איך לבחור מכונות קפה אוטומטיות?

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

איזה סוג של מכונות קפה מסחריות כדאי לבחור לקניונים, מרכזי עסקים, מכללות ועוד? ואם כבר מדברים על זה, מהם היתרונות בבחירת הסוג הנכון של מכונת קפה מסחרית למוסד שלכם? ישנם סוגים שונים של מכונות קפה מסחריות כגון מכונות קפה בלבד, מכונות אספרסו ועוד. 

כאשר אתם מחפשים מכונת קפה מסחרית, זה יכול להיות די מבלבל לדעת באיזה סוג מכונה לבחור. יש הרבה גורמים שאתם צריכים לקחת בחשבון לפני שאתם קונים או שוכרים מכונה. למשל, אילו סוגי משקאות המכונה מכינה? כמה כוסות מכיל מיכל הכוסות של המכונה? מה המידות של המכונה? לאחר שתבדקו את הפרטים האלו, תוכלו להמשיך הלאה עם השכרת מכונת קפה מסחרית או רכישת מכונות קפה מסחריות. 

הפקטורים העיקריים בבחירת מכונת קפה אוטומטית מסחרית 

ההמלצה הטובה ביותר עבורכם היא להסתכל על גודל המכונה, הקיבולת שלה והמחיר שלה. כדאי גם לשקול את המיקום שבו תשתמשו במכשיר. אם אתם מחפשים מכונת קפה קטנה וניידת שניתן להזיז אותה בקלות, אז מכונת קפה ידנית או משטחית היא האופציה הטובה ביותר עבורכם. 

אם אתם מחפשים משהו חזק יותר וגדול בגודלו, אז מכונת קפה מסחרית עם מטחנה משולבת תהיה הבחירה הטובה ביותר שלכם. ההמלצה היא, לא למקם מכונות קפה מסחריות להשכרה בפינות שמקבלות הרבה שמש ואור (כמו צד דרום במבנים). השמש גורמת לדהייה של כפתורים, כיתוב ומקדמת בלאי כללי טבעי. 

המלצה! מכונת קפה מסחרית עם מטחנה משולבת 

אם אתם שואלים אנשים שמכורים לקפה, הם יגידו לכם שמכונת קפה מסחרית עם מטחנה משולבת מתאימה ביותר למקומות בהם מתבצעת הכנת מזונות ומשקאות. מדוע? מכיוון שמכונות אלו מפיצות ריח נהדר של טחינת קפה, מה שמושך לקוחות וגורם להם להתמכר לטעם של הקפה הטרי. 

בסופו של דבר, שני הסוגים של מכונות קפה מסחריות הן המכונות הידניות וגם מכונות קפה אוטומטיות. מכונת הקפה הידנית מחייבת אותך לטחון את הפולים בעצמך, בעוד שהמכונה האוטומטית עושה את כל זה עבורכם. אמנם מכונות קפה אוטומטיות יקרות יותר מהידניות, אך הן הרבה יותר מפנקות ויעילות. 

מכונות קפה מסחריות – למה כדאי אותן בכלל? 

ישנם סוגים שונים של מכונות קפה, אך לכולן אותה מטרה – לספק ללקוחות כוס קפה. בשורה התחתונה, מכונת הקפה המסחרית היא כלי נהדר שיש בכל מקום עבודה, אוניברסיטה, מרכז מסחרי ועוד. המכונות האלו מצויות במיוחד במקומות שיש בהם תנועה רבה של אנשים שבאים והולכים. המכונות קלות לשימוש ודורשות תחזוקה מינימלית, כך שהן גם רווחיות (אין עלות גבוהה של תחזוקה). 

המכונות מהוות גם אופציה אטרקטיבית לבתי קפה, מסעדות ובתי עסק נוספים המעוניינים ביכולת להציע ללקוחותיהם מגוון משקאות במהירות. הן גם אופציה משתלמת עבור חברות שרוצות לשפר את שירות הלקוחות שלהן.

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!