מיני בר במבצע

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

מיני בר במבצעהיום כולם מבינים עד כמה חשוב לשתות מים בכלל, ואת חשיבותם של מים מסוננים בפרט. אין שום סיבה אמיתית להמשיך ולצרוך מים רגילים מהברז המכילים כל כך הרבה חומרים לא בריאים, כמו מתכות, בקטריות, וחומרים כימיים שונים. אתה יכול להעניק למשפחתך, מים מסוננים, נקיים וצלולים כתחליף ובכך לשפר את איכות החיים שלהם ואת בריאותם.

אלא שלמרות ההבנה ההולכת וגוברת, ישנם עדיין כאלו שאינם מקדמים את העניין. הם פוחדים מהעלות וחוששים מהמחיר. או שמא נאמר, "למה להתחיל לשלם על מים, שעד עכשיו ניתנו לנו בחינם"? התשובות לשאלה הזו הן רבות וטובות. אבל לפני זה, כדאי שתדעו, שחברות רבות מציעות כיום מיני בר במבצע, דבר ההופך את כל תהליך הרכישה להרבה יותר נוח ומשתלם.

יתרונות מיני בר מים

להכנסת מיני בר מים ביתי אל תוך החלל הביתי- יתרונות עצומים, הן בתחום מאפייני השימוש והן בתחום הבריאותי. קודם כל, המים שתתחילו לשתות יהיו מים נקיים יותר. לא יהיו בהם כל החומרים החיצוניים, הנספחים למי הברז, כמו מתכות, רעלנים, חיידקים ועוד. מערכות הסינון שבבר המים מסננות אותם החוצה ומפיקות מים טהורים, נקיים וטעימים הרבה יותר.

גם בתחום בריאות המשפחה תרגישו בהבדל. צריכת המים של כל בני הבית תעלה משמעותית. המים טעימים יותר, צוננים ונמזגים בלי הגבלה ופשוט כיף לשתות אותם- גם עבור מבוגרים וגם עבור ילדים. המשמעות, המיידית היא שתית הרבה יותר מים בריאים המסייעים להרגשה כללית טובה יותר להתפתחות גופנית תקינה ויכולות ריכוז וערנות מוגברים.

יתרון נלווה הוא העובדה שגם כמות השתייה הממותקת החליפית יורדת. קיים קשר ברור בין אי שתיית מים מהברז מהסיבות שהזכרנו לעיל לבין הגברת הצריכה של משקאות ממותגים ומוגזים. לכן, כאשר צריכת המים תעלה, ירדו אחוזי השתייה של המשקאות הממותקים עד היעלמותם הסופית ובמידה וחסר לכם תוכלו לרכוש בר סודה מוגז. וכך, ככל שצריכת המשקאות הממותקים ירדו, ירדו גם העלויות הגבוהות הכרוכות בקנייתם.

מחיר  מצבע ברי המים

חס ושלום איננו שופטים אף אחד וברור שרכישת בר מים, עד כמה שהיא מיטיבה עם הבריאות שלך ושל משפחתך, עדיין כרוכה בעלויות. גם לא נשתמש בקלישאות של "בריאות שווה יותר מכסף". זה פשוט העניין שאנחנו יודעים שכיום ניתן להשיג מיני בר במבצע, של כל הדגמים, גם אלו המתקדמים.

ניתן לרכוש כיום בר מים ביתי במגוון מסלולים משתלמים ומיוחדים, דוגמת רכישה מלאה של הבר במחיר משתלם או רכישת בר במסלול הדומה לליסינג בעולם הרכבים, הכולל תשלום חודשי, הכולל את החלפת הסננים ואת החלפת מנורת ה-UV.

אין מחיר קבוע אחד ויחיד, משום שטכנולוגיות שונות וסוגי ברים שונים, מציעים יכולות ופונקציות אחרות ולפיכך הם גם בעלויות שונות. אך ניתן לומר שהמחיר בחלוקה לחודש, נע סביב 100 ₪ בלבד וכאמור, טרם הבאנו בחשבון מיני בר במבצע או פתרונות מים אחרים, היכולים להיות גם הם במבצע.

לא להתפתות רק למבצעים

בר מים במבצע

ואם כל המבצעים והמחירים המשתלמים עליהם דיברנו, צריך לזכור שבסופו של דבר אנחנו גם רוצים תמורתם איכות. איכות הן בתחום טכנולוגיות הסינון ואיכות בר המים עצמו והן איכות בנוגע לשירות והאחריות שנקבל סביב המוצר. לכן אין ללכת שבי אחרי מבצעים שאין מאחוריהם חברה רצינית או שירות אמין ומוכח.

יהיה נכון שתבחנו את בר המים והחברה שאיתה אתם רוצים להתקשר בעקבות המלצות של חבר ושמיעת חוות דעתו על אמידות המכשיר, הביצועים שלו ורמת השירות הן של הטכנאי והן של צוות שירות הלקוחות. ככלל, חברות רבות יציעו לכם רק משלוח של הסננים והמנורות ואתם תדרשו לעשות את ההחלפה לבד בעצמכם. דבר זה אינו מומלץ (גם לא כולם ידעו לעשות זאת) ועלול לגרור בעיות סביב האחריות. בררו אם החברה מציעה שירות טכנאי עד הבית, גם במקרה של ההחלפות התקופתיות של הנורות והסננים ולא רק סביב תקלות.

אגב אחריות, גם לה ולהיקף שלה יש חשיבות רבה. אין דבר קטלני יותר ממכשיר גרוע ושירות ואחריות גרועים. לכן, סנן מבחינתכם בשעת רכישת המכשיר היא היקף האחריות והאותיות הקטנות (כן, תקראו אותם).

'המרכז לברי מים' הינה ONE STOP SHOP לתחום פתרונות המים לבית ולמשרד. אנו משווקים מגוון ברי מים, בהם מספר רב של מיני בר במבצע. בנוסף, אנו מפעילים מערך שירות של טכנאים מקצועיים, המבצעים תחלופות קבועות, תחזוקה ותיקונים בבית בלקוח במחירים משתלמים.

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!