תיקון תמי 4 בבנימינה

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

תמי 4 הוא בר המים הפופולרי ביותר בארץ. כמעט בכל בית נוכל למצוא בר מים של תמי 4 מסוג כזה או אחר. גבול האחריות אשר מעניקה לנו החברה תנוע בין שנה לשלוש שנים לרוב, גם האחריות לא מקיפה כמו שאתם חושבים. במקרה בו ישנה תקלה במכשיר אנו נרצה למצוא טכנאים ייעודיים אשר יפתרו לנו את התקלה לצמיתות. אז איך מוצאים בעל מקצוע אשר יודע להתמודד עם תקלות של תמי 4? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על המכשיר עצמו ועל אופן פתרון התקלות.

 

 

תיקון תמי 4 בבנימינה – על החברה

חברת תמי 4 פועלת כבר משנת 1971, אך רק בשנת 1978 פתחו מתקן סינון מים שהיה מכונה אז תמי 3. אם נרצה להיכנס לפרטים אישיים, שם החברה נקרא על שמה של נכדתו של אחד מקבוצת המהנדסים שפיתחו את המוצר. תמי 3 נחשב לכישלון, אך כאשר יצא תמי 4 בשנת 1987 הפך להצלחה גדולה ואף נרשם כפטנט. כיום חברת שטראוס מחזיקה במפעל של תמי 4. חברה זו היא המובילה בתחום מתקני המים המסוננים.

 

תיקון תמי 4 בבנימינה – סוגי תמי 4תיקון תמי 4 בבנימינה

תמי 4 הוא שם כולל לסוגים שונים של מתקנים, הסוגים השונים נועדו בשביל משפחות, משרדים, המטרה היא להתאים את המתקן לבנאדם. ריכזנו לפניכם שלושה מהסוגים הפופולריים ביותר של החברה:

תמי 4 Primoמתקן זה עובד על ידי לחיצת כפתור, הוא בעל תו תקן 1505 לסינון וטיהור מי שתייה. מתקן זה נחשב לחסכוני בהוצאת אנרגיה, נוח למלא בו גם כוסות וגם בקבוקים בזכות מגש מתקפל. המתקן יכול לספק עד 40 כוסות של מים קרים בשעה, ו-60 כוסות של מים חמים בשעה. דגם זה מגיע בעיצובים שונים ועלותו היא כ-70 ש"ח בחודש לאורך שלושים ושישה חודשים כאשר יש אחריות לשנה.

תמי 4 Familyמתקן זה מספק לנו מים חמים, מים קרים, ומים צוננים בלחיצת כפתור. בדגם זה יש לנו צג דיגיטלי אשר מראה לנו את הפעולה שבחרנו. גם כאן יש לנו תו תקן 1505 לסינון וטיהור מי שתייה. מדובר על מתקן נוח ובעל עיצוב ייחודי. הטמפרטורה המרבית של המכשיר תגיד ל-90 מעלות. דגם זה נחשב לזול יותר מדגם ה- Primo.

תמי 4 Bubble Barמתקן זה עובד כמו המתקנים שציינו עד כה, אך יש לנו כאן יתרון קטן. מתקן זה מספק לנו גם מים מוגזים (סודה). יש לנו בחירה בין שלוש רמות של הגזה. גם דגם זה מחזיק בתו תקן 1505 לסינון וטיהור מי שתייה, הוא אינו צורך הרבה חשמל ומידותיו נוחות לכל בית. דגם זה מגיע עד 99 מעלות בהרתחה. הוא מספק לנו בשעה כ-40 ליטר מים מוגזים. דגם זה מגיע בעיצובים שונים ונחשב לפופולרי ביותר בקרב בתים רבים. עם זאת, המחיר כאן יהיה גבוה משני הדגמים שציינו בפניכם.

 

תיקון תמי 4 בבנימינה – תו תקן

אז מהו בעצם מסמל לו תו התקן עליו דיברנו כל כך הרבה? בכל מכשיר יש סננים מסוג שונים, לדוגמא סנן פחם, סנן בקטריאלי, סנן מכני וכן הלאה… התפקיד של הסננים הוא להשמיד חיידקים ולטהר את המים. משרד הבריאות החליט שחייב להיות לכל מכשיר של סינון וטיהור מים תו תקן אשר נועד כדי להקפיד על הנהלים של משרד הבריאות. יש להחליף את המסננים לפי מה שכתוב בדף המכשיר ולרכוש מכשיר רק ממקום מורשה אשר יעניק לכם תו תקן.

 

תיקון תמי 4 בבנימינה – התקנה

התקנה של מתקן תמי 4 צריך להיות מותאם למערכת המים בבית שלכם. יש לקחת בחשבון שהמים אשר מגיעים למכשיר מגיעים למעשה ממי ברז. צריך להקפיד על התקנה נקייה שלא פוגעת באסתטיות של המקום, התקנה אשר מקנה לנו חיבורים מתאימים. החיבורים אותם אנו צריכים לקחת בחשבון הם חיבורים להזנת מים, לחשמל ולביוב. אפשר להתקין את המכשיר באופן עצמאי, אך לא היינו לוקחים סיכון במקרים כאלה. מדובר על מערכת מורכבת ועל חיבורים שאינם פשוטים. חיבור לא תקין יכול להוביל לתקלות במערכות עצמן, לנזילות ולפגיעה במכשיר.

