תיקון בר מים בראש העין

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

זה לא חדש ולא אמור להפתיע אתכם, שההסתברות להופעת תקלות בבר המים שקניתם הולכת ועולה ככל שמחיר הבר הולך ויורד. ברי מים זולים יכולים אמנם להיות אמינים כמו כל בר אחר, אלא אם עלותם הנמוכה נובעת מאיכות נמוכה של חומרים ומעבודה זולה. בכל מקרה, גם אם יש לכם בר יקר ומודרני, אתם לחלוטין לא חסינים מתקלות ובכל מקרה בו אתם נדרשים לשירות תיקון בר מים בראש העין, חשוב שתימנעו לחלוטין מניסיון לתקן את הבר בעצמכם ותזמינו איש מקצוע מתאים, בין מטעם יצרן הבר ובין שטכנאי עצמאי. באילו מקרים כן תוכלו לטפל בדברים בעצמכם ובאילו מקרים ממש לא? על כך תוכלו לקרוא כאן בשורות הבאות.

 

"תקלה" אחת שאיתה אתם יכולים להתמודד בעצמכם

למעשה, בכל מה שקשור לתפקוד של ברי מים, ישנה "תקלה" אחת שאיתה אתם יכולים להתמודד לגמרי לבדכם, אם כי לא באמת מדובר בתקלה. הכוונה היא כמובן להחלפת חלפים של מערכת סינון וטיהור המים. מערכת זו כוללת סנן פחם פעיל אחד ולעיתים סננים נוספים כדי להגביר את רמת הסינון של המים. בברים מתקדמים כוללת המערכת גם נורה אולטרה סגולה המיועדת לחסל בקטריות במים ולטהר אותם מחיידקים. שני החלפים הללו אמורים להיות זמינים להחלפה בקלות וללא צורך לפתוח אף בורג בבר, מה שאומר שאתם יכולים להחליף אותם לגמרי בעצמכם ללא צורך בהזמנת שירות תיקון בר מים בראש העין. יחד עם זאת, אחת הבעיות עם הסוגייה הזו היא שברוב הברים לא תקבלו שום אינדיקציה לכך שאתם אכן צריכים להחליף את אותם רכיבים.

בברים מתקדמים, בעיקר דיגיטליים, ישנה אמנם מערכת בקרה פנימית שמתריעה בפניכם על הצורך להחליף סנן ו/או נורת טיהור בהתאם להיקף השימוש שנעשה במכשיר ו/או לפרק הזמן שחלף מאז ההחלפה האחרונה. בחלק מן הדגמים, לא תוכלו לחזור ולהשתמש בבר עד שאכן תחליפו את הרכיבים הללו ובצדק – מדובר ברכיבים שיכולים להשפיע מאוד על איכות המים ובהזנחה שלהם, יכולה איכות המים להיות ירודה יותר ממי ברז רגילים עד כדי סכנה לבריאות. מצד שני, בברים פחות מתקדמים לא תקבלו שום התראה והאחריות לבצע החלפה של הרכיבים בכל תקופה קבועה מראש על פי הוראות היצרן, היא לגמרי עליכם. בכל מקרה, הבשורה הטובה היא שאלא אם נתקלתם בבעיה טכנית בהחלפת הרכיבים האלה, תוכלו לבצע אותה לגמרי לבדכם.

 

תקלות שבהן אתם לא רוצים לגעת בבר בעצמכםתיקון בר מים בראש העין

אחרי שדיברנו על ה"תקלה" היחידה שאיתה אתם יכולים להתמודד לגמרי לבד, כעת מגיע השלב של התקלות, שעבורן נדרש בכל מקרה שירות תיקון בר מים בראש העין ושאותן אתם לא רוצים אפילו לנסות לתקן בעצמכם. אם היינו רוצים לאפיין את כל התקלות האלה תחת מאפיין אחד, המאפיין הזה היה "פתיחת בורג" – במילים אחרות, כל תקלה שדורשת פתיחת בורג, ולו בורג אחד, בבר המים, היא תקלה שאתם רוצים להשאיר לטכנאי מקצועי. הסיבה לכך היא כפולה: פעם אחת, בר מים מכיל בתוכו מערכת טכנית, חשמלית ואלקטרונית מורכבת וכל פעולה שגויה יכולה לגרום לנזק רב יותר מתועלת. פעם שנייה, מדובר במכשיר שבתוכו זורמים שני אויבים גדולים: מים וחשמל. ביצוע תיקון בצורה לא נכונה, יכול במקרה הטוב להוביל ליצירת קצר במכשיר ובמקרה הרע אף להתחשמלות. על כן, בכל מקרה בו אתם נדרשים לפתוח בורג במכשיר, הימנעו מכך כבר מלכתחילה והזמינו שירות תיקון בר מים בראש העין.

התקלות עצמן יכולות להיות רבות ומגוונות ולפעמים זה פשוט נגד או קבל אחד קטן באחד מהמעגלים החשמליים, או אולי גומיית איטום שנשחקה ויכולה לייצר החל מנזילה וכלה בקצרים חוזרים ונשנים במכשיר. מבחינה תפעולית, כל תופעה שלא אמורה להתרחש בתפעול השוטף של המכשיר, היא תקלה. זה יכול להיות מים שלא מתחממים או לא מתקררים מספיק, זה יכול להיות זרם חלש או חזק מדי, זה יכול להיות שהמכשיר מושבת לחלוטין, שהוא עושה קצרים בכל הבית, שהמים מכילים טעמי לוואי מוזרים, שהתצוגה מקולקלת או אפילו שיש נזילה קטנה של מים על משטח השיש מתחת לבר. בכל אחד מן המקרים הללו, המשמעות היא שישנה תקלה במכשיר והתקלה דורשת תיקון.

