תהליך חיטוי המאגר- כל הדרכים!

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

תהליך חיטוי המאגר

מאגר המים הוא מיכל גדול של מים המספק מי שתייה לעיר. הוא משמש גם להשקיה ולמטרות אחרות. איכות המים במאגר חשובה כי היא קובעת את איכות מי השתייה שאנשים צורכים. תהליך חיטוי המאגר כולל בדרך כלל הוספת כלור להרוג חיידקים ווירוסים. עם זאת, חלק מהמאגרים אינם מתאימים לחיטוי ויש לטפל בהם בקרינת UV או גז אוזון במקום. הדבקה של מאגרי מים היא בעיה רצינית. זה יכול להוביל למחלות כמו כולרה, דיזנטריה וטיפוס. ארגון הבריאות העולמי מעריך כי מדי שנה מתים 1.8 מיליון בני אדם ממחלות הנישאות במים. הדרך הנפוצה ביותר לחיטוי מאגרי מים היא באמצעות הוספת כלור אליהם. זה הורג את החיידקים במים אבל יש לזה גם חסרונות כמו לגרום למים להריח וטעם רע, להקשות על אנשים לשתות אותם ולגרום לגירוי בעור במקרים מסוימים.

מדענים מנסים למצוא דרך טובה יותר לחיטוי מים ללא תופעות לוואי כמו כלור. דרך אחת שהם מנסים היא על ידי הוספת ננו-חלקיקי כסף למאגר אשר יהרגו את כל החיידקים שבו מבלי להשפיע על תאים בריאים או לגרום לתופעות לוואי כלשהן שהכלור עושה. מאגרי מים הם מקור מים מרכזי עבור קהילות רבות. הם גם חלק חשוב מהתשתית של כל קהילה. אבל, מאגרי מים אלו יכולים להיות מזוהמים על ידי גורמים שונים כמו ביוב ונגר חקלאי. המשמעות היא שהמים שבהם אינם בטוחים לשתייה. כדי לוודא שהמים במאגרים אלה בטוחים לשתייה, הממשלה צריכה לחטא את המאגר על מנת להרוג כל חיידק או מיקרואורגניזמים אחרים שעלולים לעשות את דרכם לתוכו. זה יכול להיעשות עם כלור או אור אולטרה סגול בין היתר.

חיטוי קווי מים

מים הם המשאב החשוב ביותר לחיים על פני כדור הארץ. ככזה, חיוני שהוא נקי ובטוח לשתייה. ישנן מחלות רבות הנישאות במים שניתן למנוע על ידי מסנן מים פשוט או חומר חיטוי. מאמר זה יבדוק כיצד לחטא קווי מים ומהן הסכנות של מים מלוכלכים. כמו כן, נדון כיצד להימנע מסכנות אלו ומהם היתרונות של מים נקיים. השלב הראשון בחיטוי קו מים הוא שטיפתו במים ראויים לשתייה למשך שתי דקות לפחות. פעולה זו תסיר כל משקעים או לכלוך שעלולים להימצא בקו, שעלולים לזהם קבוצות עתידיות של מי שתייה. לאחר מכן, עליך להוסיף כמות מתאימה של אקונומיקה כלור או חומר חיטוי מתאים אחר בהתאם להנחיות שסיפקת על מנת לחטא קווי מים, ניתן להשתמש בתמיסת כלור. כלור הוא חומר חיטוי מים מוכר וקל יחסית למצוא אותו בחנויות. יש לחטא את קווי המים בכלור לאחר תיקון. הסיבה לכך היא שהצינורות יכולים להיות מקורות זיהום למים. חשוב שהמים יעברו חיטוי לפני שהם מגיעים לבתים ולעסקים של אנשים.

למידע נוסף מוזמנים לבקר באתר שלנו ולקבל מידע מפורט יותר בכתובת: https://aqua-net.co.il

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!