בר מים מוגזים וחסל שתייה ממותקת

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

בר מים מוגזיםישראל נחשבת לאחת מהמדינות בהם השמנת יתר היא מהמחלות הנפוצות ביותר. הילדים הישראלים הם במקומות הראשונים בעולם מבחינת תזונה לא נכונה והשמנת יתר. נתונים מזעזעים. על פי המומחים, אחת הסיבות המובילות לכך, היא העובדה שהמשפחה הישראלית צורכת שתייה מתוקה מוגזת בצורה לא פרופורציונית ובכך מחריבה את בריאותה.

אנחנו בהחלט מבינים, שאי אפשר להלחם בתחושה הממכרת של הגזים. יש בזה גם היבט פסיכולוגי. ולכן אנחנו רוצים להכיר לכם פיתרון שיביא להפחתה דרסטית בצריכת משקאות מוגזים ממותקים. לא, אנחנו לא קוסמים. אנחנו פשוט נכיר לכם בר מים מוגזים. כן, מים איכותיים, נקיים, מסוננים ובריאים, שיש בהם גם גזים. מושלם.

בר מים מוגזים – התחליף המושלם

נתחיל רגע בהתחלה. הבעיה עם ההתמכרות למשקאות מוגזים מתוקים היא כפולה: הראשונה היא תחושת הרעננות שמקנים הגזים שבמשקה. השנייה היא המתיקות שבמשקאות. כולנו אוהבים מתוק. תכף נגיע לנקודה הראשונה, אך לפני ניתן נתון מרגיע. בתים ומשפחות שהכניסו בר מים לבית שלהם, קיצצו בלמעלה מ-50% את צריכת המשקאות הממותקים אצלם בבית. למה? כי ברגע שמסופק, אפילו לילדים, מים קרים מרעננים, באופן זמין ונגיש מיידי, הם נהנים גם מטעם המים הצוננים ולא מחפשים תחליפים. וזה מוכח. כך שבאופן אוטומטי, הבריאות משתפרת.

הנקודה השנייה, כפי שציינו, היא עניין הגזים. כל כך מרענן ומדגדג את החיך. תחושה שקשה להיגמל ממנה. אבל זהו, אין צורך להיגמל, כי אתה יכול לצרוך כמה גזים שתרצה ומתי שתרצה, רק עם מים ועוד מים בריאים יותר. בר סודה כתוצאה ממים מוגזים, מנפיק מתוכו מים מסוננים ומוגזים, ברמה שאתה בוחר והכי טעימה לך. המים זמינים ללא הגבלה והסודה יוצאת קרה ומרעננת ומשקיטה כל חשק למוגזים אחרים.

מה זה בעצם בר מים מוגזים?

בר מים מוגזים הוא בר מים מעוצב וקומפקטי, אשר מכיל בתוכו טכנולוגית סינון מתקדמת ביותר, המסננת ומנקה את המים מכל מיני דברים שלא רצוי שיהיו בהם, באמצעות מעכת משולבת של סנני פחם פעיל ונורת UV, המפעילה סינון מיקרוביאלי באמצעות אור אולטרה סגול, מוסרים ממי הברז החול, החלודה, הרעלנים, החומרים הכימיים, המתכות, החיידקים, חלקי האורגניזמים, הבקטריות ודברים אחרים, שצפים אצלנו במים, גם אם קשה לראות אותם בעין. התוצאה היא מים נקיים, מסוננים וטהורים- שכולם בריאות.

לצד זאת, בר מים מוגזים, גם מכיל טכנולוגיה של הגזת מים. באמצעות מיכלי CO2 ניידים, המוטמעים בו, ומספיקים להפקת עשרות ליטרים של סודה, המים עוברים גיזוז "טרי" רגע לפני שהם יוצאים מהבר. התוצאה היא, מים מוגזים, קרים ומרווים במיוחד, המוכנים בין רגע. אין צורך לסחוב בקבוקים מהסופר, או לקרר מים מראש ולמלא אותם בבקבוקים מיוחדים וקטנים, שמכניסים אותם לגיזוז באמצעות מכשיר מיוחד וחיצוני. בר מים מוגזים, מציע הרבה פחות סירבול, יותר נגישות וזמינות, כך שאתה יכול לשתות מים מוגזים בכל רגע.

יתרה מזו, לבר המים פאנל שליטה מתקדם, אשר מאפשר לך שליטה ברמת הגיזוז לבחירתך. כך שאם אתה "חולה" גיזוז כבד או שרק רוצה משהו עדין- תוכל להתאים את המכשיר לרצונותיך. בחלק מהברים, יש גם פונקציות מיוחדות לילדים (וכמובן, יש מנגנוני בטיחות, למניעת התעסקות הילדים עם המים החמים).

בר מים מוגזים ושירות

חלק גדול מהחוויה של בר מים, הוא לא רק בעובדה שמעכשיו ניתן לשתות מים מרעננים וגם נקיים ובריאים בלי מאמץ. חלק נוסף הוא עניין השירות והוא מכריע. כי בסופו של דבר, קיים צורך לדאוג שהמכשיר ממלא את תפקידו בניקוי המים בצורה איכותית. לכן, מידי חצי שנה, יש להחליף את סנני הפחם ומידי שנה את נורת ה-UV, בכדי שהסינון יהיה אפקטיבי. שירות זה מוצע על ידי החברות המשווקות וניתן לרכוש מהם את האביזרים, באמצעות הטכנאים שלהם שמגיעים עד הבית (ותמיד טוב שטכנאי יבצע את ההחלפה ולא שיגידו לך-תסדר לבד).

מערך שירות זה ואיכותו, חשובים גם לכל תחום בר מים מוגזים, שכן, מידי פעם יש צורך להחליף את מיכלי ה-CO2 כאשר הם מתרוקנים (בהתאם לתכולתם). עם חברה איכותית, התהליך פשוט מאוד: שיחה למרכז השירות ומיכלי הגז מגיעים עד אליך, בתמורה למיכלים הריקים. גם תהליך זה הוא חלק מחוויית שירות טובה ומוצלחת.

'המרכז לברי מים' הינה חברה מובילה, המשווקת ברי מים מסוננים וכן בר מים מוגזים של מיטב החברות וכן מפעילה מערך שרות ואחריות מתקדם בתחום. נשמח לעמוד גם לרשותך ולהתאים עבורך את בר המים המתקדם והייחודי לך.

קניית מתקן מים ב{HEBREW}

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!