מתקן מים לשבת

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

מתקן מים לשבתשתית מים זוהי פעולה בסיסית אותה אנו מבצעים מספר פעמים במשך כל יום. אנשי מסורת, אשר שומרים שבת נוטים לרכוש מתקן מים לשבת אשר ייתן להם מענה עבור שתית מים ביום שבת.

מבחינת ההלכה, אין לשתות מים רתוחים אשר הורתחו בשבת. לכן, אנשי דת ומסרות מחפשים מתקן לשבת אשר לא יחלל שבת ויפעל על פי ההלכה.

קיימים סוגים שונים של מתקן מים לשבת אשר יכולים לתת פתרון להגבלת הרתיחה ביום שבת.

נועם 1 לדוגמא הינו מתקן מים לאנשים מסורתיים אשר הומצא עבור שומרי שבת. במכשיר יישמו את איסור הרתחת מים בשבת ולכן המים הרתוחים הנמצאים במכשיר אלו מים אשר נכנסו למכשיר עד כניסת השבת. החל מכניסת שבת המים נשארים חמים בתוך המתקן וכך יש מים חמים, רתוחים וכשרים במשך כל השבת. בנוסף, מותר להשתמש במכשיר נועם 1 גם בחגים.

הקהל המסורתי, אשר שומר שבת אינו נוסע ברכב בשבת. לכן כאשר אדם דתי רוצה לצאת מביתו הוא הולך ברגל יחד עם ילדיו אשר שומרים שבת גם הם. עקב העובדה שאנשים מסורתיים הולכים המון ברגל בשבתות ומבצעים מאמץ פיזי במשך כל השבת, עליהם לשתות כמות גדולה יותר של מים. מכאן הגיע הפתרון לאותם שומרי מסורת שיוכל להיות נוח מאוד עבור אותם לקוחות.

בבואנו לבחור מתקן מים לשבת עלינו לבדוק את הפרטים הבאים;

  • מהי רמת הכשרות של המתקן בכדי שתתאים לכשרות שלנו.
  • משך זמן אחריות על המתקן מאותו ספק/ ייצרן.
  • האם ניתן לקבל הטבות מסוימות בעת רכישת מתן מים לשבת.
  • האם המחיר כולל הובלה והרכבה?
  • יש לבדוק האם מידות המתקן מתאימות לנו.

היתרונות של מתקן מים לשבת

  1. מים זמינים בטמפרטורה הרצויה במשך כל השבת.
  2. אין צורך בסחיבת בקבוקים בכל יום שישי עבור יום שבת- בו לא ניתן לצאת לקניות.
  3. מנגנון בטיחותי עבור ילדים. בבתים עם ילדים קטנים, ניתן לבחור באפשרות אשר נועלת את המים החמים ולכן רק מבוגרים יכולים להנות משתייה חמה או קרה. כך נמנעת האפשרות שילד קטן יקבל כווייה.
  4. כאשר אנו בוחרים לרכוש מתקן מים לשבת מחברה מסודרת ואחראית, ניתן לדעת האם המכשיר חסכוני בחשמל. במידה ואותו מתקן יהיה חסכוני בחשמל זה יהיה מאוד משתלם עבור בעלי הדירה. נוצר מצב בו הם נהנים ממים זמינים ובטמפרטורה בה הם מעוניינים במשך כל השבת ובנוסף המכשיר עצמו לא זולל להם חשמל. כך שהם נהנים משני יתרונות בו זמנית.
  5. פריט עיצובי- המתקן מגיע במגוון צבעים וסגנונות; שחור, לבן, אפור, קרם ועוד.  כאשר אנו בוחרים מתקן מים, באפשרותנו לבחור את הצבע והגודל אשר יתאימו לחדר בו המתקן מים יהיה מוצג. ישנם צבעים מרהיבים ביופיים אשר יוסיפו למראה הכולל של המטבח או לאותו חלל בו המתקן יהיה מונח.
  6. נהנים ממים מסוננים ואיכותיים.

ניתן להסיק כי רכישת מתקן בר מים לשבת הינה רכישה חכמה, אשר חוסכת במאמץ ונותנת נוחות מרבית לבעלי הדירה אשר רכשו את המתקן. כאשר נעמוד בפני רכישת מתקן שכזה, נבדוק את היתרונות והחסרונות של אותם מתקנים הקיימים בשוק ולפיהם נתאים את המתקן הנבחר לצרכינו. כמובן שכפי שקיים המתקן מגיע בצבעים מסוימים כך גם קיימות חברות שונות המספקות מכשירים שונים בעלויות שונות. לכן עליכם לבצע סקר שוק וכך תגיעו לתוצאה הרצויה ביותר עבורכם.

קניית מתקן מים ב{HEBREW}

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!