מכשירי מים –  כדי שהמשפחה שלכם תשתה בריא יותר

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

מכשירי מים –  כדי שהמשפחה שלכם תשתה בריא יותר

אין בכלל ספק שכולנו נעדיף שהמשפחה שלנו תשתה רק מים מסוננים ולא מים מהברז. זה לא רק בגלל האבנית שבמים, שמקנה להם מרקם גס ולא נעים. זה גם לא בגלל טעמי הלוואי שאופייניים למי הברז בישראל וגם לא למראה המים, שיהיה לפעמים עם מעט גוון של צבעים חומים, תוצאה של חול וחלודה שנמצאים בכמויות גבוהות בתוך המים. 

כל הסיבות האלו נכונות כמובן אבל זה בעיקר בגלל שאתם רוצים לתת למשפחה שלכם לשתות מים מסוננים ובריאים יותר. מי הברז, כמות שהם, עשירים בחיידקים, מתכות כבדות, רעלנים, כימקלים ועוד חומרים לא מומלצים שאנחנו והילדים שלנו שותים אותם בכל לגימה ולגימה. כדי להימנע מכך ולשתות רק מים נקיים, מטוהרים וצלולים- אנחנו זקוקים לסינון איכותי על ידי מכשירי מים.

מכשירי מים

המים שלנו עד כדי כך גרועים?

המודעות הולכת וגוברת לשתייה של  מים איכותיים ובריאים היא אומנם עניין של השנים האחרונות, בדומה לכל ההקפדה שלנו על תזונה נכונה ובריאה יותר ושמירה על אורח חיים נכון. אבל שלא נטעה, שתיה של מים בריאים יותר זה לא משהו למקפידים מאוד או לכל מיני "מוזרים". זה הכרח עבור כולנו\ קטנים כגדולים. כולנו נחשפנו לא פעם לתמונות והודעות המבקשים מאיתנו להרתיח את המים, כדי למנוע זיהומים. אלו כאמור מקרים קיצוניים אבל ראוי שנדע, שבכל רגע ורגע נתונים, המים שלנו מכילים דברים שאינם צריכים להיות שם ושלא בריא שנצרוך.

האשמה היא לא במים כמובן. הם יוצאים ממקור השאיבה כמו שהטבע תכנן. במתקנים מיוחדים הם אפילו עוברים הליכים מסוימים שמנקים  ומכשירים אותם עוד יותר. הבעיה היא שהם עוברים בדעך משם ועד לברז בבית שלנו, בצינורות בהם נמצאים שלל דברים לא טובים. צינורות אלו לא בהכרח חדשים והם מכילם חלודה, חול, כימיקלים, מתכות, בקטריות ועוד. כל החומרים האלו נספחים למים במסע שלהם אלינו ולכן, סביר ואפילו שלא במתכוון- אתם תשתו אותם ולכן גם אתם צריכים מכשירי מים המכילים את אחד מהפתרונות והטכנולוגיות של סינון המים.

מכשירי מים ברמות שונות

אילו מכשירי מים  כדאי לרכוש?  אילו טכנולוגיות סינון מומלצות?  עולם המסננים גדול ורחב ומציע שלל מותגים ומכשירים. ישנם מסננים פשוטים שכל מה שהם עושים הוא לסנן לכלוכים שונים וחלקים צפים גדולים כמו אבנית וחול.  ישנם מכשירי מים המצוידים רק בסננים של פחם פעיל או אחרים, הסופחים אליהם גם חומרים מזיקים קטנים יותר ובלתי נראים וישנם ברי מים המצוידים בהגנה כפולה של סנני פחם בתוספת  מנורות UV אולטרה סגול, המשמידה חיידקים ומיקרו אורגניזמים שונים שעלולים להיות במערכת המים ומסלקת אותם משם. 

בהקשר זה גם נציין את מערכת הסינון התת כיורית. זהו מערכת עם מסנן המפעיל שלושה סוגים של תהליכי סינון אבל הוא נחשב ככזה שיכול בעיקר לסנן דברים גדולים יחסית. הסננים עצמם מתחברים לצינור מתח לכיור והמים יוצאים מברז ייעודי, היוצא מעל גבי השיש.  

איזה מכשירי מים מתאימים לנו?

את מכשירי המים שלכם אתם צריכים לבחור על פי התאמתם לצרכים של המשפחה שלכם. מסנן תת כיורי מעניק רק מים בטמפרטורת הברז הרגילה ולכן אם אתם אוהבים לשתות מים קרים או אוהבים לקבל מים רותחים בן רגע לקפה או תה, הרי שמיני בר יהיה יותר אפקטיבי עבורכם. מנגד, אם המטבח שלכם קטן או שאין לכם מקום למכשיר על השיש, יתכן שהסנן התת כיורי יהיה יעיל יותר עבורכם.

מבחינת יכולות הסינון, הרי שחשוב לדעת שמעבר לכל ספק, הסינון המשולב של סנני הפחם והמנורה האולטרה סגול היא האפקטיבית ביותר ותעניק את המים הנקיים, הצלולים, הטעימים והבריאים ביותר מבין כל הפתרונות.

כעת, בחנו את המכשירים השונים אל מול התקציב שלכם. לעיתים התקציב שלכם יאפשר לכם לרכוש מכשירים מעוצבים יותר או משודרגים יותר, למשל כאלו הכוללים מסכי מגע או היכולות להוציא מים מוגזים. לעיתים התקציב לא יאפשר זאת ואז כדאי שתתמקדו פחות בעיצוב וביוקרה ויותר ביכולות הסינון.

אנחנו בהמרכז לברי מים מומחים לכל סוגי פתרונות המים וברשותנו מבחר עצום של מכשירי מים במסלולים שונים. בעזרת צוות המומחים שלנו, תמצאו גם אתם את הפתרון המושלם בשביל משפחתכם.

מכשירי מים

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!