאים לא רק נקיים יותר אלא גם טעימים יותר. חשוב לדעת, כי ישנם כמה סוגים של מסנני פחם ואיכותם ויעילותם של המסננים נקבעים לפי סוגם ולפי הצפיפות של חורי הסינון שלהם. רוב הסננים נעים ביכולות סינון של 2-10 מיקרון.

לצד הסננים נמצאת מנורת ה-UV. זוהי מנורה העושה שימוש בקרני אור אולטרה סגול, בטווחים מיוחדים, כדי להעניק טיפול מיקרובייאלי לחיידקים וצורות חיים זערוריות הנמצאים בתוך המים ושאותם ניתן לראות רק במיקרוסקופים. המנורה הייחודית לא רק מסננת "גופות" של מיקרואורגניזמים אלו ולא רק משמידה את החיים שבהם אלא מונעת את התפתחותם והתרבותם.

 

 

אלקטרה בר שירות לקוחות – אז למה להחליף?

שירות אלקטרה בר או שירות של כל חברת ברי מים אחרת, כולל החלפה של הסננים והמנורות לפי הוראות היצרן: סננים כל חצי שנה ומנורות UV, אחת לשנה. אם לא נעשה זאת, נקבל סננים שיעילותם הולכת ופוחתת, שכן הם מלאים בחומרים שסוננו ואינם יכולים להביא לידי ביטוי את יכולותיהם. בנוסף, הבקטריות שסוננו, יתחילו להקים "מרבץ" חדש על הסנן ובעצן יצרו מקור זיהום חדש. לכן, מידי תקופה, נדרשת החלפה של הסנן במכשיר.

איך מחליפים?

סננים של מכשירי מים ספציפיים, לא קונים במכולת ולכן יש לשמור על קשר עם החברה ממנה רכשתם את בר המים. חברות גדולות ומבוססות, מפעילות מערך שירות שמזכיר ללקוחות כי הגיעה שעת ההחלפה ומתאמים עבורם טכנאי מקצועי שיגיע לביתם ויבצע את ההחלפה. יש חברות שאינן נוהגות כך והאחריות מוטלת על הלקוח להתקשר ולהזמין וחלק אף מגדילות לעשות ושולחות את הלקוח לערוך את ההחלפה בעצמו, על ידי פירוק המכשיר על ידו, החלפת הסנן או המנורה והרכבתו שוב.

אלקטרה בר – שירות ואחריות

אלקטרה שירות לקוחותאנחנו כמובן ממליצים לך לדבוק בחברה שנותנת לך שירות מלא. אצלנו למשל, בעת הרכישה אתה יכול לבחור במסלול של רכישה של בר מים או במסלול הדומה לליסינג, לפיו אתה משלם סכום קבוע בעד המכשיר בכל חודש וזוכה גם בהחלפה סדירה של המסנן והנורה ללא תוספת תשלום, כאשר הכל נעשה בביתך ועל ידי איש מקצוע מיומן.

אין זה משנה אם זה שירות אלקטרה בר או שירות לכל בר מים אחר, במקרה של "שירות הכל כלול" שכזה, אתה מקבל אחריות של החברה ולא רק לתקופה מוגדרת של שנה אחרי הרכישה. חברה שכזו גם מגלה כלפיך אחריות, לכל אורך המסלול ואתה יכול להות סמוך ובטוח, שתנהג עמך בהגינות גם כאשר האחריות נוגעת לתקלות במכשיר, כמו נזילות או תקלות אלקטרוניות.

'המרכז לברי מים' הינה חברה מובילה בתחום שיווק ברי המים הביתיים. אנו מציעים שירות איכותי בדומה לשירות אלקטרה בר, הכולל הכל ומונע ממך דאגות. נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת, עם יחס מיוחד ומחירים נוחים.

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!