בר מים צלולים

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

בר מים צלולים בר מים צלולים

אין דבר טעים יותר מבר מים צלולים. למעשה, אין דבר חשוב ומרווה יותר עבור האדם, גוף האדם ונפש האדם מאשר  שתיית מים. וכמה שיותר, כך ייטב. לא סתמית היא ההמלצה לשתייה של 2 ליטר מים ליום. היא טומנת בחובה המון חשיבות ומשמעות. שתיית מים מרווה את הגוף, מספקת לו ויטמינים אשר הוא צריך, מזינה אותו וגורמת לו להרגיש תאבון רק כאשר הוא באמת רעב ולא מפאת צימאון או חסרון של הגוף במים. והיא כמובן, מאפשרת לו להתייצב ולתפקד כראוי ובגרסתו הטובה ביותר.

והנה, כיום, בלחיצת כפתור בלבד- יש לנו מים צלולים הזמינים לנו במרחק נגיעה, מתי שרק נרצה, בכל רגע, בכל מקום שרק נרצה- במשרד, בבית או בכל חלל אחר, ובכל כמות שרק נחפוץ בכך. ללא ספק מדובר בהמצאת המאה, שרבים יסכימו עמנו שאין אנו זוכרים מה עשינו לפניה.

יתרונות מדהימים בבר מים צלולים

אם בעבר היינו צריכים לכתת רגלינו כל הדרך אל הסופרמרקט וחזרה, יחד עם משקל כבד של שישיית מים. אשר היוותה עול כבד עבורנו, תרתי משמע. כיום, אין זוהי אלא אגדה אורבנית, וחלום המים הצלולים בהישג יד הוא באמת, בהישג יד. 

כיום, מתקני בר מים פשוטו כמשמעו מספקים בעבורנו מים טריים. נכון כי בעבר, מתקני בר מים היו מספקים מים בעלי טעמי לוואי למיניהם, שהרי היו מסננים את המים גרידא. אך כיום, מדובר בעולם אחר לחלוטין. מתקני  בר צלולים כיום מספקים חווית מים צלולים טעימים ומרווים מאד, ממש כמו מים מינרלים.

ולמי מכם שתהה, עלותו של בר מים צלולים עבור היא איננה יקרה כלל וכלל, וכיום היא לחלוטין מותאמת לכל כיס ולכל תקציב. כל אחד לפי הצרכים והמטרות שלו, וכמובן לפי העיצוב הרצוי וחשיבותו בעיני הלקוח. כיום ישנן אופציות רחבות מאד של מתקני בר מים צלולים, בין אם מדובר בקטגוריות עיצוב שונות, פונקציות או תכונות שונות- כמו למשל בר מים צלולים שומר שבת, בר מים צלולים שיש בו גם אופציה למשקאות מוגזים, וכדומה.

מכשיר אחד ושתי ציפורים ביד

כיום, מרוב שמגוון האפשרויות של מתקני בר מים צלולים הוא כה רב, ניתן כאמור לבחור באופציה הרלוונטית אלינו. למשל, שני מתקני מים, האחד עבור מים צלולים והאחד עבור מי סודה מוגזים. איחודים למכשיר אחד היה בעבר בגדר חלום עתידני. כיום, העתיד כבר כאן. ומתקני בר מים מונים אופציות כאלו מיוחדות ואחרות נוספות. וכך, אנו זוכים גם באופציה של מים צלולים, בלחיצת כפתור אחת. ובלחיצת כפתור אחרת, ביצירת משקאות מוגזים ככל יכולתנו. 

נוכל להסתכל על כך גם ממקום מעודד עבור בני המשפחה על מנת לדרבנם בשתיית מים מבר מים . מרבית הילדים מעדיפים משקאות מוגזים. ולכן, באמצעות מתקן בר צלולים נוכל לעודדם לשתייה לגיטימית של מי סודה, כלומר משקה מוגז ללא ממתיקים (ואפילו ניתן להוסיף מעט תרכיז פטל). בנוסף לכך, תהיו בטוחים שברגע שהילדים ייחשפו לעולם המשקה המוגז בלחיצת כפתור מבר מים , הם גם יתוודעו למים הצלולים, וייפתחו לרעיון של שתיית מים. 

כמובן, שבל נשכח את האפשרות הלא פחות חשובה והיא האסתטיקה. אין דבר נהדר יותר מאשר ליהנות מן ממים צלולים וטריים ובו בזמן ליהנות מרהיט לכל דבר ועניין. האפשרויות הכה נרחבות של מתקני בר מים צלולים יכולות להתאים עבור כל בית, דירה או חלל, בהתאם לצרכים, צבעים וכל פרמטר אחר, שחשוב עבורנו במיוחד. 

בר מים צלולים

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!