בר מים לקניה

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

בר מים לקניה בר מים לקניה

צורך בסיסי וחשוב של בני האדם הוא כמובן, שתיית מים. ככל שהמים אשר ירוו את האדם יהיו איכותיים יותר, טריים יותר וטובים יותר- כך ירוו אותו יותר. וכך, איכות חייו תהיה גבוהה, טובה ומיטיבה יותר. בעבר, נהגו אנשים רבים לרכוש את המים המינרלים שלהם באופן שבוע בסופר מרקט, או לחילופין להשתמש במי הברז בלבד. כיום, ישנו התחליף המושלם אשר מאחד גם את הנוחות של מי הברז לצד הטריות והאיכות של המים המינרלים בבקבוקים, והוא- מתקן של בר מים.

את ברי המים ניתן לרכוש במגוון מחירים, במגוון סגנונות, ובמגוון עיצובים, כל אחד לפי טעמו הוא. כיום, למעשה, ברי המים מעוצבים כה יפה עד אשר הם משמשים כרהיט של ממש בבית, ומהווים פרמטר חשוב יותר בעיצוב הבית. עד כדי כך הם נכנסו תודעת השימוש שלנו. מנעד רחב של מכשירים ומתקני מים ביתיים, בכל הגדלים, בכל הסוגים והמינים ובכל העיצובים, ובעלי איכות המים הגבוהה ביותר, והיד עוד נטויה. 

כמובן, שבנוסף לאיכות המים ולעיצוב ואסתטיקה, חשוב לא פחות לרכוש בר מים לקנייה לפי הצרכים האישיים שלנו, ולפי מטרותינו. בין אם עבור העסק, עבור הבית הפרטי או עבור כל חלל אחר- לבר מים לקניה שימושים רבים. יש אלו שיבחרו לרכוש בר מים מסיבות של נוחות, יש מסיבות של טריות ויש מסיבות של חסכון בזמן ובכסף שהרי רכישת בר מים לקנייה תעניק חסכון רב הן מבחינה כלכלית והן מבחינת משאב הזמן, שהוא חשוב לא פחות (הגעה לסופר, סחיבת בקבוקים וכדומה).

דברו איתי בכסף- עלויות ועניינים אחרים

בעבר, כאשר רק נכנס פטנט ברי המים אל חיינו, עלויותיו היו גבוהות יחסית. כיום, עם התפתחות הטכנולוגיה, המודעות והתחרות, מחירי בר מים לקניה נעשו הגיוניים לחלוטין, ומתאימים לכל תקציב ולכל כיס, כך שכל משפחה או כסף עסק, אפילו קטן, יוכלו ליהנות משתיית מים קרים טריים או מקפה ברגע. מחיר של בר מים לקניה נע בין 800 ₪ ועד 3,000 ₪. 

כמובן, שטווח המחירים תלוי דגם, ועיצוב- צבעים, סגנונות או שילובים ועיצובים מיוחדים. בנוסף לכך, טווח המחירים גם כמובן תלוי בתכונות, כגון יכולות חימום או בחירת טמפרטורה. ישנם סוגים טובים ורבים של בר מים לקניה. בין אם מדובר במיני בר קטן או גדול יותר, עבור משפחה או עבור חברה או ארגון. וכן תכונות מיוחדות נוספות כגון פעולה בשבת (ישנם מיניברים ש"שומרים שבת", ממש כמו מעליות שבת), מזיגת מי סודה מיני בר רצפתי עם מקרר וכדומה.

יתרונות מדהימים ברכישת בר מים

תחילה, נכיר בעובדה שבר מים לקנייה הוא פתרון מאד ואף לחלוטין ידידותי כלפי הסביבה. במקום לרכוש בקבוקי פלסטיק של מים מינרלים על בסיס שבועי במקרה הטוב, החסכון בפלסטיק הוא עצום- שכן הוא מייתר את רכישת הבקבוקים, ונותן פתרון עבור מים טריים ואיכותיים ללא הצורך של שימוש בפלסטיק שהוא חומר בלתי מתכלה.

מעבר לכך, מדובר בפתרון החוסך זמן רב וכסף. כאמור, הוא מייתר את הצורך בקנייה בסופר מרקט, ולכן, מפחית משמעותית את הרכישה השבועית, החודשית והשנתית במאות ואף אלפי שקלים לתא משפחתי. וכמובן, שמבחינת חסכון בזמן הוא משמעותי גם כן, שהרי שישיות המים הן כבדות למדי וזמן ההעברה שלהן עד הבית הוא משמעותי גם כן.

מבחינת קלות הניקיון, גם כאן ישנו יתרון מהותי. בר מים לקניה הוא למעשה מתקן שקל מאד לנקותו. באמצעות מטלית לחה בלבד, אשר אנו נדרשים להעביר על החלק החיצוני של בר המים בלבד, מתקן בר המים נראה כמו חדש. 

בר מים לקניה

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!