בר מים במבצע

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

בר מים במבצעמחפשים בר מים במבצע? אנו שמחים להציג בפניכם מגוון רחב של ברי מים במבצע במחירים נוחים לכל כיס, לבית וגם לעסק. מתקני המים שלנו מגיעים בשלל צבעים ומצויידים במערכות הסינון המתקדמות ביותר עם תקנים ישראלים ובינלאומיים, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שאתם והילדים שלכם שותים מים נקיים וטריים.

 

בר מים במבצע על מה כל המהומה?

למעשה, בר מים הפך להיות בשנים האחרונות לאחד מהמוצרים הכי חשובים במרחב הביתי. אנו שותים מים לאורך כל שעות היום ומכניסים אותם שוב ושוב לגוף שלנו. לכן, חשוב להקפיד שאנו שותים מים איכותיים ומספקים לגוף שלנו את כל מה שהוא צריך. אז אם גם לכם נמאס לסחוב בקבוקי מים מינרלים ולשבור את הגב, אם גם אתם רוצים לחסוך מקום על השיש שלכם ולהנות מבר מים מרשים ומעוצב בצבע שאתם הכי אוהבים ואם גם אתם רוצים להעניק לילדים שלכם ולעצמכם מים נקיים ממתכות, מחול ומאבנית, כדאי גם לכם לרכוש בר מים במבצע.

מה אני צריך לבדוק לפני שאני רוכש בר מים במבצע?

  1. תפוקת מים חמים – לפני שאתם רוכשים בר מים במבצע, אנו ממליצים לכם לבדוק את תפוקת המים. חשוב לוודא שבר המים מסוגל לספק לכם כמות של בין 7-10 כוסות ברצף כלומר 75 כוסות בשעה. זה חשוב גם למקרה שאתם מארחים וסומכים על בר המים שלכם להכנת שתיה חמה.
  2. תפוקת מים קרים- כדאי גם בנוסף לבדוק את תפוקת המים הקרים. כלומר, שווה לבדוק אם הבר מים שאתם רוכשים מסוגל לספק לכם בין 7-10 כוסות מים קרים ברצף שזה בממוצע 75 כוסות בשעה.
  3. תצוגה דיגיטלית – מכיון והיום יש ברי מים מתקדמים ומשוכללים וגם אותם ניתן לרכוש במחירי מבצע, שווה להזמין בר מים עם תצוגה דיגיטלית וכך תוכלו בקלות לראות אם בר המים שלכם צריך תחזוקה, את השעה וכל פעולה שאתם מבצעים בזמן אמת כמו מזיגת מים קרים למשל.
  4. חיסכון בחשמל – היום ניתן לרכוש בר מים במבצע המצויד במערכת מיוחדת המסייעת לחסוך בחשמל ולייעל את התהליך האנרגתי בזמן העבודה של המכשיר. מדובר במכשיר חשמלי לכל דבר אשר מחובר לחשמל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
  5. ברז ביטחון- אם יש לכם ילדים קטנים בבית או אתם מתכוונים להפוך להורים בקרוב, אתם חייבים לבדוק שבר המים שלכם מצויד בברז ביטחון בילד אין למניעת גישת הילדים למים הרותחים.
  6. אקסטרה הוט – לפעמים אנחנו פשוט צריכים מים רותחים. אנחנו צריכים מים רותחים להכין את הקפה שלנו בבוקר, כוס תה להירגע בסוף יום, בישול מהיר של פסטה לילדים ועוד מגוון רחב של סיבות. לשם כך אנחנו צריכים בר מים עם לחצן אקסטרה הוט שמספק לנו מים רותחים תוך שתי דקות בלבד.
  7. חיבור למערכת המים הביתית – יש כל מיני מתקני בר מים ואם כבר רוכשים אחד, שווה לבדוק שמדובר בבר מים שקל להתקין אותו וקל להשתמש בו, בקיצור בר מים במבצע שהוא גם חסכוני בחשמל וגם קל לחבר אותו למערכת המים הקיימת שלנו.
  8. מאושר לשיווק על ידי מכון התקנים – מדובר באחד הקריטריונים הכי חשובים שאתם צריכים לבדוק. כמובן שזה טוב ונחמד לרכוש בר מים במחיר מבצע, אבל חשוב גם לוודא שבר המים גם בטיחותי לשימוש, כלומר מאושר על ידי מכון התקנים בהתאם לתו תקן מספר
  9. עמיד לשימוש – מומלץ לבדוק שבר המים שאתם רוכשים מכיל מיכלי מים העשויים מנירוסטה אל חלד. חומר זה מונע קורוזיה, נזילות ועוד כל מיני בעיות ותקלות שיכולות להיווצר בבר המים. בנוסף, שווה לבדוק שמדובר במערכת קירור מתקדמת עם הספק חזק וכי גוף החימום החיצוני מאפשר מניעה של מגע עם המים כדי למנוע התחשמלות.
  10. עומק וגובה – בדקו שבר המים מתאים במידות שלו לצרכים שלכם ולמיקום שלו במטבח.

בר מים במבצע עלויות

המחירים של ברי המים בישראל משתנים ותלויים בכל הפרמטרים אותם ציינו קודם לכן ופרמטרים נוספים כמו נוחות השימוש, תקווי תקן, אחריות ועוד לכן מומלץ לבצע השוואת מחירים לברי מים. ניתן לרכוש בר מים איכותי בעלות של בין 600-1,500 שקלים. יש לבדוק אם המחיר כולל או לא כולל את ההובלה וההתקנה.

בר מים מעיינות

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!