 

תיקון תמי 4 בבנימינה – עיצוב תיקון תמי 4 בבנימינה

אתם בוודאי מכירים רק את התמי 4 הפופולרי שרואים בפרסומות, אך יש עוד הרבה דגמים. יש חשיבות לבחירת הדגם, מדובר על אלמנט אשר יעמוד לכם על גבי השיש ויהיה חלק מעיצוב הבית. היתרון הוא שיש לכם מגוון רחב של בחירות. העיצובים הרבים אותן מציעה לנו החברה יכולים להתאים לכל בית, וניתן גם למקם אותם במקום אחר ולא על השיש דווקא. הבחירה במכשיר מעוצב אינה בחינם, יהיה עליכם להוסיף על כך סכום מסוים. הבחירה היא בידיים שלכם, תוכלו לבחור גם את המכשיר הסטנדרטי שנראה לא רע בכלל ולשלם מחיר פחות.

 

תיקון תמי 4 בבנימינה – לחצנים מכניים או דיגיטליים?

יש לנו את הבחירה האם לבחור במכשיר מתקדם יותר אשר יש לו לחצנים דיגיטליים או דווקא ללכת על הבחירה בלחצנים מכניים. מדובר בעינינו על פרט שולי יחסית, אך יש לקחת בחשבון מקרים של תקלות במכשיר. המכשיר הדיגיטלי מציעה לנו אפשרות בקרה רחבה יותר, מצב חיסכון וכד'. מצד שני המכשיר המכני מציע לנו נוחות הפעלה והוא בעל בלאי נמוך יותר מאשר המכשיר הדיגיטלי.

 

תיקון תמי 4 בבנימינה – בחירת טכנאי

איך בוחרים טכנאי עבור תיקון תמי 4? בדרך כלל אנו נפנה ישירות לחברה ממנה רכשנו את המוצר, אך זאת לא חייבת להיות הבחירה הראשונה שלכם. יש היום המון טכנאיים מקצועיים אשר יכולים להעניק לנו שירות תיקונים עבור ברי מים. בדרך כלל אותם בעלי מקצוע מתמחים בכל הנוגע למערכות הקשורות למכשיר ויכולים לאתר את התקלה בקלות. עליכם לבחור בבעל מקצוע בעל ניסיון וחוות דעת חיוביות. זכרו, מדובר על מכשיר רגיש ולכן יש חשיבות לאופן בו אנו פותרים את התקלה. עדיף לשלם יותר ולהרגיש שלמים עם הבחירה שלנו מאשר לשלם פחות ואחרי חודש התקלה תופיע בשנית או אפילו תחמיר.

 

תיקון תמי 4 בבנימינה – תיקונים

תמי 4 מחובר למערכות רגישות יחסית ולכן התקלות המתרחשות במכשיר יכולות להיות קריטיות. התקלות יכולות להיות טכניות, המוצר לא מגיב, הצג לא מופיע, המים הקרים לא עובדים, וגם יכול להיות שפתאום יש לנו נזילה בבית ותמי 4 הוא האחראי על כך. עלות התיקונים משתנה בהתאם למורכבות העבודה, סוג המכשיר שיש לכם, האם יש צורך בחלפים, בבעל המקצוע ועוד אלמנטים שונים. ברגע בו מתרחשת תקלה צרו קשר עם טכנאי מוסמך אשר ייבחן אתכם טלפונית את התקלה. לעיתים מדובר על תקלה שולית שאין צורך בהגעתו של בעל המקצוע.

 

תיקון תמי 4 בבנימינה – עלויות

אז כמה בעצם כל התענוג הזה עולה לנו? על המכשיר עצמו אנו נשלם מדי חודש או בפעם אחת לבחירה שלנו. המחירים יכולים להתחיל החל מ-2,400 ש"ח ולהגיע ל-5,000 ש"ח ומעלה. עם זאת, עליכם לא לחשוב רק על המחיר אותו תשלמו עבור המכשיר אלא גם על ההתקנה, על החלפת סננים אחת לשנה או פחות, תיקונים, חשבון מים ועוד…

 

תיקון תמי 4 בבנימינה – אחריות

יש לבחון היטב את האחריות אשר יש לכם על המכשיר עצמו ובמקרה בו נעזרתם בטכנאי חשוב לדעת האם גם על העבודה שלו יש אחריות. טכנאי מקצועי יעניק לכם אחריות מלאה על העבודה שלו. בדרך כלל האחריות שיש לנו על ההתקנה והמכשיר עצמו תהיה לשנה אחת, לאחר מכן נצטרך לשלם עבור תיקונים. אנו ממליצים לבחור בטכנאי חיצוני אשר מתמחה בתיקונים של ברי מים מסוגים כאלה ואחרים. תמי 4 הוא מכשיר רגיש בסופו של דבר אשר מחובר למערכות רגישות, יש להתייחס לכך בהתאם. אנו גם נרצה לדאוג לכך שאותו טכנאי יעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר ויעניק לנו את האחריות המתאימה. לעיתים פיתרון התקלה הוא יכול להיות זמני ולאחר זמן קצר מופיעה התקלה בשנית, אין שום סיבה שנשלם לטכנאי עבור שירות כזה.

 

תיקון תמי 4 בבנימינה – לסיכום

במקרה בו אתם מחזיקים במכשיר של תמי 4 עליכם לדעת את כל הפרטים עליו. ככל שיש לכם ידע רחב יותר בנוגע למוצר ככה תוכלו לזהות את אופן הפעולה שלו. במקרה של תקלה הדבר הראשון אשר ישאל אתכם הטכנאי הוא מהו הדגם אשר אתם מחזיקים. לכל דגם יש את "הנפילות" שלו, יש תקלות נפוצות בדגמים שונים. לפעמים מדובר על תקלה מינורית, חיבור שהשתחרר או אפילו מקרים שבהם אחד הילדים בבית לחץ על כפתור שהשבית את המערכת.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!