את הדברים האלה אנחנו אומרים לא לחינם. רבים מתרצים בסופו של דבר ומזמינים שירות תיקון בר מים בראש העין, רק כאשר הבר כבר לא מספק לכם את הערך המיוחל ופשוט לא פועל או לא מוציא מים בטמפרטורה הנדרשת או בכלל. בפועל, גם אם אתם יכולים להשתמש בבר שלכם לגמרי כרגיל, אבל שלולית מים מקיפה את הבר בכל בוקר כשאתם מתעוררים, אתם רוצים להזמין שירות תיקון בהקדם ואת הסיבה לכך הזכרנו קודם לכן: מים זורמים בתוך מערכת חשמלית הם סכנה של ממש ואם טיפת מים אחת תגיע למקום הלא נכון במכשיר, היא יכולה לגרום לא רק לקצר, אלא גם להתחשמלות. בנוסף לכך, מים זורמים בתוך מכשיר חשמלי יכולים ליצור המון נזק למכשיר, לפורר רכיבי גומי, לייצר חלודה, לאכל מתכת, ליצור קורוזיה בכל רחבי המכשיר ולמעשה להוציא אותו מכלל שימוש. מכל הסיבות האלה, מייד כאשר אתם מזהים תופעה שלא אמורה להתרחש במכשיר, בין שאתם עדיין יכולים להשתמש בו ובין שלא, הזמינו שירות תיקון בר מים בראש העין ועשו זאת בהקדם.

 

את מי כדאי ונכון להזמין לביצוע התיקון?תיקון בר מים בראש העין

כעת נותרה בפניכם השאלה החשובה, את מי להזמין לתיקון הבר? האם להזמין טכנאי מטעם יצרנית הבר או טכנאי עצמאי? מרבית היצרניות המובילות בתחום ברי המים מציעות היום שירות תיקונים כחלק משירות הלקוחות שהן מציעות, אלא שלא תמיד מדובר בשירות לקוחות תמים שפועל לטובת הלקוח. למעשה, מרבית היצרניות משתמשות בשירות זה בכדי להתנות את קבלת האחריות על המכשיר בשימוש בשירותי התיקון שלהן בלבד. המשמעות היא שהלקוח שבוי של יצרנית הבר ומחויב להשתמש בשירותי התיקון שלה על מנת שהאחריות על הבר תהיה בתוקף. והיצרניות עצמן יודעות לנצל זאת היטב לטובתן עם מחירים מופקעים על כל ביקור טכנאי, כל חלף וכל פעולת תיקון. אם אתם לא רוצים להיות שבויים של יצרנית הבר שלכם ואם אתם לא רוצים שהשבי הזה גם יעלה לכם המון כסף, נכון יותר מבחינתכם להזמין טכנאי עצמאי שמציע שירות תיקון בר מים בראש העין ובלבד שאתם בוחרים את הטכנאי הנכון.

מה זה אומר הטכנאי הנכון? ובכן, קודם כל נסו לאתר המלצות וחוות דעת מקצועיות על טכנאי מקצועי ואמין. אלה יכולות להיות המלצות אישיות מחברים, בני משפחה, שכנים וקולגות ובאופן ספציפי כדאי להתייעץ עם אנשי תחזוקה העובדים עם משרדים עסקיים. היום ניתן למצוא בר מים בכל משרד ובמשרדים אלה נהוג ליישם מדיניות תחזוקה שוטפת לכל בר מים. מנהלי התחזוקה במקומות אלה מכירים היטב את כל האפשרויות ומכירים גם טכנאים מקצועיים שכדאי לעבוד איתם. ממנהלי תחזוקה אלה תוכלו למעשה לקבל את חוות הדעת המקצועית הטובה ביותר והמהימנה ביותר מבחינתכם ולכן, עשו כל מאמץ להגיע אל מנהל תחזוקה כזה ולברר איתו מי מומלץ על ידו לצורך תיקון בר מים בראש העין.

מעבר לכך, שוחחו עם הטכנאי, בררו את המחיר, בדקו שהוא מספק לכם מידע מספיק מפורט בניסיון לסייע לכם עוד לפני ששמתם את השקל הראשון ובררו לגבי האחריות שהוא מעניק לכם על התיקון. לא כל תיקון יכול לכלול אחריות ולרוב, אחריות על תיקונים תהיה קצרת מועד למדי, בטווח של שלושה חודשים עד שישה חודשים לכל היותר. יחד עם זאת, את הדברים האלה אתם רוצים לשמוע מהטכנאי, כלומר להבין באילו מקרים הוא נותן אחריות, באילו מקרים הוא לא נותן אחריות ומדוע. טכנאים מקצועיים, שנהנים מביקוש לעבודה שלהם, אינם מפחדים לספק פרטים ואינם מפחדים לומר את האמת ללקוח. טכנאים פחות מקצועיים שרק מחפשים את דרכם לכיסו של הלקוח, ימכרו לכם את כל מה שתרצו לשמוע ואם אתם מרגישים שזה מה שמספרים לכם, ייתכן שכדאי לחשוב על אופציה אחרת.

ובכל זאת, בשורה התחתונה, נסו להגיע למנהל תחזוקה ולקבל ממנו חוות דעת מקצועית על טכנאי המציע שירות תיקון בר מים בראש העין. זה יכול להיות הצעד הטוב ביותר שתוכלו לעשות למען בר המים שלכם כמו גם למען הכיס שלכם. בינתיים פשוט השתמשו בקומקום החשמלי וקררו מים במקרר, אבל כאמור, אל תנסו לפתוח אף בורג בבר המים שלכם בעצמכם – גם בגלל הבטיחות וגם בגלל היעילות.

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!