בעיות בצנרת הביתית או בביוב? הנה מה שאפשר לעשות

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

מה קורה אם גיליתם לחץ מים נמוך כשהתקנתם את מכשיר התמי 4? יתכן שיש לכם בעיה בצנרת הביתית או בביוב. ישנם לא מעט גורמים לבעיות ביוב וצנרת, כאלו שיכולים להשפיע באופן ישיר על לחץ המים שמתקבל ממכשיר התמי 4. אבל החדשות הטובות הן, שישנם גם פתרונות פשוטים ויעילים שיכולים לפתור את הבעיות השונות שקשורות בצנרת או בביוב ובכך – לעזור לכם ליהנות ממכשיר התמי 4 שלכם בצורה הטובה ביתר. אז מה הן הבעיות הנפוצות בצנרת או בביוב וכיצד ניתן לפתור אותן? על כך במאמר הבא.

בעיות בצנרת וביוב –

חשוב קודם כל להבין, שכשזה נוגע לבעיות צנרת או ביוב, אסור להזניח את הבעיה. לחץ המים הנמוך המתקבל ממכשיר התמי 4 יכול להצביע על בעיה חמורה יותר, שאם לא נבדוק ונטפל בה – נוכל למצוא את עצמנו בסופו של דבר בסיטואציה קשה יותר שעלולה לעלות לנו ביוקר. לכן, ברגע שאתם מזהים את הבעיה – רצוי לטפל בה באופן מידי ולרדת לשורש העניין. ישנן כמה סיבות שבגללן יכולה להיווצר בעיה בצנרת או בביוב הבית, כשהמרכזיות ביניהן הינן –

  • דליפות ונזילות –  אולי אחת הבעיות הנפוצות ביותר כשזה נוגע לבעיות בצנרת או בביוב. דליפות ונזילות יכולות לקרות בכל בית ומסיבות שונות ומגוונות. במקרה של דליפה או נזילה, צריך לעשות בדיקה לאיתור דליפות ונזילות, לסתום את הדליפה או הנזילה ובכך לטפל בבעיה בהקדם. חשוב לציין שבמקרה של דליפה או נזילה, הדבר עלול להשתקף גם בחשבון המים.
  • סתימות וחסימות – בעיה נוספת שלא פחות נפוצה מדליפות או נזילות, היא חסימות וסתימות. במקרה כזה, המים לא יכולים לעבור כי ישנה חסימה או שהמערכת סתומה לחלוטין והדבר משפיע על לחץ המים בצורה מידית. ההמלצה היא לבדוק האם יש סתימה בביוב או חסימה כתוצאה מצמיחה של שורשי ביוב או מכל סיבה אחרת ולטפל בבעיה בהקדם.

דרכי טיפול – בעיות בצנרת ובביוב

ישנן כמה דרכי טיפול בבעיות צנרת וביוב, אבל קודם כל רצוי למצוא את מקור הבעיה וכדי למצוא את מקור הבעיה ניתן לבצע צילום קו הביוב והצנרת בבית. לאחר מכן תדרשו –

  1. במקרה של נזילות ודליפות – לחסום את הנזילה או הדליפה בעזרת כלים המיועדים לכך.
  2. במקרה של חסימות או סתימות – לשחרר את הסתימה או את החסימה בעזרת כלים המיועדים לכך.

כך או כך, ההמלצה שלנו היא לא לנסות לפתור את הבעיה באופן עצמאי, שכן חוסר מומחיות בתחום יכולה לגרום ליותר נזק מתועלת. כדאי ליצור קשר עם גורם מקצועי, כזה שיוכל לטפל בבעיה בצורה הטובה ביותר.

לסיכום, ניתן לומר שבעיות ביוב ובצנרת הן אמנם עסק לא נעים במיוחד, אבל בעזרת גורמי המקצוע הנכונים – תוכלו לטפל בבעיות בצורה יעילה ופשוטה.

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!