תיקוני אינסטלציה דחופים

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

 

אין דבר מתסכל יותר מלגלות שהמים במקלחון שלכם לא מתנקזים, שהגינה מוצפת בעקבות פיצוץ בצנרת ושהצינור במטבח רטוב ומטפטף. אז מה עושים? מחייגים לאינסטלטור כמובן. אלא שהרבה פעמים לא מתאפשר לבעל המקצוע להגיע אליכם מעכשיו לעכשיו. מדובר בבעל מקצוע עמוס, עסוק ומבוקש, כך שהוא עשוי להגיע אליכם רק כעבור כמה שעות. במקרה הרע, הוא ייאלץ לדחות אתכם למחר.

מה עושים כשקיימת תקלה?

האינסטלטור הוא זה שדואג למערכות המים והביוב התקינות. תקלות במערכות אלה לא מתפרצות בזמנים מסוימים והן עשויות להופיע בכל יום ושעה. אם התקלה הופיעה בשעה לא שגרתית, מומלץ לבדוק האם ישנה חברת אינסטלציה הפועלת 24 שעות וערוכה לתת מענה מיידי לאזור המגורים שלכם. אם אפשרות זו איננה קיימת, בקשו המלצות לבעלי מקצוע שידועים בשירות והגעה מהירים ופנו אליהם מיד. תוכלו לחפש אותם ברשת וכמובן אצל מכרים ובני משפחה.

התיקונים הדחופים ביותר בעולם האינסטלציה

בעבודתו היומיומית של האינסטלטור, הוא פועל במספר תחומים ומישורים אפשריים, אך אפשר להצביע על מספר פעולות שהוא מבצע באופן כמעט שגרתי לתוך יום העבודה, המטופלות במהירות הגבוהה ביותר:

פתיחת סתימות – כשצנרת המים בכיור, האמבטיה או השירותים נסתמת, ניתן לבצע מספר פעולות כדי לשחרר אותה. במקביל האינסטלטור יבדוק האם קיימת בעיה כלשהי, שתגרום לסתימות נוספות בהמשך.

טיפול בנזילות – כל שלולית שהופיעה, תצטרך להיות מטופלת במהירות מאחר וגם דליפה קטנטנה עשויה להפוך תוך יממה להצפה משמעותית. האינסטלטור יגיע עם כלים לאיתור מקור הנזילה המדויק והטיפול בו. כחלק מהטיפול, ייבדקו הצנרת וחלקיה באופן מקומי וזאת כדי למנוע מצב של נזילות גם ממקומות אחרים.

פיצוצים בצנרת – פיצוצים נחשבים למצב החירום הגדול ביותר בעבודת האינסטלטור. המים מחלחלים במהירות והופכים להצפה משמעותית, מה שמחייב את סגירת הברז הראשי ועצירת זרם המים בהקדם האפשרי. לאחר מכן, יש להזמין בעל מקצוע שיגלה את מקום הפיצוץ ויטפל בו. מאחר ולעתים הפיצוץ יתרחש במקום סמוי מתחת לאדמה, יש לאבחן את היקף העבודה ולזמן לשטח את הכלים ואנשי הצוות המתאימים, עד לפתרון מלא ומקיף.

תיקונים בניאגרה – גם תקלות בחדר השירותים הביתי נחשבות לתיקוני אינסטלציה דחופים. החשש בתקלות אלו הוא לא רק מבעיות ניקוז, אלא גם מאחר ועשויה להתגלות שחיקה ברכיבי הניאגרה עצמם, מה שיצריך החלפה יקרה יותר. האינסטלטור יטפל גם בבעיות הגלויות וגם בבעיות שייתכן ומקורן הוא בחלקים הסמויים שבתוך הקיר.

תעדוף העבודה היומית לפי הדחיפות

ישנן עבודות נוספות ורבות שמבצע האינסטלטור, אך הן נחשבות לדחופות פחות כמו: החלפת כיור או התקנת מקלחון, הסדרת לחץ מים, התקנת רשתות חדשות על פתחי הניקוז ועוד. מאחר ולאינסטלטור יש לקוחות מרובים בעלי צרכים שונים, הוא יתעדף בדרך כלל את סדר ההגעה ללקוחות על פי מידת הדחיפות. הדבר יאפשר לסובלים מתקלות קריטיות לקבל מענה בזמן סביר ולהשיב את השגרה בנוחות.

https://plumbers-israel.co.il/ אינסטלטורים מומלצים 24/7

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!