תשלום חד פעמי או תשלומים – איך לקנות בר מים?

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

שתייה של מים היא חלק בלתי נפרד מאורח חיים בריא. כל משפחה ואדם פרטי שרוצים לשפר את הרגלי השתייה שלהם ישמחו לגלות שכל הנתונים מצביעים על כך שמתקן שתייה בבית מגדיל באופן משמעותי את השתייה, בעיקר של ילדים ובני נוער, אך גם של כל המשפחה. אז אילו ברי מים יש כיום, מה היתרונות שלהם ואיך משלמים עליהם? 

 

סוגי ברי מים והתשלום עבורם

יש כמה חברות מובילות המציעות ברי מים ובהם חברת תמי 4 הוותיקה. החברה מציעה כמה דגמים, אחד מהם הוא דגם Family שנחשב לאחד הנפוצים בשל התאמתו למשפחות, יש גם את דגם Primo ואת דגם Primo Connect ואת הדגם האהוד עם הסודה – Bubble X. החברה מציעה גם מכשיר לציבור הדתי בשם נועם 1 אשר מתאים לשומרי השבת מכל המגזרים. ניתן לרכוש את המכשיר בתשלומים נוחים יחסית, אך לטווח רחוק של 48 חודשים.

חברת אפיקים פתרונות סינון מים מציעה שני ברי מים מומלצים, האחד מהם הוא פנמרה והשני הוא נועם 1 לציבור הדתי. מכשיר הפנמרה הוא בעל סנן שמחזיק לשנה ויש כמה מכשירים עם מערכות טיהור שונות והחברה מציעה לרכוש את המכשיר בתשלומים 39 שקלים למשל 36 חודשים, כאשר הרוכשים מקבלים מתנה מכונת מיצים. 

חברת מי עדן מציעה את המיני בר המוכר והוותיק שלה בשני דגמים – דיגיטלי או קלאסי. הקלאסי הוא הברז המוכר בו יש שני ברזים למים רותחים ומים קרים, ההתקנה היא בעלות חד פעמית והתשלום הוא עבור מסלולי כדים. חברה נוספת שמציעה ברי מים היא חברת מי יולי עם מספר דגמים יוקרתיים למראה. החברה מציעה לרכוש את ברי המים שלה במחיר של 39 שקלים לחודש למשל 36 חודשים עם אחריות ושירות לשנה. 

 

יתרונות בר המים בבית 

אנו צריכים לשתות הרבה מים בכדי לשמור על הבריאות ואין ספק שכבר הוכח שברי המים מעודדים שתייה ומכאן יתרונם הגדול. גם בעונת הקיץ וגם בעונת החורף המים שומרים על בריאותנו, מסייעים לשמור על המשקל ועל עור הפנים ושומרים על בריאותם של הילדים בבית. יתרון נוסף שלהם הוא בכך שלא צריך לקרר מים או לחמם מים אף פעם, כך שאירוח הופך להיות משהו קל מאוד, בוודאי כשמדובר על כמות גדולה של אורחים. בר המים מסייע גם בבישול כאשר יש צורך במים חמים. היתרון הנוסף והברור הוא שמדובר על מים נקיים ומסוננים. 

 

ומה עושים כשבר המים מתקלקל? 

לכל חברה מדיניות משלה לגבי תיקונים ואחריות בבר המים. לעיתים אנשים רוכשים את בר המים, האחריות עבור המכשיר מסתיימת לאחר שנה או יותר ואז יש להם תקלה במכשיר. במצב שכזה ניתן לפנות לשירותי טכנאי שמתמחה בברי מים. כיום יש לא מעט טכנאים שפועלים בתחום, כאשר רבים מהם מציעים אפשרות של סליקת אשראי לתשלום עבור השירות. אם בעבר הכרנו רק טכנאים שמספקים שירות במזומן הרי שכיום גם לטכנאים ניתן לשלום בנוחות באמצעות כרטיס האשראי ובכך להגדיל עוד יותר את נוחות התשלום. 

לסיכום, ברי מים ניתן לרכוש כיום במגוון רחב של מסלולים ופריסת תשלומים, וגם לאחר הרכישה התשלום עבור הטכנאים נוח במיוחד כך שמשתלם ביותר להחזיק בר מים בבית.

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!