קניית מתקן מים בתל-אביב – כל מה שאתם צריכים לדעת

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

 

קניית מתקן מים בתל-אביביותר ויותר אנשים מבינים את החשיבות שיש בשתיית מים איכותיים ולא מי ברז. יש שירגישו את ההבדל בין מי ברז ובין מים מינרלים, אך בדרך כלל האוכלוסייה הבוגרת יותר לא מייחסת לכך חשיבות כלל. האפשרות השנייה והיותר מסורבלת מאשר לקנות מתקן מים היא לרכוש בכל פעם שישיית בקבוקי מים מינרלים ולסחוב אותם הביתה. האם זה חסכוני יותר? האם הטרחה משתלמת לנו, ומה בריא יותר?

 

שתיית מים מהברז – מה הבעיה?

אם מי הברז בעייתיים מאיפה מגיעים המים לברי המים או לבקבוקי המים אשר נחשבים לטהורים? אז בואו נעשה סדר בבלגן, ישנם ארבעה מקורות מים עיקריים בארץ: מי תהום, מי ים (מעבירים אותם התפלה), מקורות בשפלה ואגמים. אותם מקורות מים עוברים תהליך טיהור עד שמגיעים אלינו ולכן ניתן לשתות אותם אך עם עדיין לא בריאים ופחות מומלצים. הסיבה לכך היא הצנרת שלנו או מערכות ההובלה של מקורות המים שכן הם בעלי חלודה וחיידקים. לכן, מי ברז לא יהרגו אתכם למרות מה שמספרים לכם, אך הם לא בריאים ובעלי ריכוז גבוהה של לכלוך, חיידקים, כלור ועוד…

 

מה הבעיה? אקנה בקבוקי מים

אין שום בעיה, רכישת בקבוקי מים זה דבר נפלא. המים אותם אתם שותים בהחלט נקיים, עברו את כל תהליכי החיטוי ונכנסו לאריזה ללא צורך בהובלות דרך צינורות מזוהמים. קיימות שתי בעיות ברכישת בקבוקי מים על פני קניית מתקן מים:

  • לא חסכוני – בעוד שרכישת בקבוקי מים נראית לנו חסכונית יותר, אם נסתכל כמה חודשים או שנים קדימה נוכל לראות שאנו משלמים הרבה יותר ממה שציפינו לשלם. הבעיה של הטרחה ולסחוב את הבקבוקים במדרגות זה דבר שולי מאוד. הבעיה מתחילה כאשר אנו משלמים על מים בחודש כמויות שאם נפרוס אותם לשנה אנו נהיה בהלם.
  • שותים פחות – מי מאיתנו ששותה רק מים מינרלים ואפילו ברמת צימאון גבוהה לא ירשה לעצמו לשתות מי ברז נמצא בבעיה חמורה. למעשה הבעיה הרצינית יותר בבקבוקי שתייה היא שיש לנו מגבלה מול הפרצוף. לא תמיד יש לנו כוח או זמן ללכת לקנות עוד שישייה של בקבוקים. מצד שני מתקן מים מעודד שתייה ככל שתרצו, זה מועלה במיוחד עבור ילדים קטנים שנהנים גם מהפעלת המתקן וגם משתיית המים.

 

כיצד בוחרים מתקן מים בתל-אביב?

נתחיל בנקודת אור, ישנה תחרות גדולה בתחום מתקני המים הביתיים – תחרות גדולה זה נתון מעולה עבור הצרכן שכן המחירים תמיד נמוכים יותר כאשר יש תחרות. בחירת מתקן המים צריכה להיעשות בשיקול על פי מספר גורמים:

 

  1. מחיר חודשי – הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא השוואת מחירים. כאשר אתם מכירים את כל המחירים בשוק אתם יכולים לראות במה אתם מסוגלים לעמוד וממה אפשר להימנע. השוואת מחירים הוא תהליך שצריך להיעשות בכל קנייה שהיא. המחיר נקבע בדרך כלל לפי חודש ובנוסף יש תשלום חשבון מים רגיל לחלוטין. כפי שציינו, התחרות היא מאוד גדולה ככה שתצפו למחירים נמוכים יחסית.
  2. דת – אתם שומרים שבת? יש לכם שתי אפשרויות, האחת היא לחפש מתקן בר מים עבור שומרי שבת, מתקן בו ניתן להשתמש גם בשבת ולא מופעל על ידי סגירת מעגל חשמלי. בקשו מהחברה להציע לכם מתקן מים כשר. הדבר השני שניתן לעשות הוא לרכוש מתקן מים רגיל ואיכותי אך לא להשתמש בו בשבת ולמלא קנקן מים לפני כניסת השבת.
  3. גודל ומיקום – יש דגמים שונים של מתקני מים כפי שאתם בוודאי יודעים. יש מתקנים עצומים שתופסים לנו הרבה חלל בחדר אך המחיר שלהם לרוב יהיה נמוך יותר, ומצד שני יש לנו מתקנים זעירים שניתן למקם אותם על השיש בקלות. יש לוודא שאכן כל החיבורים של החשמל והמים מגיעים אל המתקן ללא כל בעיה.
  4. מערכת סינון וטיהור – לכל מתקן מים יש מערכת סינון קצת שונה. עליכם לוודא מה היתרונות של מערכת הסינון שלכם, האם היא יקרה יותר, וכל כמה זמן צריך להחליף אותה. רוב מערכות הסינון בישראל היום עבור משק הבית הן איכותיות, אך המומלצות ביותר הן: מערכות עם מסנני פחמן, ריכוך מים או אוסמוזה הפוכה.

