המדריך לרכישת בר מים

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

המדריך לרכישת בר מיםאין כבר שאלה בדבר המעמד שרכש לעצמו בר המים. כיום ניתן למצוא בכל משרד, חברה, אולם, מפעל או חלל ציבורי מרכזי סגור, בר מים המשרת את כל הבאים בשערי המקום. גם ביותר ויותר בתים בישראל תופס בר המים את מקומו ומשפחות רבות יותר ויותר נהנים ממנו.

לא לחינם כובש התחום את ישראל והעולם. בר המים מספק שילוב מושלם לכמה וכמה צרכים ועונה על כמה וכמה יכולות בתחום המים. המקנה לנו מים קרים וחמים, מסוננים ונקיים ממזהמים והכל בזמינות מיידית של לחיצת כפתור- הוא פתרון אולטימטיבי המשלב בתוכו גם בריאות וגם הנאה.

אבל רגע, המבחר בתחום הוא רב. כיצד ניתן לבחור וכיצד ניתן להחליט איזה בר מים מההיצע הוא הטוב ביותר עבורי או עבור המשפחה שלי? זו בהחלט שאלה נכונה אבל התשובה המשמחת היא שהמבחר דווקא עוזר לתת פתרון מושלם לכל אחד לצרכים הייעודיים שלו. ובנוסף, יש מי שעוזר לך לבחור ולהתאים את בר המים לצורך שלך.
מומחי 'המרכז לברי מים' אם כמה דגשים שחשוב שתשים אליהם לב בבחירה:

מערכות הסינון של בר מים

הדבר החשוב ביותר והסיבה הראשונה במעלה מדוע בכלל להכניס בר מים הביתה. מערכת הסינון היא זו המונעת ומסלקת את כל החומרים הלא טובים שבמי הברז הרגילים. ישנם מגוון רחב של טכנולוגיות סינון וכמו בכל דבר יש גם בזה רמות שונות. טכנולוגיה המשלבת סנני פחם עם נורת UV נחשבת למשתלמת והמתקדמת ביותר ומסירה את כל המזהמים, הפסולת, המתכות והחומרים הכימיים שנמצאים במים.

ישנה טכנולוגית האוסמוזה ההפוכה, שאומנם נחשבת לכזו שיכולה להפיק מים טהורים יותר אבל יקרה הרבה יותר ולו רק מעצם העובדה שבשביל להפיק רבע ליטר מים טהורי, אתה מבזבז עוד שלושת רבעי ליטר מים אחרים שיורדים לטמיון, ישנם גם פילטרים ביתיים אחרים- בהם הסינון יותר פשוט וכך גם המחירים וישנם ברי המים המינרלים, שכלל אינם מבצעים סינון אלא מביאים לנו מים מינרלים כפי שהוצאו מהאדמה והרכב החומרים שבהם משתנה ולא עובר סינון כלל אלא ע"י הטבע.

כך שכל אחד יכול לעשות את החישובים והשיקולים שלו עצמו. אין אמת נכונה. יכולים להיות המלצות מקצועיות. בסופו של דבר ההחלטה היא שלכם מתוך המבחר הקיים.

מדריך לרכישת בר מים – פונקציונליות וצרכים משלימים

מעבר לסינון המים, יש לשים לב לדברים נוספים בבואכם לבחור בבר מים. שכן, בר המים מציע מבחר פונקציות המשתנות בין מכשיר למכשיר. למשל התפוקה- כמה כוסות מים חמים או קרים המכשיר יכול להפיק, בלי הגבלה (הכוונה עד שמתמלא מחדש ומקרר, למשל את המים החדשים. ברוב המכשירים, כלל לא תרגישו בתהליך ויהיה לכם מים קרים- תמידית).

האם יש אפשרות למילוי בקבוקים, אם קיים כזה צורך. האם טמפרטורות המים קבועה או שאפשר לתכנת אותה (למשל רתיחה המתאימה להכנת תחליף חלב לתינוק). האם המכשיר יכול להפיק מים שיהיו מותרים גם לשומרי השבת וכן האם הוא נותן מענה גם לחובבי המוגז, בדמות מי סודה מרווים. כל אלו ופונקציות אחרות- הן נושא חשוב, שכדאי לתת עליו את הדעת.

שירות, אחריות והמלצות

מדריך לרכישת בר מיםכפי שהזכרנו בהתחלה, יש כבר הרבה משפחות המשתמשות בברי המים. וכמו תמיד, אין דרך טובה יותר להתרשם מאשר לשאול מי שכבר מתנסה במוצר או לקפוץ לאליו ולהתנסות בו בעצמך. בררו אם חבריכם על המוצר ואיכויותיו. רמת אמינותו, היכולות והביצועים שלו וכן, גם על הרגלי השתייה, שאולי השתנו במשפחה עקב כניסת בר מים הביתה.

נושא השירות והאחריות הוא חשוב מעין כמותו. מערכות הסינון, סננים או נורות דורשות תחזוקה והחלפה פעם בתקופה מוגדרת. אם לא יעשה כן, חיידקים יתחילו להצטבר על הסנן עצמו. חברות רציניות המשווקות ודואגות לתזכר את הצרכן על מועד התחלופה ולספק לו את השירות עד פתח הבית. לכן גם יש חשיבות לרכוש את בר המים במקום אמין. שלא תתקעו עם הבר, שאין מקום בו ניתן לרכוש סננים עבורו. גם לאחריות על המכשיר חשיבות רבה, במקרה ונדרש תיקון.

'המרכז לברי מים' הינה חברה מובילה המשווקת בר מים ופתרונות מים של מיטב החברות הגדולות והאמינות בישראל ובעולם. נשמח לייעץ לך בבחירת בר מים שיהלום את הצרכים שלך ויספק פתרון מים בריא ומושלם עבורך ועבור המשפחה שלך.

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!