 

תמיד תוכלו להגיע לחנות היצרן ולבקש להתנסות במספר דגמים שונים. הטעם יכול להשתנות, אופן השימוש משתנה וכך ניתן להרגיש אילו מתקני מים הכי נוחים עבורנו והכי מתאים לבית שלנו.

 

מה יש לברר בעת קניית מתקן מים בתל-אביב?

לפניכם מספר דברים הכרחיים לבדיקה טרם רכישת מתקן המים הרצוי:

 

  • תקן ישראלי 1505 – עליכם לוודא שלמתקן המים שלכם יש תו תקן ישראלי רשמי 1505. זהו תו החל על שימוש במתקני מים, סינון וטיהור מים.
  • עלות התקנה – עליכם לבדוק מה מחיר ההתקנה ומה המורכבות שלה, ייתכן ויהיה לכם משתלם יותר להתקין את בר המים ללא סיוע של איש מקצוע.
  • עלות תחזוקה – עצם זה שקניתם את בר המים שרציתם לא אומר שסיימתם את התשלומים. כמו שאתם קונים רכב אתם בודקים מה עלות התחזוקה, מה עלות החליפים הממוצעת, ככה גם עליכם לבדוק בברי מים.
  • אחריות – עליכם לוודא על מה האחריות תקפה ולאורך כמה זמן. כל מוצר חשמלי שמחירו למעלה מ-250 ש"ח חייב בשנת אחריות בחינם. שימו לב שאין סייגים באחריות – דברים שלא נראים לכם הגיוניים.
  • ביטחון – אם יש לכם ילדים קיימים במתקני מים אפשרויות ויסות טמפרטורה. אופציה זו מושלמת עבור בית עם ילדים קטנים, אך אם אין לכם, לא קיימת סיבה לרכוש מתקן עם האופציה הזו כיוון שהיא יקרה מאשר מתקן רגיל.

 

מהם המקומות בהם הביקוש למתקני מים הם הגבוהים ביותר?

קניית מתקן מים בתל-אביב או בכל עיר באזור גוש דן היא הנפוצה ביותר, ייתכן שהסיבה לכך היא שזיהום המים הוא הגבוה ביותר באזור. מצד שני, אם נגיע לצפון הארץ נגלה שכמעט ואין מתקני ברי מים במושבים ובקיבוצים, והמים בהחלט נקיים.

 

קניית מתקן מים בתל-אביב אינה מצריכה אתכם לצאת מהבית, היום אפשר לעשות את כל ההזמנות באינטרנט. רוב החברות מבצעות שליחויות לכל אזורי הארץ ולא רק עבור גוש דן. עם זאת, ההתקנה היא הבעייתית וצריך לתאם מראש במקרה בו תרצו מתקין מקצועי שיבוא אליכם הביתה.

 

בא לכם מוגז?

אחת האופציות המגניבות ביותר שיש למתקני מים היום הוא האפשרות גם לשתיית סודה ללא הפסקה – בר מים מוגז. אם בעבר האפשרות הייתה רק מים או מים חמים היום אפשר להזמין את כל החברים לשתות סודה. יש לציין שאותו מתקן מים יעלה לכם במעט יותר מאשר מתקן מים ללא אפשרות זו.

 

מתקן מים לעסק בתל-אביב

קניית מתקן מים בתל-אביב למשק הבית אינה זהה לקניית מתקן מים בתל-אביב עבור העסק, כמו כן בכל עיר אחרת בארץ. אם מדובר על מתקן מים לעסק עליכם לברר כמה אנשים צפויים להשתמש במתקן המים, ולדעת מהי כמות המים שיכול להכיל המתקן בכל שעה. ההמלצה היא לבחור במתקן סינון מים המספק מים ללא הגבלה, ההשקעה היא רק חד פעמית וחסכונית יותר.

 

עכשיו אנחנו מוכנים לשתות!

קניית מתקן מים בתל-אביבמי חשב שלשתות מים יכול להפוך למסובך כל כך? אז זהו, קניית מתקן מים אינה צריכה להיות מסובכת. כל מה שעליכם לעשות הוא לבחור את החברה המשתלמת והאמינה ביותר, לפנות לשירות הלקוחות האדיב שלה ולבקש ייעוץ בבחירת הדגם המתאים לכם. הדרך הנכונה ביותר היא על ידי הקצבת סכום השקעה מסוים, בין אם הוא חודשי או חד פעמי. לאחר שיש לכם תקציב האופציות מצומצמות יותר, כעת עליכם לוודא מה עדיף עבור אופי הבית שלכם – בית משפחתי, זוגי, יחיד…

 

ברגע שיש לכם כבר חברה אמינה שעומדת לצידכם אתם יכולים להסיר דאגה מליבכם, כעת היא תלווה אתכם עד למציאת הדגם הנכון, החברה תפרט עבור החוזה בצורה ברורה ומדויקת ובמקרה בו צריך תיקונים השירות שלה יהיה אמין, מהיר ואדיב.

 

איך נדע שבחרנו את החברה הנכונה?

אי אפשר לדעת, אף פעם, זה עניין של תחושת בטן. בעוד קיימות המון חברות בשוק עליכם להתביית על כמה חברות בודדות אשר יש עליהן חוות דעת חיוביות. לאחר מכן גשו לכל אחת מהחברות ועל פי הכרות ראשונית תוכלו לזהות איזו חברה היא הנכונה ביותר עבורכם – רושם ראשוני הוא דבר חשוב מאוד שבא לידי ביטוי בהמשך הדרך יחדיו.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!